2017年11月19日星期日

金滿庭京川滬菜館 Modern China Restaurant:當年金日

正所謂出外靠朋友,事緣幾個月前已幫公司訂銅鑼灣金滿庭廂房進行午餐例會,會前一星期再打去確認,以防萬一,點知話我哋無訂房紀錄,仲要話如果要訂房盡快落嚟交訂金。因為幫襯咗十幾年,同啲經理頗熟稔,所以,一向都豁免啲繁文縟節,依家一句話轉晒人,上面要求樣樣要執正嚟做,真喺激氣。今晚,同一班舊同學嚟金滿庭,不過,大家都喺九龍人,揀鑽石山店自然理所當然,其次同經理相熟,招呼好啲。
幾家金滿庭都光顧過,呢家鑽石山店算最細,一入門口整個大堂都睇晒,而我哋所訂嘅房晌大堂最埋一角,雖然話喺房,其實喺開放形式,數條柱隔住,內外視線通透。個房基本喺坐12人,我哋有大有細一共14位,難免有少少逼。
間間金滿庭嘅生意都幾火紅,訂枱喺常識,而晚市間間分店更分兩節,我哋有小朋友當然唔好食咁夜啦,所以,揀第一節(5:45-8:15pm),最低消費$2,000。
另外,中式酒家嘅慣常雜費,茶水巾芥$8位,餐前小食$20碟,我哋14人收4碟錢。下面仲有一段文字,大意喺叫啲客咪擅自拎走個餐牌,如欣賞據為己有,每本$500,真喺會有人偷走個餐牌?
不過,呢度提供嘅茗茶有少少特別,唔喺一般慣常嘅壽眉、水仙,而喺人參烏龍、野生大葉普洱及玄米茶,第一次試人參烏龍,無咩苦味喎,反而甘中帶微甜。
菜式分類為冷盤、熱炒、招牌烤鴨、海產、蔬菜、豆腐、湯羹、飯麵、包點、甜品等多項,少部份圖文並茂,當中亦有唔少人氣菜式推介。
另有一張「廚師推介」餐牌,背後就喺金滿庭嘅十大名菜。
bowl餐前小食 $20碟
小食唔喺啲花生、菜脯,有芝麻合桃、酸辣青瓜、醉雞,味道唔錯,甜酸辣香,味道各有不同。晌等大家期間,食吓小食,刨吓餐牌。
bowl四喜烤夫 $68
佢哋有個五福臨門大拼盤,可以揀5款冷盤,但唔喺全部都揀得,所以,索性散點4款。烤夫特別討歡心,烤夫綿腍,雲耳爽脆,仲有啲花生同金針,味道簡單,卻有益有營養。
bowl老北京醬蹄 $68
一客薄切成十多片,好適合多人共享易分嘅冷盤,片片厚薄均一,外觀望落去似似哋分蹄,又似似哋牛展,入口軟腍卻有咬口。
bowl豆腐三文治 $70
幾有趣嘅一道冷盤,以三層滑豆腐夾住肉鬆、蔥粒、醃菜,啲豆腐非常嫩滑而有豆香,而夾雜着唔同嘅食材令味道多層次。
bowl山東手撕雞 $108
燒雞撕成碎條,又喺另一道好適合人多共享嘅冷盤,雞絲食起嚟肉質細嫩,沾點醬汁多添幾分惹味。
bowl榨菜肉末 $108
本身每份榨菜肉末跟一客叉子燒餅,我哋人多就額外點多兩份燒餅(每份$36)。簡單嚟講就喺榨菜炒免治豬肉,放入燒餅一齊食,燒餅香脆,肉末濃香,夾埋一齊就喺滋味。
bowl糖醋魚塊 $116
賣相就唔多靚仔,黑黑沉沉,但啲魚塊炸得外脆內嫩,層脆漿無過厚嘅問題,而個糖醋汁我就覺得調校得幾好,酸香微甜唔會有嗆喉感。
bowl紅燒元蹄 $248
我哋呢班舊同學年紀有番咁上下,患膽固醇自然相對高啲,所以,今晚夠人多就放肆啲點依道菜,正所謂人多好辦事,叫做大家攤分個「風險」囉。買相做得不俗,落刀已感到肉質嘅鬆化感,入口脂盈甘香,肉質軟腍,唯啲脂肪未做到即化嘅感覺,仍帶有少少油膩感。但只賣二百零咁大份,已好抵食。
bowl百頁小棠菜 $86
一道紅燒元蹄,當然要搵番啲蔬菜嚟降番低啲風險,所以,一口氣點3道蔬菜。先嚟比較清淡嘅百頁小棠菜,啲百頁比較碎濕濕,但味道算OK嘅。
bowl燒汁釀茄子 $92
似喺新派少少嘅菜式,茄子燒得軟化味濃,並伴有唔少蜜糖豆、鮮百合做配菜,不過,茄子短短得一條,實在唔多夠分,每人只喺一啖仔。
bowl紫心蕃薯浸莧菜 $92
雖然被列為十大名菜,但點都睇唔出有幾十大。然而,本身啲食材喺幾唔錯嘅,紫心蕃薯粉香有蕃薯味,莧菜入口清爽,不過啲賣相跟餐牌就差天拱地嘢。
bowl肉絲兩面黃 $106
怕大家唔飽,最後嚟兩道炒粉飯麵喺正路嘅選擇。雖然啲肉絲冚晒上面,但隱若都睇到個兩面黃煎先點,咬落脆口但感覺未夠甘香,有人就覺得肉絲分開上會好啲,唔怕浸腍啲麵條。
bowl傻佬炒飯 $128
傻佬炒飯一啲都唔傻佬,小弟覺得可以講喺豉油皇炒飯,搵豉油炒過寧舍香,飯粒分明又爽身,飯內混有鮮蝦、肉粒、蔥粒、粟米粒,仲灑咗啲肉鬆,令個炒飯豐富好食。
bowl高力豆沙 $18 /個
呢度啲高力豆沙一向有水準,所以,甜品時間點都要叫啲。每個高加豆沙都好大個,外皮鬆鬆軟軟,內裡豆沙蓉填得滿滿,清甜不膩,又加入香蕉肉,正呀。唯一挑剔就梗喺糝糖霜可以做得靚仔啲,唔使咁隨便。
bowl豆沙窩餅 $62
另一道滬式嘅經典甜品,再者,炸嘢一向有客路,點咗一定有人食。上枱趁熱食,窩餅炸得香脆,豆沙清甜起沙,水準依然。
bowl杞子蘆薈桂花糕 $48
因為一大棚人,甜品都喺搵啲易分享嘅選擇,桂花糕就喺其一,一客9件,仲可以軋細一半,今次嘅桂花糕比較硬身少少,但滿滿桂花香及蘆薈帶嚟嘅口感,入口冰涼清爽。
bowl黃金棗蓉 $46(圖為兩客份量)
其實即喺煎堆仔,不過,以棗蓉為餡。外皮沾滿芝麻,以所好有芝麻香,口感軟糯,而咬開喺填滿晒紅棗蓉,棗味超澎湃突出,鍾意棗味嘅朋友真喺唔可以錯過。
今晚女多男少,加埋又有細路,所以,消費唔高。既然喺廿幾年嘅舊同學聚餐,席間自不然有好多「當年今日」嘅話題,當中充滿歡笑聲,但最開心都喺睇到大家仲健健康康,行得走得,食得玩得。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
金滿庭京川滬菜館 Modern China Restaurant
鑽石山龍蟠街3號荷里活廣場3樓312A舖
2697 3033

沒有留言:

發佈留言