2018年1月1日星期一

Food Republic:椒積鐵板飯

對「大食代」唔抗拒,亦無偏好,但以美食廣場嚟講,小弟就覺得佢哋做得唔錯,作為新加坡過江龍,晌香港屹立咁多年,佢都算喺做出成績啦。今晚,同老婆,陪埋佢姨甥仔過嚟「大食代」食晚飯,純粹貪佢地方大位多,各有各選擇唔怕無嘢唔啱食。
雖然喺美食廣場,「大食代」都算得喺一個品牌,環境裝修都下過功夫,座位嘅編排未算用到盡,所以,感覺都唔會話好逼好夾。
bowl「將之湯」日式蛋包飯
姨甥仔揀咗客鰻魚牛肉蛋包飯,睇起嚟賣相幾唔錯,個蛋都好似幾滑,其實,就無包住啲飯,只喺冚上面而已;不過,鰻魚同牛肉就幾多,味道方面佢話幾好食,啲蛋挺滑,牛肉夠嫩,鰻魚幾濃(我估佢意思喺啲汁),小弟無試,只可以講句信佢好味啦!
bowl「千味家」三餸飯
老婆就搵咗檔食三餸飯,貪佢自主啲,想食乜就揀乜,所以,佢就揀兩款菜配炸魚,唔食紅肉。賣相就欠奉架喇,似喺街坊食堂嘅飯餸出品,但碟頭大,真喺餸多過飯。又喺講吓味道,試咗少少,算喺唔錯,炸魚香口唔油膩,魚香茄子夠惹味,當然芡汁少番啲更佳。
bowl「Pepper Lunch Express」黑椒飯
Pepper Lunch出名喺佢啲鐵板黑椒飯,以鐵板呈上,誘發出黑椒香氣。埋到櫃枱睇睇,都有唔少款式,有原創黑椒飯及至尊扒餐,定價都喺$48-$60,唯獨一款肉眼扒賣到$97,此外,亦有啲配料可額外加配。
小弟心多又想試新產品,就揀咗「三拼黑椒飯」(牛肉、三文魚、雞肉)$55,不過,啲餸料感覺偏少,跟張相真喺天淵之別。牛肉唔錯,嫩得嚟有少少焦香,三文魚口感比較乾,雞肉食落無乜味,最好食其實喺啲飯,撈勻啲粟米粒同蔥花,又有飯焦。
嚟「大食代」都唔喺為食咩好嘢,只喺比去快餐店有多啲唔同選擇,今晚我哋都喺純粹填飽肚而已。

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:5/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$55

餐廳資料:
Food Republic
大角咀海庭道18號奧海城二期1樓
2771 3315

沒有留言:

發佈留言