2017年10月6日星期五

Van Gogh Senses:感觀世界,平凡中嘅不平梵!

好耐無同一班相熟食友聚一聚喇,難得老友吹雞,就算揀嚟尖沙咀地標1881 Heritage嘅「Van Gogh Senses」(VGS)藝術餐廳,小弟都當然要捧場。雖然藝術嘅嘢小弟真喺唔多識,但無論晌香港或外地,都會逛吓博物館、美術館咁架。第一次到訪Van Gogh Senses,由門面,至入到店內,再走到用餐區,所帶嚟嘅印象,絕對唔喺一間餐廳咁簡單,可以講喺一間以梵高為主題嘅小型精品館。
店子集咖啡室、零售及餐廳於一身, 而一入門口,第一眼見到就喺對住正門嘅咖啡店。提供多種咖啡,包括手沖咖啡都有,而特色嘅茶品更唔少得,如伯爵配薰衣草,熱情果搭烏龍,非常特別,仲有梳打及其他非咖啡類。
而餅櫃陳列嘅除色彩繽紛馬卡龍之外,據店員介紹,櫃內嘅每款蛋糕,都以梵高嘅畫作為主題,賣相精緻吸引,定價都喺$58件。
左右兩旁,就喺零售區,產品極之多元化,又精緻,如茶杯、茶壺、香薰、蠟燭……等精品,又有茶葉、咖啡豆、朱古力、餅食……等精裝禮盒,用嚟送禮非常得體。最估唔到更有鮮花售賣,以花藝店形式營運,同樣帶有唔少「梵高概念」。
店長介紹時,強調店名加入「Senses」就喺想強調吓佢哋喺家體驗型藝術空間餐廳,唔單單從飲食,更從唔同嘅感覺(如視覺、觸覺……)去細賞梵高嘅一切。故此,由零售區再走入用餐區,都喺延續呢個藝術空間。
其中,最觸目相信喺由梵高博物館跟富士合作,以三維打印技術所做出嚟梵高嘅名作之一「向日葵」仿畫,全球發行量唔多,雖然喺仿畫,都價值成廿幾萬港紙。
繼續沿路走,就會發現更相跟梵高相關嘅裝飾、書籍、物品……等等。
介紹到用餐區,其實晌門口對出有數張露天枱,方便客人飲杯咖啡,食件餅,享受一下陽光。不過,怕熱嘅就可以選裡面一排高腳枱櫈嚟享用咖啡店嘅食品。
而主用餐區地方非常闊落,枱椅編排寬敞,加上燈光柔和富情調,枱上嘅餐具都優雅精細,令整個環境都整有氣氛。更有興嘅喺一排「掛畫」,除咗映出梵高唔少名作之外,原來,喺會不停播放有開餐廳嘅事物,甚至菜式嘅製作過程,所以,令用餐都變得有趣味。可惜當晚最入面嘅用餐區有包場,未能一窺全貌。
至於入到正題講食,如其他1881嘅餐廳,都喺屬中高檔嘅消費層。呢度晚市只有兩款套餐供應,分別喺5道菜嘅Almond Blossom($680+10%)同8道菜嘅Sunflower($980+10%),並奉送餐飲一杯。兩者唔止菜式數量有分別,當中大部份菜式都唔一樣。
順帶一提,枱上嘅擺設及餐具都精緻美麗。
bowl麵包籃
既然作為高檔次嘅餐廳,高質素嘅麵包籃喺期待之事。籃內有3款自家製嘅麵包:無花果合桃軟包、亞麻籽法包及酸種麥包,並伴上法國海鹽牛油。幾款包都各有特色,最討喜心喺隻軟包,入口喺外脆內裡卻好軟綿。順帶一提,就喺每道菜上枱店員都有詳細介紹,唔止菜式嘅用料、製法,更會解說跟梵高作品嘅關聯,點樣構思啲菜式。
bowl挪威三文魚配珍珠西班牙蕃茄冷湯,青瓜冰
既然以「藝術」掛帥,菜式嘅賣相真喺唔可以隨隨便便,先上場嘅前菜,雖然喺見慣見熟嘅三文魚,但整體賣相配襯鮮明,甚有藝術氣息。三文魚原來搵過啲紅菜頭汁醃過,所以先咁鮮紅,而口感油潤,捲住啲沙律菜增加啲爽口感,伴住啲「三文魚籽」其實喺西班牙蕃茄冷湯嘅分子料理;試吓青瓜冰伴啲三文魚,感覺又唔同,實在別出心裁。
bowl青豆煙燻火腿湯配手工麵包
第二道登場喺湯品,而呢款湯喺屬於少見嘅荷蘭菜式,感覺新鮮。單睇表面真喺唔見真章,濟5一羹試3嚟非常足料,原來湯內加入大量蔬菜,如黃豆、青豆、西芹……等等,更混有好多豬肉絲,口感豐富,酸爽開胃。而嗰條手工麵包條亦甚具特色,因為麵包條鬆脆到不得了,唧上酸忌廉芝士及插上食用花,吸晴又好食,精彩。
bowl意大利軟芝士雲吞配杏仁奶泡沫,杏仁脆片
店員介紹時用咗開放式意大利雲吞嚟形容,又話靈感喺取材自梵高一幅名著「臥室」,搞到好好奇。原來塊意大利雲吞喺模仿畫作中嘅床單,再鋪晌啲較淡味嘅乳清芝士Ricotta,食起嚟唔會太飽滯。不過,由於加有杏仁奶泡沫及杏仁脆片,食味絕不單調。伴菜嘅露荀,入口鮮嫩無渣,食得出都喺靚貨。
bowl日本麵豉醬鱈魚配荷蘭燈籠椒意大利西蘭花
主菜就3揀1,有鱈魚、羊扒及牛柳(+$128),友人就揀上心愛嘅鱈魚,味道喺點?友人話好有驚喜,鱈魚以清酒、麵豉、味醂先醃後燒,燒至金黃添香,入口魚肉嫩滑細緻;其他配菜,令賣相多添幾分意境,而碟中紅色及綠色粉末喺墨西哥辣椒粉及日本海藻粉,用作沾魚肉食,令味道多點變化。
bowl法式慢煮羊扒配雅枝竹,薄荷葉
有羊扒,就唔使多諗成為小弟要揀嘅主菜,相比上述嘅菜式,份羊扒嘅外觀就顯得比較平實,無咩花巧,不過,平凡中嘅不平凡就喺件羊先經慢煮再燒香,啲肉呈粉紅色,質腍滑到呢……正呀,而且,肉味帶點羶香,對啱晒胃口。墊底仲有啲南瓜蓉、雅枝竹,實在喺有水準嘅一道主菜。唯一挑剔位喺無特別咨詢客人要幾多成熟,睇色澤喺設定5成,小弟當然啱晒啦,喺怕有啲客人本身怕怕哋生啫。
bowl1888梵高特濃朱古力荷蘭薯仔配西班牙炸甜脆
最後喺甜品嘅登場,個名就夠晒霸氣,但其實賣相唔會好嚇人,而喺貫徹精美,最有心思喺將條「西班牙油炸鬼」撓成繩結似的,顯得更精巧,入口香脆不膩,淋上特濃朱古力漿,令味道更上一層樓。伴以荷蘭薯仔片、紅桑莓、迷你蛋白餅,顯出喺花咗心機嘅出品!
bowl鮮奶咖啡
友人就要咗花茶,配甜點,鮮奶咖啡始終都喺小弟首選,之前晌網上都有見過拉花喺梵高公仔,點嗰時都無期望,但上枱時就喺「佢」,雖然對味道唔會有咩提升,但自我感覺會良好啲。不過,杯鮮奶咖啡確喺沖調高水平,口感柔和而平均,溫熱而醇香。並配上一小件88%純黑朱古力,為今餐完美作結。
曾經有人講,食法國大餐動輒三幾小時,好嘥時間,嚟到VGS如果喺諗住匆匆試完、匆匆閃,又或你自認對藝術識條鐵咩,就真喺勸你無謂嚟,只會錯過好多「感觀」同浪費悠閒嘅享受。除咗富藝術氣息,食物、環境都予人高水準,更值得晌特別嘅日子嚟用餐慶祝!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$750

餐廳資料:
Van Gogh Senses
尖沙咀廣東道2A號1881 2樓208號舖
2622 2887

沒有留言:

發佈留言