2017年11月22日星期三

HABITŪ all day:好友狂嚐曲(70)

隔咗幾個月無出文寫曲奇喇,不過,再出就寫番篇好嘢先,就喺好友所送Habitu嘅聖誕曲奇,好嘢在於原來喺由城中名模Amanda Strang設計同監製,名為「Rudolph’s Biscuits」嘅紅莓朱古力榛子曲奇。
一身銀光閃閃嘅包裝盒,設計簡潔,卻幾搶眼,送禮絕唔怕失禮,而盒旁更有 Amanda對聖誕嘅分享。
打開包裝盒,一盒有12片,每片均獨立包裝,予人衛生之感,而且,鋪滿紙碎在其中,減少碰撞整碎曲奇嘅機會,讓客人享用到每片完整嘅曲奇。
紅莓朱古力榛子曲奇色澤偏深,厚薄度啱啱好,咬落鬆脆,而且,好有榛子香味,此外,睇佢表面就知料足無欺場,曲奇混有好多紅莓乾及可可碎豆,的確好食。連續食咗幾塊,不可以不讚佢製作認真,幾片嘅大小、厚薄均一。
聖誕節喺普天同慶嘅日子,多謝好友送我一盒如此好食嘅曲奇,為小弟提早慶祝聖誕節。如果未諗聖誕送咩俾好朋友好,不妨考慮吓呢款曲奇!

個人評分
味道:9/10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
HABITŪ all day
大角咀海庭道18號奧海城二期地下G68-69號舖
2505 0555

沒有留言:

發佈留言