2017年12月19日星期二

Le Cleret:優雅法式小餐館

晌Le Cleret鋪面打着「Brasserie、Cafe、Vineyard」(小餐館、咖啡店、葡萄園)字樣,大概你都估到佢喺走咩路線。法式小館晌中環區我印象較深喺晌蘇豪區嘅Bouchon Bistro Francais,因為食過一次晏,真喺頗高質,但位置有少少吊腳。而Le Cleret就開晌大街地鋪,食正好位,又近香港站,對我嚟講確喺幾方便。
湖水藍嘅門面,帶嚟一份浪漫而憂鬱感。推門內進,餐枱椅喺湖水藍襯白,牆身則湖水藍配橙黃,天花掛上高雅吊燈,而牆上除掛上大大細細法國嘅莊園、風景相片(假設法國啦),最特色喺仿莊園木屋嘅窗戶,令整間餐廳睇起嚟確有歐陸風情。不過,香港嘅租金高昂,變相令好多餐廳嘅餐枱放置挺密。
枱上嘅餐具很別緻,尤其個餐巾環,很典雅,擺放得體。不過,侍應一句:「餐巾你哋應該用唔着,幫你收起去。」,潛台詞究竟佢喺想講乜?喺因為我唔會點餐酒?
餐牌同樣以湖水藍為主色,硬皮製作,顯得高貴。當中提供4個套餐作選擇:Deluxe Tasting Menu、Tasting Menu、Healthy & Light及Vegetarian Menu,定價範圍頗闊,由$198-$688。
此外,散點方面有一個Autumn Menu,意即會季度轉換,分類為前菜、餐湯、主菜、甜品,每類別嘅選擇唔多,如好多法國菜館咁貴精不貴多。不過,細心睇,唔少菜式喺意大利菜,如巴馬火腿伴露筍、意大利雜菜湯、龍蝦天使麵、意大利芝士蛋糕……等等。
而點主菜,可加錢配前菜、餐湯、甜品,玩法如下,豐儉由人:
主菜+$60(可選前菜、餐湯、甜品其中一款)
主菜+$100(可選前菜、餐湯、甜品其中兩款)
主菜+$130(可選前菜、餐湯、甜品其中三款)
bowl法國百吉包
講到餐包,法式嘅百吉包可謂喺經典,店家所做嘅百吉包都好有水準,外皮非常脆口,入口仲喺暖暖哋,而包心軟綿帶點煙韌。不過,估唔到啲牛油喺雪到硬晒,有啲意外。
bowl意大利雜菜湯 $78
個湯色澤鮮紅,可稱得上用料十足,因為就算只喺蔬菜湯,但個味道入口都覺得好濃郁,酸香鮮活。
bowl慢煮迷迭香春雞配露筍 $248
以往不論法國菜抑或其他菜系,都食過多次春雞,荃灣Chalet嘅「法國白春雞配地中海汁松子仁栗子蓉及」及銅鑼灣Casa Fina Seafood & Oyster Bar嘅「露絲瑪莉燒原隻去骨春雞」都喺讓人留下深刻印象嘅春雞菜式。今次嘅「慢煮迷迭香春雞」以其價格小弟會評為不過不失,因為喺慢煮關係,肉汁本身應得以完全保留,但食落又未算,脾位極之嫩,但胸位就差啲,露筍鮮嫩無渣,墊底嘅薯蓉亦好滑,不過,賣相略嫌單薄普通,整體欠缺一啲亮點。

bowl意式奶凍 $68
奶凍喺士多啤梨口味,配上雜莓及灑上糖霜,都幾靚仔呀。質感幾好,柔滑得嚟唔會太削,不過,奶味唔濃郁,或許受士多啤梨味影響,都喺覺得原味配鮮果醬嘅做法好啲。
主菜加$100就可以選配餐湯及甜品,變相比散叫平咗$46,不過,如點飲品需另外散叫,佢哋嘅加配組合並無包飲品嘅選項。但如果想一嚐法國菜,Le Cleret都喺唔錯嘅入門之選,但記緊菜式選擇上揀番啲法國菜,唔介意付出多啲,Tasting Menu則個人認為較划算,因為包前菜、餐湯、甜品及餐飲,主菜更喺5揀3,只賣$468 + 10%而已。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:5/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$385

餐廳資料:
Le Cleret
中環干諾道中62-63號中興商業大廈地下B舖
2833 5667

沒有留言:

發佈留言