2018年1月23日星期二

鮨文 Sushi Man:鮨味滿Fun

晌元朗做到出晒名嘅「鮨文」,跳咗出嚟黃埔,加上就晌地鐵出口對面,自然對好多人而言方便咗好多。是夜與友人同嚟一嚐其「廚師發辦」,唔單止試到多款新鮮海鮮,更睇到師傅即席劏魚、做菜,絕對唔單喺味覺嘅享受,更喺視覺嘅滋潤。
對大街嘅門面店名都無,若非事前有上網睇睇,真喺唔敢推門內進。入到去先喺窄窄嘅通道,通道旁原來有啲貴賓房,再到大廳,但是日滿座,我哋被安排坐入貴賓房,如包房晚市好似要$10,000,有興趣嘅朋友自行再向店家查詢!
坐入去,同師傅嘅距離更近,睇到師傅做菜更仔細呀!
嚟得「鮨文」,都知道只有廚師發辦套餐供應,分別定價為$1,350或$1,750 + 10%兩款,消費絕唔平便,但交足貨兼有唔少驚喜。
後頁,仲有唔同嘅飲品供應,當然,日本清酒會喺主角。
嚟呢度,唔好掛住食,仲要學欣賞,欣賞師傅手勢,欣賞店員服務,欣賞用餐餐具……唔少得盛菜嘅器皿啦。
bowl蟹肉金箔茶碗蒸
外面天寒地凍,雖然入到室內暖和好多,但點都唔及嚟一道茶碗蒸暖心窩。加入蟹肉、金箔自不然令其變的不平凡,蒸蛋內仲有元貝、花菇,令其口感滑溜之餘,更添加一份蛋鹹香味。
bowl漬物前菜
師傅非常忙,兩頭走,先做一道前菜俾我哋過口癮。紅酒橋頭,酸酸哋,有微微紅酒香;醬油漬牛蒡,少少鹹,多多爽;芥末淮山,入口爽脆,帶少少潺;仲伴有點壽司薑,清清味蕾。
bowl塩辛
呢道小點唔喺包晌餐牌菜式之中,純喺師傅私人醒,話喺日本人重口味嘅佐酒「零食」,查實喺墨魚肝,果然重口味,頗鹹吓添,哈哈!
bowl新鮮生蠔
食生蠔可能成日聽人講法國蠔、美國蠔、澳洲蠔,其實,世界仲有唔少地方有生蠔出產,如愛爾蘭、墨西哥,仲有唔少得日本。今晚師傅為準備咗佐賀縣小長井嘅真蠔(初時仲以為叫珍蠔),蠔肉本身極之肥美,口感爽脆,蠔味不俗,最特別喺加上一小撮辣椒蘿蔔蓉及刨咗少少柚子皮,立時味道變得有層次感。
bowl鮟鱇魚肝
鮟鱇魚都曾經食過,但其魚肝印象中就第一次。但師傅話佢哋賣嘅魚肝喺自家製,好多功夫,浸過清酒之後,又要蒸……。一客有兩件,點點紅色喺油份,師傅刻意淋上酸汁,食落有份新鮮感,唔腥,油份無食鵝肝嗰類咁重,較輕盈,口感就非常好,綿滑細緻。
bowl鰻魚BB
鰻魚相信大家都食唔少啦,尤其蒲燒,但鰻魚BB小弟應該都喺第一次,嚟自愛緩縣嘅「BB」,幼細而透光,配上平時食冷麵嘅汁。入口口感幾似食粉皮,滑嘟嘟咁,淡淡醬油香,又幾「過製」喎。
bowl八爪魚
食完道滑嘟嘟嘅鰻魚BB,跟住就喺口感煙韌嘅八爪魚,有咬口得嚟唔會好似擦紙膠咁韌,有入柔軟感,唔錯喎。
跟住師傅拎咗一大袋嘢出嚟,原來喺即場起咗條吞拿魚,過程話易唔易,話難又好似唔難,當然,皆因師傅手勢好,就轉眼起晒條魚啦。
bowl煙燻吞拿魚
吞拿魚喺香港人較熟悉嘅刺身之一,初時以為佢單單俾兩件魚生過我哋食,咁樣唔會喺「鮨文」嘅取態,加入煙燻,好有視覺效果,亦令味道變得特別。晌上面添了蔥花、蒜蓉、芝麻,賣相好睇,吞拿魚保持半生狀態,入口竟然喺爽爽哋,又好有魚油香,精彩!
bowl清酒煮鮑魚
日式煮法就梗喺搵清酒煮啦,啲鮑魚好腍身,柔韌有咬口,睇件成品看似簡單,但睇師傅切嘅時間用上特別嘅刀法切出鋸齒紋,原來喺為咗更掛汁。而啡啡黑黑嘅喺濃醬喺鮑魚乾醬,非常濃郁,吊起鮑魚鮮味
此外,咗正嘅醬汁只喺沾兩件鮑魚就梗喺有啲嘥,所以,師傅又特意再搓咗粒醋米飯俾客人,用嚟撈勻啲醬,猶如鮑汁撈飯,食得唔好嘥嘛!
食完鮑魚,就到下一環節:壽司。不過,師傅唔喺切魚先,喺磨山葵,呢度嘅日本芥末喺用鮮磨貨色,味道天然,而且,壽司上碟就食得。
bowl石鯛壽司
學師傅話齋,壽司就梗喺有淡味到濃味咁食,所以,第一道壽司喺白身魚嘅石鯛(註:由於事前都唔知有咩壽司款式,所以,款式喺師傅一邊做,一邊介紹,希望啲名無記錯)。石鯛雖然喺白身魚,油份又以足,肉質細緻。
bowl針魚壽司
第二道都喺白魚,但就喺濃味啲嘅針魚,師傅話12-4月喺時令,所以,俾大家一試。外表魚身好有光澤,針魚有啲細骨,師傅好細心咁鉗走晒,而且,師傅好喜歡晌刺身上鎅幾刀顯示一下刀功,深淺剛好,肉質夠挺,魚味確喺濃一點。
bowl象拔蚌壽司
去三聖食海鮮,我哋一班死佬就梗會買條象拔蚌做刺身,今晚以象拔蚌嚟做壽司當然好啦。象拔蚌本身無乜味,所以,師傅唧咗啲青檸汁,口感超爽口而味道清新。
bowl三文魚籽軍艦
跟住依道軍艦只喺三文魚籽,較大路,感覺就自然比之前幾款嚟得普通,但三文魚籽質素都高嘅,一咬爆汁,濃濃鹹鮮味。
bowl沙甸魚壽司
師傅話,呢段時間沙甸又喺時令,但做法就以炙燒,令油香更突出。順帶一提,咪睇細細件壽司,捏飯、切魚嘅大細都有其心思,刺身剛好冚過壽司飯,而飯粒挺身唔會實繃繃。
bowl車海老壽司
講到鮮蝦壽司可能你會覺得無乜特別,但有幾何喺晌面前睇住由紮紮跳嘅鮮蝦,做成壽司!車老海即喺我哋慣常叫嘅花竹蝦,新鮮即剝,新鮮度無庸置疑,蝦肉真喺非常鮮甜,肉質爽口。蝦頭呢?唔會嘥,油炸之後,成隻放入口,脆到爆呀!
bowl吞拿魚壽司
再嚟呢件超有驚喜,非一般吞拿魚,師傅切嘅時間好似牛肉咁樣,紅得嚟比較鮮色,小弟就當然估唔到啦,開估就喺吞拿魚嘅「面珠」。經火炙後,口感極似豬頸肉,有咬口,但味濃,好特別。
bowl鮮魚湯
食完一輪壽司後,再呈上一小碗鮮魚湯,濃郁魚鮮嘅甜味,但清而不濁,熱辣暖心窩。
bowl伊達卷
呢道菜喺因為時近過年,師傅特別加映。伊達卷,喺過年先食,味道有啲偏甜嘅,捲埋有團圓嘅意思,好似我哋食湯圓咁。師傅仲話,食壽司,最尾喺蛋,有句號嘅意思添,又長知識。
bowl海膽軍艦
師傅問我哋夠皮未,咁精彩嘅廚師發辦,如果仲有得試就梗喺好啦!點知佢就拎咗板新鮮嘅馬糞海膽出嚟做軍艦,啲海膽堆到滿滿,都唔知有幾多瓣,入口綿密細膩,新鮮到不得了,加上啲遠山紫菜極為香脆。
bowl右口魚壽司卷
見大家意猶未盡,師傅玩吓啲小技巧,做到一道去司卷。將右口魚肉(中國人會叫鰈魚),千本漬及醃蘿蔔切蓉,混入飯內,跟住就喺亮點,由於右口魚油份極高,炙燒魚皮,擠出魚油,令啲飯粒更甘香油潤,喺驚喜嘅壽司(卷)壓軸,讚呀!
bowl白蘭地蜜瓜
最後一道喺新鮮日本蜜瓜,賣點喺食前淋上白蘭地,點火後引發酒香,而蜜瓜本身亦好甜蜜,讓整個廚師發辦有個園滿嘅結束。
正如標題所講,晌「鮨文」食一次廚師發辦,唔單止食其味道,不論前菜、漬物、壽司……都非常精彩,而且,更充滿視覺樂趣,刀功、技巧、擺設……都十分養眼。加上服務好,師傅又會跟你互動,喺好難得嘅一次體驗。

個人評分
味道:9/10
環境:9/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$1,925

餐廳資料:
鮨文 Sushi Man
紅磡黃埔花園11期紫荊苑第9座地下G22A號舖
2794 3995

沒有留言:

發佈留言