2018年2月28日星期三

古法烘焙 Gu Fah Bakery:好友狂嚐曲(76)

提起「古法烘焙」呢個本土品牌,都好耐無食過佢哋嘅產品,當期時最欣賞佢哋嘅牛油楓葉批、杏仁批、黑糖馬仔,以及最早期以賣雞蛋仔為主打嘅肉桂提子夾心雞蛋仔。不過,印象中,叉燒批、豆沙老婆餅算喺失敗之作,唔喺難食,喺麻麻哋啫。反而,後來知道佢哋出咗啲牛油曲奇(其他早期都有賣,但就唔喺主打),卻喺未試過,屋企最近收到其中一份賀年禮物就喺佢哋嘅4mix曲奇,不過,就唔知會唔會親友誤以為喺「珍妮曲奇」嘅出品而買錯。
一打開個罐,牛油味好勁,澎湃咁湧出嚟。4mix曲奇嘅口味包括牛油曲奇、咖啡曲奇、牛油酥餅及提子燕麥曲奇,密密麻咁整齊排列晌罐內。
bowl牛油曲奇
外觀喺唧花造型,唧得幾靚仔工整,入口口感極為鬆化,而牛油味則非常濃郁。
bowl咖啡曲奇
同樣喺唧花造型,咖啡味都算突出,帶微微苦味而少甜,口感同樣以鬆化為主。
bowl牛油酥餅
蘇格蘭牛油酥餅(Shortbread)較少接觸,應該會喺硬硬哋,但佢就似啲牛油曲奇咁較鬆化,牛油味就收斂啲。
bowl提子燕麥曲奇
以咖啡曲奇底再混入燕麥同提子,咬落脆口,但燕麥、提子就極之少,食咗都唔覺,不過,奇怪在成份表內無話呢款曲奇加入咖啡成份。
無疑會跟「珍妮曲奇 」去比較,不過,着實好耐無食過「珍妮曲奇 」嘅出品。然而,單試呢罐4mix,算喺做得唔差,鬆化,富牛油香,而少甜。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
古法烘焙 Gu Fah Bakery
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場7樓704號舖
6387 0874

沒有留言:

發佈留言