2017年11月21日星期二

La Casa Bistro:意猶未盡

香港賣意大利菜嘅店鋪比比皆是,最近,同朋友到訪上環嘅La Casa Bistro,更集中於主打意大利麵,既然咁專注,應有其個人之處,亦喺我哋有興趣到訪嘅原因之一。
店家屬小店形式經營,搭級而上,餐廳地方唔大,兩大張長枱,加埋窗口高腳枱,都只喺十多個位。裝修嚟得簡潔,木系枱櫈配白磚牆,牆上兩塊玻璃增強番啲空間感,枱上放點盆栽,期望營造出悠閒感。
一紙主餐牌底面兩版,顯示晒有咩選擇,包括全日早餐、沙律、小食、意大利麵、燉菜及扒類,選擇唔算多,以精為主,順帶一提,小店唔收加一服務費。
晌午市時段嚟,主餐牌有其他加配組合,如加沙律,加湯,加飲品都有優惠。
不過,店長知我中環返工,亦順道介紹我佢哋嘅午餐餐牌,不過,距離我公司都比較遠,午市過嚟就真喺幾趕吓。
bowl煙三文魚意大利青瓜及香草忌廉汁 $98
每一款意大利麵都可以選幼蛋麵、闊條麵或迷你意大利雲吞,而呢道煙三文魚我哋揀咗幼蛋麵。甫上枱,睇到份量十足,好多料,而啲麵條跟平時食到嘅喺有啲分別,感覺喺比較「新鮮」啲,似喺新鮮即製,入口有煙韌感,個汁底都好香滑,只喺嫌少少削身,未喺好掛汁;而煙三文雖然多,個人口味嚟講,就稍為偏鹹,但意大利青瓜好清爽。
bowl牛腩蕃茄濃湯 $98
另一道湯意大利麵我哋就揀迷你意大利雲吞,而雲吞亦有兩款口味:野菌或芝士菠菜,我哋揀後者。整道菜一大碗濃湯,色澤深沉,散發出蕃茄香味,先呷一口,個湯又真喺堅濃郁,微酸鮮活,湯中嘅牛腩都炆得鬆化;不過,芝士菠菜雲吞未有預期般咁正,口感不俗,但芝士冚晒啲菠菜味。
bowl檸檬撻 $28
雖然晚市無咩加配優惠,不過,啲甜品定價都唔貴,但就唔多款,當晚所見就只有芝士餅,朱古力撻及檸檬撻。選最後者,皆因主菜都喺啲味濃嘅食物,店長不違言啲甜品都喺來貨,但質素又唔差喎,撻殼始終擺咗段時間,唔叫得好鬆脆,但個檸檬餡酸香清新,軟滑細緻。
bowl鮮奶咖啡 $34、熱檸茶 $26
諗住喺意大利小店,咖啡會有一定水準,所以,專登點一杯鮮奶咖啡嚟襯件檸檬撻,不過,咖啡喺以即沖咖啡機沖製,拉花自然免問,奶泡更喺咖啡還咖啡,奶泡還奶泡,所以,入口雖然都醇香,但就無鮮奶咖啡嗰份順滑均勻感。
是晚,客人唔算多,店長都有時間同我咃傾幾句,又問問意見,始知原來其前身喺樓上鋪,並做開精緻私房菜晚餐,依家「落咗地」就想轉變吓,做上軌道再搞啲新點子。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
La Casa Bistro
上環文咸東街2號地舖
2505 0555

沒有留言:

發佈留言