2017年11月4日星期六

2DP:兩位小數位.有素得計!

近年因為老婆轉為偏向素食者,所以,有時對啲素食餐廳都會稍加留意,其實「2DP」都留意咗好一陣子,以中國茶聯乘素食,概念幾新,而且,睇佢風評不俗,所以,趁同老婆一齊出開嚟尖沙咀參加特會,就約埋朋友嚟一齊食晚飯。
門面已經喺採開放式,晌外面已經可以對餐廳環境一目了然,而廚房亦一樣喺開放式,睇到店員沖調飲品,師傅做菜嘅情況。
而一室亮白,裝修走簡約路線,最花巧喺入面牆上富中國色彩嘅通花木架,擺咗好多小盆栽及陳年茶餅。座位唔多,正常餐枱亦唔多,我哋又唔想坐高腳枱,所以,要等張4人枱都要等好一陣子。而且,坐滿人嘅時間,感覺喺有點逼。
餐牌面已標明「茶、素食、甜品」,定位清晰。
咁餐廳嘅名字「2DP」又何解呢?2DP即喺2 Decimal Places,兩個小數位,取其精準化、標準化、現代化之意。引入中國名山高品質茶葉,以傳統結果現代方式沖泡一杯優質茶飲,誠意所在,不過,相信限於茶飲吧!
翻一翻餐牌,其實都好簡單,頭兩版就喺各款飲品,包括傳統嘅手沖 / 冷泡純茶系列、富特色賣點嘅調茶系列、以茶代啡嘅拿鐵系列;
再下兩頁餐牌就喺食品,包括11款前菜及14款主菜,最欣賞喺每道菜列明有無蛋、奶、五辛、堅果……成份,方便真正茹素嘅食客,並且頁底寫明搵埋註冊營養師專業制訂;
最後兩頁喺甜品及食材介紹,而甜品有刨冰系列、養生系列、小芭菲系列及特色茶系列,甜品嘅選擇頗多。晌櫃面落單後,就會由店員把食物送上,唔收服務費。
bowl墨西哥粟米片配牛油果醬及蕃茄莎莎 $54
叫個墨西哥粟米片喺友人嘅主意,粟米片喺現成貨就唔使多講,牛油果醬好軟滑,最鍾意喺撈埋酸忌廉一齊食,啲蕃茄莎莎比平時食嘅有少許唔同,帶點辣勁,好醒神。
bowl海葡萄無花果沙律 $76
日本嘅海葡萄雖然唔喺咩稀有食材,但唔喺咁多餐廳有賣,加埋老婆至鍾意嘅無花果,所以,呢款沙律啱晒佢。沙律十分新鮮爽脆,淋上醋汁,但㗳落仲有啲菠蘿嘅香味,似乎加咗少少菠蘿汁;海葡萄喺啲藻類,無乜味,但卜卜脆,無花果好清甜,仲灑上點點蔾麥,好味兼好健康嘅一道沙律。
bowl香辣咖喱海鮮意粉 $76
呢道菜喺招牌推介菜式之一,自然會帶有期望。除咗有少少菇菌、雜椒,睇見海鮮喺以素蝦為主,口感幾爽彈,都幾像真;意粉煮得咬口,個汁底亦幾香咖喱味,但個咖喱味稍為單薄啲,即喺無乜層次,唔及印度咖喱般帶唔同香料嘅層次,而較大問題喺汁底比較稀,令啲意粉唔喺好掛汁。
bowl經典素肉醬意粉 $72
另一款招牌推介,「經典」一詞喺在於肉醬意粉喺意大利麵中嘅經典,但喺「2DP」嘅出品就唔屬經典,唔知喺咪素肉嘅關係,個肉醬真喺唔太香濃,當然,食開素嘅人士感覺可能唔同,所以,喜歡濃味嘅朋友依道意粉應該唔太滿足到你。之前都講過佢哋啲汁底偏稀,呢道意粉表露無遺,食完啲意粉個汁底可以當湯飲。
bowl黑松露雜菌闊條蛋麵 $76
雖然唔喺推介,但覺得比海鮮意粉及肉醬意粉為好,一送到嚟,黑松露香極之突出,食一口,充滿黑松露嘅味道,而且,混有好多雜菌,個人本身鍾意真哋素嘅食材多過扮素嘅「海鮮」同「肉醬」,唯一挑剔喺啲闊條蛋麵,有蛋香,卻哋質感有啲散散哋,一咬就斷,唔喺嗰種柔韌嘅咬口感。此外,佢哋每款意大利麵,都伴有一件香草法包,雖然焗得脆口,但有啲乾,好似食餅乾好過喺一件法包咁。
bowl百年古樹月光白茶 $48
老婆見佢餐牌嘅介紹喺咁寫「以300年以上古樹,全人手製作而成,不經殺青或揉捻。」講到真喺好勁咁,不過,老婆話味道真喺無咩個性,小弟試咗兩啖,都只可以講唔識點欣賞古樹靚茶囉。賣到近50蚊一杯,仲要以紙杯呈上,唔環保,觀感又大打折扣,唯一自我安慰,就喺佢喺自然界最高抗氧化植物之一,比一般綠茶高出3倍,但偶然嚟飲一杯,相信無乜成效吧!
bowl熱情果檸檬茶 $38
之前介紹餐牌時,提到飲品有一組調茶系列,當中再細分茶底為鐵觀音、古樹白茶、古樹紅茶,而友人呢杯「檸茶」喺屬於白茶底,加入熱情果肉及檸檬片,佢話味道真喺唔錯,酸香得嚟唔會過酸,好清爽,但真喺唔使落到近成半杯冰咁多囉。
bowl古樹紅茶拿鐵 $42
去茶記我就首選奶茶,去咖啡店首選喺拿鐵,呢杯算唔算喺一次過滿足「兩個」期望!其實,叫拿鐵只不過喺以奶泡撞紅茶,並無咖啡成份。拉花欠奉,口感唔均勻,都喺撞奶泡嘅手勢問題,唯一喺茶底幾夠香,但餐牌就無特別介紹呢隻古樹紅茶有咩功效喇!
bowl雪蓮.鐵觀音小芭菲 $66
友人對甜品唔好,所以,只喺我倆公婆點咗一客甜品試試。有雪蓮,有桃膠,再配上鐵觀音意大利雪糕及新鮮雜莓,依一款相信既好食,又養顏嘅甜品啱晒老婆。雪糕嘅茶味非常突出,而且,有奶香,質感黏滑,面頭嘅雪蓮,食落似似哋椰果,有抗衰老及增強免疫力之效,而琥珀色嘅桃膠喺天然樹脂,最正喺清血降脂。不過,底下墊滿「淨」刨冰,如果,淋啲雜莓汁會好好多囉,食到尾,啲冰結到一嚿嚿,又硬又無味。
近年,不斷有餐廳進駐入厚福街,越開越多,有地鋪,有上樓,漸漸自我形成一條有名氣嘅食街。香港地咩都有得食,所以,香港人真喺好有口福,而且,不時有新餐廳登場,確喺「厚」福無窮。可惜,本來對「2DP」滿有期望嘅,但幾道主菜、啲茶飲及甜品,都只可以講喺一般般,同埋,呢道啲份量都偏細,招呼就還可以啦。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
2DP
尖沙咀厚福街12至12號A藍馬商業大廈地下
3705 9590

沒有留言:

發佈留言