2018年2月10日星期六

Mall Cafe:Less is Mall

有一隻化妝品牌嘅口號喺「Less is More」,表示無添加就喺好,化妝嘅嘢小弟識條鐵咩。今日陪老婆出開尖沙咀,午飯時段,就過咗嚟青年會地下層嘅「Mall Cafe」食晏,個標題喺想講菜式嘅份量真喺偏少!
鋪面採開放式,地方闊落,枱櫈嘅編排亦都予人感到舒適,配知柔和嘅燈光,確喺幾寫意。
星期六嘅午飯時間,都見得人頭湧湧,睇嚟好多一家大細,皆因青年會提供唔少活動,尤其俾小朋友嘅,相信喺啲細路落咗堂,啲父母就晌度食埋晏。
題外話,講開青年會,其實,香港喺有分「港青」(YMCA of Hong Kong)同「中青」(Chinese YMCA of Hong Kong),兩個喺獨立個體,標誌亦有少少差別,兩者都喺紅色倒三角配YMCA白字,分別在於「港青」YMCA字樣襯「黑色」橫條,而「中青」則襯「藍色」橫條,根本一般人都分唔清,想做佢哋嘅會員都要分開做,並唔共通。點解小弟會知,因為好多年前晌度打過工囉!
散點餐牌一個就包晒全日嘅嘢,早餐、湯、沙律、主菜、東南亞精選、三文治、漢堡包、素食、甜品、兒童餐及飲品,一一羅列晒出嚟。有素食類,就啱晒我老婆。
bowl意式煎豆腐配蕃茄白菌汁及野米飯 $98
何謂「意式」?其實就喺晌煎豆腐方面,底面加入一層薄芝士,睇都唔喺好覺,食嘅時候先會發現。啲豆腐好嫩滑,加咗芝士變得有趣啲,而蕃茄白菌汁做得頗濃郁,好醒胃,野米飯比例剛好,唔會太頂胃,所以,老婆就好滿意道菜式。 
此外,仲有一個午餐餐牌,包餐湯、自選主菜及餐飲,價錢視乎所揀嘅主菜,定價由$90-$108。另外,亦可以加$43享用沙律吧,但喺沙律吧睇嚟好普通,所以,慳番啲無試。
bowl薑汁甘筍湯(午餐)
餐湯有中湯或西湯供選擇,中湯喺老黃瓜煲瘦肉,好例湯嘅款式,所以,揀飲西湯。薑汁甘筍湯嘅甘筍味足,薑味就差咗少少,質感夠挺夠綿滑,但飲落有別一般尼廉湯,似喺無加忌廉所做成嘅湯。一般西餐,餐湯都會配點麵包,但呢度就無提供嘅。
bowl香草檸檬焗雞扒配德國炒薯(午餐)$98
賣相做得精簡,以一隻畫有黃圈嘅碟盛上,予人感覺清爽。雞扒以香草及檸檬煎焗,味道的確唔錯,淋上燒汁,味道更香,不過,雞扒只得一件,份量真喺算細;再者,德國炒薯即喺香草炒薯,好食,可惜數埋只有四粒,西蘭花未煮透,口感較生,車厘茄更喺無煮過就咁放上碟,因為入口仲喺凍嘅。男生選呢道雞扒,應該唔夠飽。
bowl熱咖啡(午餐)
即磨咖啡,啲咖啡味幾香醇,拌點鮮奶,口感更順滑,如果,連啲鮮奶都有打熱就更好喇。
其實,最初Mall Cafe嘅營運喺自助式嘅,不過,晌酒店內變得低檔唔多討好,但依家改為餐廳梗式,亦唔見得好。其一,服務好一般,但限於個別員工,落單位哥仔,禮貌麻麻,亦都好迤,埋單位哥仔及執拾嘅阿姐就較好禮貌;其二,份量真喺少,喺講緊正常人嘅份量都唔到嘅情況。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
Mall Cafe
尖沙咀梳士巴利道41號香港基督教青年會
2268 7819

沒有留言:

發佈留言