2018年2月12日星期一

理想餅店 Lily's Bakery:好友狂嚐曲(74)

理想喺乜?小弟只想起「遙遠」一詞,我呢啲穩陣派,無咩太多理想,硬要講嘅,希望就喺有生之年,走訪到半個地球。無啦啦講乜嘢理想,皆因有心嘅食友送小弟一包小店「理想餅店」出品嘅綠茶蝴蝶酥,睇見店名,就諗咗一諗。
包裝好簡單,一包有8片,片片均做得頗大件,塊塊大細一致,外形工整對稱,夾雜嘅綠茶粉,令蝴蝶酥外觀份外搶眼。
型態如心嘅綠茶蝴蝶酥,咬一口,綠茶味好搶、好突出,幽香而帶點甘味,細嚼牛油香慢慢滲出,兩者嘅味道都極之平衡,唔會被單一味道搶走;睇睇咬開嘅蝴蝶酥,層次清晰而細密嘅酥皮層就知有幾酥化,故口感喺酥脆到不得了,絕對喺一件做得好「理想」嘅蝴蝶酥。
雖然「理想餅店」喺家唔太出名嘅小餅店,但其蝴蝶酥真喺高水準,唔差得過一啲所謂知名專做蝴蝶酥嘅餅店。再次多謝好友,醒我一包咁高質嘅出品,讓小弟有頓美味嘅下午茶!

個人評分
味道:9 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
理想餅店 Lily's Bakery
新蒲崗康強街32-34號康強洋樓A座地下7號舖
2772 1328

沒有留言:

發佈留言