2018年1月27日星期六

匯發中西美食坊:一期一匯

臨近年尾(農曆年)總會搞好多團年飯,家人、朋友、舊同學……等等,相熟嘅食友都唔例外,又喺一期一會嘅時間,是次由友人安排晒一切,自然感覺更輕鬆。意外嘅喺選址原來喺一家茶記,但就兼營私房菜。
晌地鋪左邊喺茶記範圍,右邊其實喺廚房、水吧,但就對出鎅開一個區域可以擺上兩圍做私房菜,格局比較街坊,若然喺做私房菜,小弟覺得有需要執執個地方。既然自詡為「中西美食坊」,個套餐嘅菜式都有中有西,不拘一格。半席推廣價賣$1,988,全包就唔使煩茶芥、加一啲雜費。由於份量十足,7-8個人都夠食。
bowl匯發金牌乳豬
依家平時晌燒臘店買隻乳豬都要五、六百起錶,個套餐頭陣喺乳豬全體,都算足本。隻豬算唔錯,皮脆肉厚,唔算好肥。
bowl秘制豬花膠伴薯蓉
所謂豬花膠即喺豬啲軟筋,有啲牛孖根咁,炆得都頗腍,卻保持咬口感,墊底仲有大量薯蓉,打得幼滑。
bowl法國龍蝦肉配龍蝦汁意粉
睇落賣相有睇頭,因為眼見有唔少龍蝦肉,亦都幾爽口,不過,比預期失色,一來意大利粉有試微過腍,二來個龍蝦汁底非常淡。
bowl金銀蒜蒸珍珠貝
金銀蒜蒸嘅惹味喺無庸置疑,但喺,以珍珠貝入饌,多少有將貨就價嘅感覺。貝肉很細粒,跟粉絲一同放入口 真喺唔覺食咗啲貝肉。
bowl蜜餞炒牛柳粒
傳統中式菜餚,作為私房菜菜式就顯得有啲「普通」,幸好牛柳粒沾滿蜜餞,既香且腍,伴有唔少燈籠椒,有份清爽感。
bowl紅燒海皇翅
唔再食真翅,就等友人齊來試試如何?大家就覺得用料十足,夾雜唔少蝦肉、竹笙、瑤柱絲,整體感覺不俗。
bowl有機藜麥炒五蔬
非常健康嘅菜式,既喺素菜,又添加了大量藜麥,不過,味道就肯定喺清淡一啲,感覺寡啲,嚐試晌醬汁上作出調整,感覺會對胃口啲。
bowl鮮露貴妃雞
一圍圍嘅菜好難少咗雞嘅登場,貴妃雞以上湯熨熟,口感份外嫩滑,單單沾點豉油,着實吊起雞肉嘅鮮味。
bowl星廚單腳炒飯
唔喺好理解「單腳」何意,炒飯以煙三文魚、蝦肉、雞蛋、蔥花嚟炒,雖然爽身,但個人稍嫌咁嘅組合較單調,有欠特色。
bowl有機藜麥金露
金露即喺南瓜露,打得滑溜非常,南瓜味亦突出,兼且少甜,唔加藜麥都咁正。
依家好多餐廳都加入私房菜菜單,不過,「私房茶」一詞小弟就認為用得比較濫,失去咗真正「私房」嘅意義。有時候,菜式可能喺用料奢華咗,但特色欠奉。當日用餐時間仲發生咗一段小插曲,可能樓面跟廚房晌溝通上出現啲問題,令茶餐廳嗰邊出菜產生啲混亂,正正就晌我哋身後傳嚟大大聲嘅對罵,讓人感覺唔喺幾好囉!

個人評分
味道:6/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$285

餐廳資料:
匯發中西美食坊
深水埗福華街188號地舖
2297 0180

沒有留言:

發佈留言