2017年12月14日星期四

魂 Tamashii Japanese Noodle:風魂變色

隔三幾個月就會食番次拉麵,對上一次喺三個月前晌灣仔嘅「幸屋」,拉麵算得上香港人頗鍾意嘅日食之一,不時都仲聽到新拉麵店開業,真喺開極都有,而每家拉麵店都有其獨有殺手鐧。今晚,同友人嚟到太子嘅「魂」,又會以咩應戰呢?
依一截西洋菜街以酒吧居多,所以,深紅色布幡,再加上兩大個「拉麵」紅燈籠,遠處就認出店家。晌門口,見有個大大個易拉架作介紹,始知原來店家晌灣仔鵝頸橋屹立多年,真喺有點失閣晒。
之前上網都大概了解過晒餐廳主打4款口味嘅拉麵,包括「魂」、「火魂」、「太極」及「青龍」,均以豚骨湯為基礎,除原味,另3款就加入唔同嘅味道作變化,分別喺蕃茄辣汁、墨魚汁和菠菜汁,猶如風雲變色。鋪外嘅螢光招牌更作簡單嘅介紹以吸引途人,晌黝黑嘅門面其實變得幾搶眼。
入到鋪內,格局其實好簡單,左邊喺廚房,對出就喺一列面壁單丁位,一格格間開晒;而右方就喺4人為主嘅散格,有需要就拉番開啲為兩張2人枱。修簡比較簡單,小木枱、小木櫈、昏黃小燈,唔算話好大賣日本風。 
反而,廚房上嘅海報倒吸引我,「日本產雞蛋使用店」自然令人對其用料增添信心。
而枱下嘅小掛勾亦喺便民嘅設計!
店家用上平板作餐牌加落單工具,一舉兩得,又環保。晌門口無留意個螢光菜牌無緊要,晌平板裡一樣有詳細介紹,而拉麵嘅麵條軟硬度、多湯少湯、配料多寡都有得逐樣揀。
此外,叉燒、配料、拉麵一如大部分拉麵店,可以追加。
怕食碗拉麵唔夠喉,就不妨試試小食,店家提供4款小食,每款都唔過廿蚊,一試無妨,順帶一提全日仲免收加一添。
飲品方面,非酒精有汽水及日本波子汽水,較特別喺有一款日本梅子雪碧,就連汽水選項都有多冰、少冰揀,可見處處都顯得人性化,而酒精類就有數款罐裝嘅日本啤酒。
bowl八爪魚波波 $18
見其有特別嘅海報作介紹,所以,都專登點一客嚟試試,一客有三粒,上枱時熱辣辣。初時以為類似章魚燒,但入口比較彈牙,無章魚燒咁粉,而且,裡面有唔少八瓜魚粒,煙煙韌韌,配點甜酸醬食,又真喺唔錯喎。
bowl太極 $99
再介紹吓,湯底喺以濃郁嘅豬骨湯加上墨魚汁,配料有日式叉燒,再加上一抹蟹膏同金萡,顯得幾貴氣架,仲伴有溫泉蛋、木耳絲、蔥花、鳴門卷及紫菜。
拉麵一向都喜歡硬麵,覺得口感性強啲,食落果然有韌勁。
叉燒薄切帶肥,本來想夾起嚟影張大特寫,不過,挾起即散,但質感唔錯,軟腍有點脂香。
半凝半溶嘅溏心蛋,相信都難唔到啲拉麵店,流心嘅蛋漿好香濃,加上話明喺日本蛋,自然要加分。不過,煮得仍有少少過火,蛋黃邊喺熟過籠,要扣番少少分。
湯色一白一黑,營造「太極」效果,當然,冚咗咁多配料,效果唔會太明顯啦。然而,入口幾香豬骨味,濃得嚟唔會太漿口,亦唔覺油膩,個人覺得啱啱好,所以,小弟真喺幫佢清晒成碗湯架,話時話,碗拉麵貴就喺貴在啲湯嘛。雖然話加咗蟹膏,但唔會話突然鮮味到不得了,只喺賣相上搶到點。
bowl青龍 $99
青龍只有晚上六點後才有供應,無詳問究竟,但想呢款拉麵嘅朋友要注意喇。青龍以濃郁嘅豬骨湯搭菠菜汁,除日式叉燒,仲有溏心蛋、蟹棒、蟹肉、魚子醬,以及露筍仔、蜜糖豆、粟米粒、蔥花、鳴門卷及紫菜和蔥花,材料豐富,感覺予人清新。友人話湯底出奇嘅清爽,完全無油膩感,仲帶帶微微菠菜香,而蟹棒、蟹肉配黑魚籽超好食,鹹鮮極致;拉麵選中硬度,好襯個湯,其他配料亦好食。
bowl日本梅子雪碧汽水 $18
食拉麵普遍都喺濃味嘅湯底居多,尤其豬骨湯,雖然「魂」嘅湯底已經算喺濃而不膩,但配上呢杯特種雪碧效果更理想,加咗梅子令汽水有股酸香,梳打嘅汽讓人有種爽快感,所以,飲咗呢杯汽水彷彿有份鮮膩感。
「魂」嘅出品的確喺唔錯,怪不得之前晌灣仔區做咗咁多年,嚴選4款拉麵出品,幾款小食,做得專啲,貴精不貴多,總好過款多出品唔得。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$125

餐廳資料:
魂 Tamashii Japanese Noodle
太子西洋菜北街169號地下
2893 2699

沒有留言:

發佈留言