2017年12月4日星期一

瀧 Tempura Taki:午間瀧情

早前同個舊同學到蘭桂芳嘅FUMI食晏,先知原來佢喺日菜嘅粉絲,對日菜可謂情有獨鍾,無論刺身、壽司、燒肉、串燒、涮涮鍋……等等都無任歡迎。反而,天婦羅就比較少食,原因不外乎較「熱氣」,但做得好嘅天婦羅可以唔點熱熱,最近,食友就推介我位處威靈頓街一食廈之上嘅「瀧」(Tempura Taki),做天婦羅夠專門,亦甚有水準,故再次約舊同學聚一聚。
不過,「瀧」晚市主要做廚師發板,定價唔便宜,所以,推介我哋嚟食晏,以質素而言,性價比高。門面有啲高傲嘅感覺,推門而入,裝修亦非走和風嘅木系暖色,反而,格局摩登,走高格調嘅色系。最搶眼莫過於入門口靠牆嘅巨龍彩繪,栩栩如生!
吧枱喺搶手位,因為,可以欣賞到師傅做菜。而安坐後,第一時間送上熱毛巾,遞上餐牌讓客人慢慢點菜。
午市以定食為主,大部分基本都已包冷鉢、先付、前菜、漬物、味噌湯、甜品,部份就再加入刺身,定價都喺二百頭到三百尾。呢度主打喺天婦羅,所以,舊同學就晌呢版揀咗特上天婦羅御饍。
仲有一款午市套餐喺小弟嘅抵食推介,稱為午市特選二重奏,晌12款飯、烏冬、蕎麥麵……等任揀其中兩款,同樣,都包冷鉢、先付、前菜、漬物、味噌湯、甜品,定價只喺$198。初時,心想任揀兩樣,應該會喺迷你版,點知跟一般嘅丼飯細唔得幾多,可以喺兩個女生都夠食嘅份量,所以,先真心覺得抵。
bowl特上天婦羅御饍 $298
雖然以定食形式奉上,但天婦羅部份喺由師傅逐件炸起逐件上,所以,坐晌吧位喺必然嘅,就算喺定食,都添多一份優越感。由於天婦羅大部分都喺得一件,故味道要問番佢覺得點,小弟就只有影相留記錄。
bowl刺身
冷鉢、先付、前菜……等等容後再分享,而跟我嘅定食比較,就喺多咗一份刺身,有吞拿魚赤身、甜蝦及帶子,同學話啲刺身好鮮甜,尤其吞拿,唔會有種冰雪感,甜得有點黏黏滑滑,但蝦味濃,帶子厚肉得嚟更喺爽到不得了,就連啲日式芥末都喺鮮磨貨色。
bowl海藻鹽、咖喱鹽、檸檬汁、蘿蔔蓉
正所謂工欲善其事,必先利其器,未落到天婦羅主題,先介紹其佐料。比一般海鹽,海藻鹽固然更加健康,咖喱鹽則比較少遇見,而檸檬汁確有提鮮鮮膩之效,而蘿蔔蓉如果唔喺店員解釋,真喺唔知咁有來頭,分別用上九州及靜岡兩地嘅蘿蔔磨蓉,你話我心理作祟都好,感覺寧舍水潤清甜,而啲蘿蔔蓉喺當「小食」就咁食用,作用喺解熱,故店方會無限量為你添加!
bowl天婦羅車海老
先上場喺最常出現嘅海老,即喺大蝦,師傅話初秋喺「車海老」盛產期,肉鮮且爽,灑點鹽,鮮蝦味更突出,再者,炸功了得,唔單止粉漿又薄又脆,如披上薄薄金黃外衣,彷彿一滴油感都無。而車海老因外殼有一圈圈黑紋,好似車呔咁,所以叫「車海老」,不過去殼沾粉漿後就變得「呔紋」唔明顯。此外,蝦頭都咪錯過,因為已經炸至酥脆,沾咖喱鹽更香口惹味。
bowl天婦羅瀨尿蝦(左)、木鱇魚(右)
再嚟嘅喺瀨尿蝦,唔使自己搵手拆殼,當然食得夠爽,蝦肉有彈性,食味唔錯。而木鱇魚(希望無聽錯),細細尾一條,唔知真身喺點,外皮香脆,肉質柔軟,有點點油香,魚味比較濃。
bowl天婦羅日本紅衫魚(左)、馬頭魚(右)
日本紅衫,師傅話已加咗少少紅梅醬,所以,咩都唔使點可以入口,啲魚肉超嫩滑,喺今日咁多款魚中最滑嘅一種。馬頭魚其實都滑溜,只喺跟紅衫比就有些微比下去嘅感覺,而外型帶點鱗片狀,魚味不俗。
bowl天婦羅野菜
最後一輪嘅天婦羅喺野菜,分別有珍珠筍、冬菇、青椒,珍珠筍出奇地咁爽脆,冬菇、青椒好食得出食材嘅原味,可見簡單嘅野菜都喺用上有質素嘅靚料。
bowl午市特選二重奏:北海道松葉蟹肉蟹飯配三文魚籽、天婦羅什菜蝦餅飯 $198
成份定食捧到上枱,份量真喺唔講得少,兩大碗丼,飯量十足,真喺有少少後悔點咗兩個都喺飯,其中一碗要蕎麥麵會唔會輕盈番啲呢,哈哈!不過咁,小弟鍾意食蟹卻唔鍾意拆蟹肉,所以,松葉蟹肉飯喺穩膽,而呢度以天婦羅出名,我都梗喺要試啦,故此,就揀二重奏裡面有天婦羅成份嘅丼飯。
bowl冷鉢、漬物
前者小杯內有兩款喺涼拌時蔬:冬菇絲及黃牙白,無乜太多醃料或醬油,所以,味道比較清淡;後者喺幾片醃昆布,即喺海帶,相對味濃,亦有啲偏鹹。
bowl先付
一小碟擺得頗精緻,白色嘅以為喺豆腐,咬落又好似唔多似,再咬耐啲,內裡充滿水份,似喺我哋打邊爐解咗凍嘅蜂巢豆腐,口感過癮;另一件批得好靚嘅喺芋頭嚟,粉糯有芋香。
bowl前菜
仲有一小碗薯仔沙律,店員無特別介紹,相信唔會大有賣點,不過,個人認為做得唔錯,個蛋黃醬幾香,薯仔夠粉又有薯味,口感又無話太乾。
bowl天婦羅什菜蝦餅飯
趁熱先食個什菜蝦餅飯,整件什菜蝦餅飯大細啱啱好冚過碗面,睇樣都見到有唔少野菜同蝦肉,夾起一炷試試,一咬「咔擦聲」脆口到不得了,而且,真喺完全無油膩感;飯粒食落有米香,兼且口感軟糯,扒飯都扒得比平時快,而且,兩碗飯都比預期大碗,真喺食得我好飽。
bowl北海道松葉蟹肉蟹飯配三文魚籽
有留意小弟食評,就見到我食親海鮮丼都揀蟹丼為首選,上文都解釋過原由。之前晌「豊洲水産海鮮丼専門店」食過嘅北海道響螺松葉蟹甜蝦丼,美味感仲「瀝瀝在目」,雖然,呢次嘅蟹丼只單單有松葉蟹肉,無蟹棒及蟹膏,但一碗面都鋪滿鮮拆蟹肉,絕無欺場,加上晶瑩剔透嘅三文魚籽,搶眼突出。絲絲蟹肉極為鮮甜,三文魚籽味帶鹹鮮,兩者拌飯同食,一流呀!
bowl味噌湯
最後先飲番幾啖湯,麵豉味濃,食完兩個飯,再飲點湯,暖意下肚,感覺舒服晒。
bowl朱古力慕絲蛋糕
甜品喺西式嘅慕絲蛋糕,當然,小弟就想喺以和果子作結啦!然而,件蛋糕都做得有水準,朱古力味濃,口感柔滑,伴以自家製蛋黃醬,富蛋香(個人覺得唔落都問題不大),消化餅底再做多薄少少就完美喇!
作為一間中高檔日本餐廳,佢哋嘅服務水平做得好熨貼,添茶就唔在講,上菜時會細意解釋一下,唔使要求都會自動加添蘿蔔蓉,就連同學食完天婦羅車海老後,留下一小截蝦尾,店員都專登幫佢換隻新碟,一切客人都會睇在眼裡,讓人感受到餐廳嘅「瀧」情厚意。

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$275

餐廳資料:
瀧 Tempura Taki
中環威靈頓街33號The Loop 8樓
2881 0033

沒有留言:

發佈留言