2018年2月15日星期四

百匯軒 Deluxe Cuisine:後匯有期

過去幾年間,一班親友搞啲做節飯都喺離唔開長沙灣區嘅連鎖酒家,如「百樂門」、「稻香」,一來價錢吸引,二來水準衰極都有個譜, 有時仲偶有驚喜,況且我呢班表哥表姐親戚對飲食要求唔高。晌附近新落成嘅私樓,樓下商場開咗間新酒家「百匯軒」(其實開咗都有半年),今年嘅團年飯就一於晌度搞。
因為酒家佔二樓全層,所以,搭扶手電梯上兩層,一上到去就喺酒家範圍,沒有特別嘅門面。
講明新開,環境就自然比較新簇,個大堂認真富麗堂皇,多盞大型水晶燈吊飾份外吸晴搶眼。
一如其他酒樓,年夜飯有多款全包宴供選擇,其中一張單張喺平價及中價嘅選擇,我哋就當然揀前者啦,「鴻運好事全包宴」,提早落訂價只喺$2,398,包茶芥連加一服務費,汽水或啤酒12罐,我哋一行26人,大人佔多數,每圍13人都一樣夠食。而且,今次大家都就到時間,揀食頭輪6:00pm,招呼好啲之餘,出菜又無咁亂。
bowl鴻運乳豬全體
年夜飯啲菜式其實嚟嚟去去差唔多,大同小異。打頭陣喺乳豬全體,比起乳豬燒味拼盤高級少少啦,不過,小弟就鍾意後者多啲架,因為多啲嘢食揀吖嘛。而啲乳豬燒得約好,外皮脆卜卜,皮下脂方唔多。
bowl上湯焗大蝦球(伊麵底)
啲大蝦夠大隻又爽口,其實好哋哋嘅大蝦球,搞乜鬼沾粉漿油泡,問題喺做得唔算好,粉漿厚。啲伊麵以上湯煮,雖然唔喺芝士焗,但夠味又唔太腍。
bowl翠玉美果雙蚌片
菜名就改得夠晒靚,喺典型嘅乜蚌物蚌菜式。珊瑚蚌配象拔蚌,兩款蚌都炒得爽口,再加入大量翠玉瓜、蜜糖豆及腰果,翠玉瓜、蜜糖豆保持脆口,腰果又脆,簡單好食。
bowl金絲海皇沙律卷
每條沙律卷炸得金黃均勻,份入口酥脆,不過,外皮太厚,話就話「海皇」,但食嚟食去都喺啲粟米粒、西芹粒、甘筍粒,海鮮粒欠奉。
bowl竹笙花膠燴生翅
保持住「無翅之徒」個名,所以,去到燴生翅一環,相就影咗喇,食就無我份,益埋啲表姨甥。不過,大家都覺得啲翅做啲唔錯,口感啱啱好,而且,竹笙、花膠落得十足無手軟,喺啲翅就明顯少好多。
bowl發財好市大利
吉利嘅菜式又點少得吖,小弟就唔迷信嘅,最緊要做得好食。夠晒碟頭,有髮菜、生菜、蠔豉及牛脷,樣樣都所謂好意頭,而質素又真喺不俗,蠔豉肥大有蠔味,牛脷煙韌有咬口,難得擺盤無馬虎,一件蠔豉疊一件牛脷。
bowl清蒸生猛海斑
只喺講生猛海斑,就無講咩斑,但睇呎吋應有3斤幾重,卻喺蒸得剛好,無熟唔透嘅情況,肉質細嫩,有魚嘅鮮甜味。食魚鮮,幾時都哋食蒸嘅睇得出師傅嘅功力及魚嘅質素。
bowl醬皇一品燒雞
近尾聲,又喺啲燒雞登場,其實我都好佩服啲師傅架,斬完隻雞砌番好晒,雖然所謂工多藝熟,但自己都試過,都唔喺講咁易。隻雞食落皮脆肉滑,入口唔會太油,沾點特製醬油,更香濃惹味。
bowl臘味糯米飯
依家無乜酒樓做生炒,嘥時間吖嘛,但就算唔生炒都可以做得好食。眼前嘅糯米飯口感飯粒分明,咬落煙糯,而且,沾滿臘味嘅油香,有啲水準喎。
bowl佳節蟠桃
啲蟠桃壽包就有啲迤喇,通常做得靚仔啲似蟠桃,都會染番一抹紅色,一籠12個壽包,「整色整水」就明顯「求其」咗;再者,皮厚蓮蓉少,食咗半個先見丁點蓮蓉咋,鹹蛋黃亦唔多。
bowl合時鮮果
過年嘅,就梗喺意頭嘢,潮州柑有「黃金」滿屋之意,好唔好食都喺其次,當然,意義大過實際啦。再者,一個個柑,好過生果盤,食唔晒方便大家拎走。
今晚親友揀嘅新場,小弟對其印象幾好,招呼又算周到,下次嘅做節飯,揀番呢度我都贊成,相信後會實有期。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$185

餐廳資料:
百匯軒 Deluxe Cuisine
長沙灣青山道399號喜薈商場2樓
2987 2338

沒有留言:

發佈留言