2017年12月8日星期五

金記冰室 Kam Kee Cafe:苦盡金来又一餐

唔少香港人都鍾意懷舊吓,所以,造就咗一啲偽懷舊冰室,即喺新餐廳,但設計得帶懷舊味道,「金記冰室」喺其中一家。但佢嘅西環「老店」其實小弟未去過,只喺去過其灣仔店,眨吓眼原來仲晌唔同區域開咗好多分店添,算有啲成績。apm有個星戰展,順便晌度搵埋食。
上面都講開「金記」喺扮懷舊,但apm分店就好唔同,裝修上同翠華、翠河、太興……一類新派茶記差唔多,比較摩登,並無加入舊懷元素。雖然門面有唔少人等位,但始終喺茶記,人流快上快落。
主餐牌好大本,菜式選擇極多,但就唔再喺「乒乓波拍」本搞嘢餐牌喇,不過,打開第一版,照舊喺金記嘅歷史介紹,元祖店實質開晌筲箕灣,仲有半世紀之長。
因為都喺同朋友嚟填肚,就無細心研究餐牌太多,只喺偶然睇到有版創意菜式,由於得意得嚟又幾吸引,所以,就揀咗特色雞飯。
而主餐廳內嘅單點菜式,都可以加$25 / $28轉套餐。
如果想簡單啲,直接瞄瞄晚市套餐,共9款選擇,都喺賣$68、$78,全日無加一,包是日餐湯及熱飲,定價唔貴。
除咗地方整潔光猛,亦見其他細節位企理,好似打開枱下櫃桶,餐具充足亦排列整齊,枱上嘅調味架,唔會污污糟糟。
bowl炸雞塊(套餐)
揀咗加$28有小食嘅套餐加配,小食原來喺炸雞寶,細細兜,炸得唔算好乾,味道不過不失咁啦。
bowl羅宋湯(套餐)
老友夏總要西湯,佢話個湯好濃郁,夠晒味,帶點辣勁,好過翠華啲貨色喎。
bowl合掌瓜煲瘦肉(套餐)
小弟就試個中湯,味道雖然飲落比較淡薄,但感覺喺無味精出品。
bowl芭堤亞式燒䱽魚 $78
對於「芭堤亞」,我理解就喺乾燒,主要喺配上帶泰式風味嘅酸汁,的確個酸汁令啲魚食起嚟更特色;而條䱽魚呎碼都幾大件頭,外皮煎得極脆口,肉質唔喺嫩滑嗰種,喺實肉而有魚味嘅感覺。
bowl爐燒原隻嚤囉雞飯 $98
以小煎鑊配原隻燒雞上,而隻燒雞份量唔少嘢,
切開仲釀咗好多飯,不過,今晚兩個死佬,絕對喺夠食力KO埋隻雞。單用刀叉食好難搞,所以,附上膠手套,而隻雞燒得香口,肉質唔錯,無話「嚡烚烚」,雞內喺咖喱飯底,超正,而雞下仲有好多咖喱汁,好彩道䱽魚有配飯,一於撈埋啲咖喱汁食,唔使嘥。
bowl蜂蜜檸檬沙冰 +$13、凍檸茶 +$3
貪過癮點咗杯沙冰,打得幾滑,唔喺好重冰粒感,以檸味為主,蜂蜜味則比較隱若啲。夏總話佢杯檸茶有水準,茶底夠香,檸檬夠多,無澀味。
同夏總最多話題就喺講波,其次就喺旅行,講講吓又講番吹咗成年嘅2020年初北歐極光之旅,吹住先,唔知成唔成事,因為成本高吖嘛!唔喺嚟茶記食餐飯,百零二百蚊落樓咁簡單嘅事啊。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
金記冰室 Kam Kee Cafe
觀塘觀塘道418號創紀之城五期6樓L6-1a &2號舖
2568 8198

沒有留言:

發佈留言