2017年12月25日星期一

元気寿司 Genki Sushi:行完山,打打気!

行完大帽山,同老友一程巴士落番荃灣綠楊新村,之後匯合大家老婆,走入「元気」食壽司,過吓壽司癮。其實,本來喺打算飲茶,但附近幾家酒樓都好多人,退二求其次,就入咗元氣。
「元気」唔使我多介紹啦,佢哋紮根香港咁多年,大家都好熟,環境一如淺木色系嘅和風格局,光猛整潔。
近年,不斷與時並進,所以,由迴轉變咗子彈火車,又以平板全自動化落單,有根有據減少人為錯誤,又方便對單。壽司一整好,就由子彈火車送到,都幾過癮架。
雖然牆上貼有餐牌上嘅所有食物,但大家都喜歡晌平板上轆嚟轆去。而下面所列為每客(每碟)單價,有啲一客一件,有啲則一客兩件。
bowl中華沙律 $17
先嚟啲冷盤、小食過過口癮,中華沙律其實只喺啲海藻,唔知點解有個咁嘅名,一直無去考究,小弟成日當喺食海蜇咁,涼涼哋又爽口。
bowl枝豆 $17
更加喺過口癮嘅小食,枝豆粉粉腍腍,帶點鹹味,唔覺口覺又一條。
bowl海膽軍艦 $25
啲海膽落得都唔少,色澤亮麗而幾鮮甜,飯粒黏糯,圍邊嘅紫菜仲喺有啲脆脆口。
bowl炙燒醬三文魚腩壽司 $10
三文魚腩切成一大長條,炙燒過夠晒靚仔,入口富油香,配壽司飯,好味。
bowl青瓜卷 $12
老婆講健康又偏素,所以,就專登點客青瓜卷,唔喺咩特別嘢,勝在好啱佢食。青瓜卷切得工整,見過有啲店做得好迤,有高有矮。
bowl八爪魚壽司 $17
一客有兩件,仲要切得幾大件,唔知喺咪咁啱,切位剛好跟住啲吸咀嚟切,所以,外觀靚仔好多。入口柔韌,唔會好似擦紙膠咁,壽司飯搓得鬆軟,認真唔錯。
bowl玉子壽司 $12
同樣一客兩件,玉子做得好都唔喺易架,做得軟熟有蛋香,口感唔會鬆散削身,不俗。
bowl炙燒左口魚裙邊壽司 $12
咪睇啲左口魚白潺潺,食落好鮮甜吓,仲有一朕朕油潤感,燒得深啲可能仲正。
bowl炙燒帆立貝壽司 $17
將帆立貝一開二,因為件帆立貝本身都算厚肉,所以,口感仍然有肉地,而且,頗爽口;唧咗少少沙律醬炙燒,令其鮮甜味更突出。
bowl松葉蟹牛油果軍艦 $17
牛油果喺老婆嘅喜愛,加埋有松葉蟹肉,實啱晒佢啦。軍艦上鋪滿好多蟹肉,配搭牛油果,效果唔錯,幾有清新嘅感覺。
bowl燒牛肋骨壽司 $10
平時食一件件嘅牛肋骨就多,做成壽司就少啲。講笑咁講,有啲似食牛肉飯,但件燒牛肋骨肉又真喺幾香幾有肉味。
bowl蔥牛肋骨軍艦 $17
追加多件牛肋骨軍艦,配上牛蒡絲,又有紫菜捲住,整體感覺好過食牛肋骨壽司;再者,俾多$7,一客喺有兩件軍艦嘛,心理都覺得抵啲。
bowl日式燉蛋 $20
試咗多款壽司、軍艦,點番啲熱食,茶碗蒸喺暖心嘅選擇。啲燉蛋蒸得幾嫩滑,好有蛋香,蛋內伴有少少冬菇片、日或魚蛋……等,食完胃都暖返晒。
bowl日式炸芝士年糕 $28
香口嘢點都喺大家至愛,叫一客炸芝士年糕共享就最好不過。啲年糕炸等均勻金黃,而且,口感軟糯,內裡填滿芝士,香濃好味。
bowl燒三文魚鮫 $24
友人喜歡三文魚,所以,熱食揀多客燒三文魚鮫,唧點檸汁去去油膩感,魚肉嫩滑之餘,有份清爽氣息。
bowl野菜餅烏冬 $29
臨尾點個烏冬墊肚,其實,食晒上面啲嘢都幾夠飽,不過,加個烏冬就更滿足。野菜餅做得唔錯,香脆不膩,烏冬又夠滑溜。
城中有唔少食壽司名店,小弟又唔喺壽司狂人,唔會刻意去比較。「元気」偶爾也幫襯吓,一直覺得佢哋都做得唔錯,食物都不斷有改進,收費亦頗合理呢!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$135

餐廳資料:
元気寿司 Genki Sushi荃灣惠荃道22-66號綠楊坊2樓S27號舖
26152017

沒有留言:

發佈留言