2018年1月28日星期日

奇華工作坊 Kee Wah Studio:零失敗蘿蔔糕

每逢特別日子,外間嘅整餅工作坊都會推出好多應節課程,臨近農曆年,就更加唔少得啦。最近,就去咗「奇華」位處灣仔嘅工作坊學人整蘿蔔糕,親自製作,非常有趣,重點喺零失敗吖嘛!
工作坊位處灣仔皇后大道東一幢活化建築,地下喺零售「奇華餅家」,1樓喺新開無耐嘅奇華茶記「奇華茶室 」,上到2樓就喺工作坊,地方非常之大,保留番好多以前嘅架構、設備。
最正喺出面嘅「騎樓」保持原汁原味,特色懷舊嘅瓦仔,修長嘅屏風木門,放上幾張櫈,充滿50、60年代氣息。唔知喺唔喺農曆年嘅應節班,更擺咗少少自家賀年零食俾學員享用。
另一邊騎樓大廳,更「晒冷」放晒所有奇華賀年出品,目的就梗喺介紹佢哋有咩出品啦。
既然喺工作坊,正所謂工欲善其事,必先利其器,每個學員嘅工作枱非常之闊落,設備齊全,一切「架生」都準備好,圍裙、用具、所需材料,一應俱全,所有材料亦都量好晒。
講義亦印刷精美,食材份量、製作步驟都清清楚楚,小弟要學嘅喺「臘味蘿蔔糕(實習)及黃金馬蹄糕(示範)班」,話就話3個小時,一般嚟講,兩個半鐘乜都搞掂晒。
一切就緒,但就未動手做住,先喺出去大枱睇師傅示範一次,一邊做,佢就一邊講出製作時嘅竅門及要注意嘅地方。每班頂多只接待16人,所以,唔會過逼睇唔到師傅示範,再暫,可透過上面嘅大電視睇到師傅嘅一舉一動。
師傅嘅成品
師傅按步就班慢慢示範完,就輪到我哋落手落腳,睇嚟都算幾易。萬一忘記咗啲步驟,或唔喺好肯定搞粉漿得唔得,都唔使擔心,導師都會從旁協助。再者,有啲入爐嘅步驟,有啲奇華嘅職員幫吓手,而師傅講明,呢個食譜設計如果唔喺咩犯大錯,基本喺零失敗。
最後,唔少得拎走自己嘅成品啦,小弟底糕都做得唔錯架,有板有眼。
小弟嘅成品
由於蘿蔔糕本身要蒸75分鐘,所以,晌蒸糕嘅時段,師傅就示範製作黃金馬蹄糕。至於個馬蹄糕嘅製作過程就唔多講,上載少少相片作為製作花絮,睇落其實亦都唔難整。
師傅嘅成品
由於新鮮蒸出嚟嘅糕唔可以即刻食,又唔知喺咪就嚟過年關係,師傅另外煎咗兩底糕俾我試,當然喺奇華嘅出品啦,當喺做吓宣傳。 
先試嘅喺「金華火腿腰果糕」,原盒拆出嚟切件煎,有好多腰果,內裡混有金華火腿,鹹鹹香香,糕身夠挺,唔會好削,好食。
另外一款就喺甜糕「蔗汁馬蹄糕」,師傅話呢款出品喺用鮮榨蔗汁,果然,入口蔗汁味濃而清甜,糕身軟糯帶點煙韌,馬蹄粒加添一份爽口感,掂喎。故此,都有打算買呢兩款糕返去同屋企人試,因為真喺幾有特色。
如果對奇華工作坊嘅活動有興趣,各項詳情,開放時間,有咩活動,可瀏覽官網https://studio.keewah.com/frontend/web/index.php,有時間我都想學吓整唐餅呀。

個人評分
好玩指數:9/10
抵玩指數:8/10
實用指數:9/10

奇華工作坊 Kee Wah Studio
地址:香港灣仔皇后大道東188號2樓
電話:2343 8106
學費:$450

沒有留言:

發佈留言