2017年10月4日星期三

Niji Bistro:糕下立見

賣日式西餐嘅Nino Bistro晌海港城尾開檔都好多年,對上一次幫襯食晏,沒10年,都應該有8年喇!今次路經,就無入內幫襯,只喺賣咗兩件蛋糕外帶。
晌餅櫃瞄一瞄,有10款凍餅,賣相不俗,味道嘅配搭亦見有心思,而且,定價又唔算貴,款款都喺$38件。小弟只喺賣兩件返去同老婆當飯後甜點,但賣兩件喺無紙盒包裝,只有普通嘅紙袋(即喺連餐廳嘅名字都無),可能喺成本上嘅考慮,但依一點未免讓人感覺有少少寒酸。
bowlPistachio Cake $38
雲呢嗱杏仁慕絲黃梅啫喱開心果蛋糕
單睇表面睇唔出有咩特別,只喺見有一小件燒過嘅黃梅果肉及朱古力絲帶做裝修,但打橫望望,一層疊一層,就知無求其做。中間夾有雲呢嗱杏仁慕絲、黃梅啫喱、開心果海綿蛋糕,味道認真不俗,豐富有層次。
慕絲算做得滑,不過,開心果味唔算好重。唔知喺放晌凍櫃時間過長,定喺凍櫃太凍呢?總之,質感上喺乾身咗,整體有啲被抽乾嘅感覺。
bowlGriottine Chocolate Mousse $38
黑朱古力慕絲酒浸車厘子蛋糕
呢個層次就簡單啲,外層喺朱古力海綿蛋糕,內餡喺黑朱古力慕絲,加入富酒香嘅車厘子果肉。
個朱古力蛋糕遇到同樣嘅問題,口感比較乾,然而,啲黑朱古力慕絲既甘苦,又軟滑,配上車厘子果肉,好有畫龍點晴之效。
因為只試咗佢哋兩款蛋糕,確喺未附預期,但始終未夠全面,好難講佢哋嘅水準喺咪跌咗。不過,上述提及嘅問題,店方真喺要好好注意一下。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$38

餐廳資料:
Niji Bistro
尖沙咀廣東道3-27號海港城港威商場3樓3208號舖
2175 0203

沒有留言:

發佈留言