2017年11月12日星期日

英王麵包店 A1-Bakery:一抹茶香

本身唔喺抹茶控,不過,一樣鍾意食抹茶做嘅任何甜品。返歸途中,經過「A1」,老婆話請我食蛋糕,無理由唔賞面嘅,眾多款式中,見呢款抹茶蛋糕頗有層次,所以,就點中佢。
之前都曾經試過佢哋嘅藍莓撻及藍莓芝士餅,覺得用料實淨,質素唔錯,所以,對今次件抹茶蛋糕都有信心。之前,買兩件會有個紙盒,今次買一件就有個靚集紙袋,並附上膠叉,總好過上次晌Niji Bistro買兩件蛋糕,都只喺好求其一個紙袋裝住,完全無為外賣蛋糕做準備,但卻歡迎外賣。
bowl宇治抹茶蛋糕 $26
數一數,有7層之多,包括抹茶海綿蛋糕、抹茶忌廉、紅豆蓉忌廉及面層嘅抹茶軟漿,但唔明點解蛋糕牌喺寫抹茶手指餅,睇同食都喺海綿蛋糕囉。老實講,個蛋糕嘅味道及口感都好豐富,海綿蛋糕好軟綿,抹茶忌廉及抹茶軟漿好有香濃抹茶味,但就未喺話去到好甘苦嗰種,而中間嘅紅豆蓉忌廉就嫌紅豆極少,突出唔到紅豆嘅清甜,不過,整體都屬有水準嘅出品。
有時,晌啲出名高級啲嘅餅店買件法式靚餅,動輒都四十幾蚊起標,有時都唔絕對一定喺好。近年,唔少連鎖本地薑賣嘅凍餅,唔單質素提升咗好多,用料有亮點,仲定價相宜,所以,唔需盲目話外國月亮圓啲。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$26

餐廳資料:
英王麵包店 A1-Bakery
樂富港鐵樂富站L0F10號舖
2670 8618

沒有留言:

發佈留言