2018年4月19日星期四

烘焙工坊 Bread Works:好友狂嚐曲(77)

食友當中,M君就最經常送啲曲奇呀、蝴蝶酥呀之類嘅餅食俾小弟,而且,大多數都喺啲小店,以往有唔少「好友狂嚐曲」嘅食評都喺由於呢位老友嘅送贈而寫成。今回嘅蝴蝶酥,又喺佢嘅餽贈,晌度先多謝佢嘅厚意。
真喺多得呢位老友,讓小弟先認識得到多小店,位於北角嘅「烘焙工坊」,上網睇睇食評,間鋪睇落唔似家街坊格局嘅餅店仔。而所收到嘅喺一包4片,3款口味嘅蝴蝶酥,包裝簡單。
bowl日本抹茶
外型都做到蝴蝶心型,不過,表面睇嚟就有啲粗糙,尤其糝沙糖一環就幾迤吓,沙糖灑得唔平均。咬一口,抹茶味算還可以,微微幽香,帶少少甘苦味,但牛油香就普普通通,幸而酥脆度都唔差。
bowl法國朱古力
比起抹茶口味,法國朱古力口味嘅朱古力味嚟得較為香濃突出,但深啡色嘅外觀,就顯得啲沙糖糝得更「求其」。
bowl台灣竹炭
其實,竹炭本身無乜味道,做食物都喺以健康行先,故小弟個人就唔太建議搵竹炭嚟做蝴蝶酥,即喺健康定唔健康呢?但逆思維咁諗,件蝴蝶酥咪變相無咁邪惡囉。但講到味道,就真喺無咩特別。
比較之下,M君之前所送「理想餅店」嘅綠茶蝴蝶酥,真喺超班,而「烘焙工坊」嘅蝴蝶酥就遜色好多喇。

個人評分
味道:6 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
烘焙工坊 Bread Works
北角英皇道395號僑冠大廈地下22號舖

沒有留言:

發佈留言