2017年12月3日星期日

Patisserie:蛋糕也蜂狂

沙田凱悅酒店嘅「餅店」(Patisserie)有兩樣名物:蜂蜜蛋糕及蘋果批,早前到過酒店嘅「咖啡廳」食自助餐,咁遠水腳到嚟,就梗喺順便將佢哋嘅「沙田蜂蜜蛋糕」帶埋返屋企同家人享用啦!
蛋糕表面烙有別緻嘅蜂巢坑紋喺佢嘅標記,而採用沙田一家養蜂場自家生產嘅純天然蜂蜜嚟製作喺個蛋糕嘅賣點,再者,無防腐劑,既需要雪藏,又只有幾日食用期,喺健康嘅印證,尤其呢個年代,好多人食嘢都講求健康。
跟一般嘅海綿蛋糕唔同,質感綿蜜好多,亦較為實淨啲,但不失鬆軟,帶微微濕潤,有蛋香得嚟而滲出陣陣蜂蜜嘅馥郁芳香,甜味感覺似喺無修飾過嘅自然,卻唔喺死甜嗰種,老婆就勁讚佢好食,不過,定價唔便宜啊!
卒之試咗其中一款名物,有機會再到訪嘅話,就要試試其蘋果批,喺咪傳說中嘅美味。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$33

餐廳資料:
Patisserie
沙田澤祥街18號沙田凱悅酒店大堂
3723 1234

沒有留言:

發佈留言