2018年3月13日星期二

Ulyssa by Aldou:獨廠滋味

2015年年尾光顧過元朗嘅Aldou Café,知道佢哋雖然喺家小咖啡店,但做菜有水準。早前,知道佢哋跳出元朗嚟到荔枝角廠廈開店,地點就晒我,故已好想嚟試吓。趁老婆有局,費事約人一支公摸上門,獨闖「Ulyssa」食餐晚飯。
億利工廈越嚟越多餐廳進駐,小弟亦唔喺第一次嚟搵食,所以,都幾熟「架步」。踏進「Ulyssa」,跟廠廈公眾環境好唔同,一室燈光柔和,甚有氣氛,兩旁放上木枱木櫈,中間留有闊落嘅通道,又晌唔同位置放上適量嘅植物,都予人感覺悠閒。
餐廳尾一張共享大枱,獨個兒坐晌度,特別有文青氣息,若果6、7個人嚟,一樣夠坐。
由於餐廳內嘅燈光較昏暗,所以,影出嚟嘅餐牌亦較暗,再者,餐牌嘅字粒頗細,老花嘅朋友睇起嚟就會吃力啲喇。第一張嘅晚市餐牌,印有前菜、沙律嘅散點選項;其次,就喺意大利麵、意大利飯、漢堡及主菜嘅套餐,由於選擇唔少,故價位比較闊,配餐湯+餐飲或甜品,餐飲亦有指定,但可選擇加錢揀其他飲品,不過,由於餐飲、甜品只可當二揀一,如可以額外加錢可選齊兩樣就更有彈性喇。
第二張餐牌喺另一款晚市套餐,點解喺另一款,因為喺二人套餐嚟,包前菜、餐湯 x 2、意大利麵 / 意大利飯、主菜、餐飲 / 甜品,定價$498 +10%,但揀選部份主菜還需額外加錢。
最後一張餐牌就梗喺飲品名錄啦,主要喺咖啡、沙冰、梳打、茶品、朱古力,以及特色甜品。
bowl野菌湯、彼得包
是日餐湯喺野菌湯,個湯頗有菌香,入口順滑,只喺口感有啲稀;伴湯嘅餐包喺彼得包,翻烘過所以拎上手微暖,沾點油醋,又飲啖湯,喺輕怡嘅前奏。
bowl低溫慢煮美國穀飼豬鞍架配菠蘿黑莓汁 $198
豬扒類中,以豬鞍最得我歡心,依道豬鞍架賣相花咗唔少心思,將豬鞍架斜切成小件,令擺出嚟更立體唔單調,又放咗唔少裝飾物增加個美觀感。
豬鞍本身嘅肉味唔會好濃,但特色在於質感有啲脆口,加上先以慢煮處理過,肉質就更嫩,煎香後咬落有脆脆哋嘅感覺。再蘸點菠蘿黑莓汁,酸酸甜甜,啲豬鞍肉本來就唔肥膩,所以,襯上啲汁醬就更有酸爽。
配菜亦頗特別,墊底喺紫薯蓉,做得十分幼滑,此外,仲有紫椰菜、椰菜仔、秋葵相伴,整道菜式由用料及烹調手法都好用心。
套餐嘅甜品並非指定款式,而喺可以晌出面嘅餅櫃任揀一款,走出去睇睇,竟然有成10款之多,好幾款都喺特色嘅甜品,所以,喺小弟揀要甜點嘅主因。
bowl蛋白檸檬撻
初時以為套餐關係,會就咁將件撻放上碟就奉客,好意外喺以長形木板碟,仲以朱古力漿、焦糖漿、奇異果漿、乾花碎……等等裝飾得好靚仔先登場。
然而,唔止好睇,仲好好食,下層啲檸檬餡心酸香柔軟,檸檬味極之清爽,撻殼入口鬆化富牛油香,面層嘅焗蛋白軟綿綿,猶如棉花糖般輕柔。
走入廠廈時,見到有位阿姐正正派緊「Ulyssa」嘅單張,主要喺宣傳午餐,但可能新張關係,做緊88折添,午餐晚餐都可享用,又可以慳番啲先。
環境舒服,服務亦好唔錯,食物又做得有水準,定價都合理,驚喜位喺甜品並非普通慕絲或布甸嘢。套餐如可額外加錢配飲品或甜點就更好喇。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$195

餐廳資料:
Ulyssa by Aldou
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心2樓203室
2488 0833

沒有留言:

發佈留言