2017年10月20日星期五

米香園:香土情懷

朋友介紹呢間小店時,初時睇個名以為喺啲米線鋪,原來喺賣潮汕菜,小弟名副其實喺偽潮州人,話就話鄉下喺潮州,但未返過去,更喺半句潮州話都唔識,不過,潮州菜倒喜歡食。是夜,同幾個朋友聚一聚,嚟到「米香園」食潮汕菜。
店鋪位置有少少隱蔽,因為寫明宜安街1-7號,但小店實質位置晌大廈旁一條斜巷之上,幸好有啲易拉架,否則行過都唔知。踏入店內,比較街坊格局,古老木枱木櫈,有種鄉土情懷味道,雖然裝修簡單,但乾淨企理。
翻翻餐牌,印刷精簡,不過,見到唔少菜式油黑咗,店員話開檔初期,有啲菜式做唔徹,所以,精簡番少少,但睇落款式已經唔少。
為咗方便啲客睇,仲索性整咗張一紙A4紙過嘅菜單,咁就真喺易睇好多。
bowl海陸豐菜茶 $48
既然喺賣潮汕嘢,有幾款潮汕小食就點都要點嚟試試,其中一款喺「菜茶」,睇菜牌嘅介紹,原來喺汕尾市一啲傳統節日小食,本身製作嘅工序有點煩複,又要刴菜,又要炒肉。
撈一撈原來都幾多料,除表面嘅花生、爆米花外,仲有啲海味、臘腸、肉粒、多種菜碎及粉絲,朋友打趣咁講,有啲似雜菜煲喎。其實都幾得意,有唔同嘅口感,湯底又挺清甜。
bowl電影院小米 $28
餐牌就寫明喺8粒,但一上枱已睇落唔止,數數原來有10粒,新張期內老細話醒多兩粒過我,哈哈。外形不規則,咬落外皮煙韌,內裡有少少肉餡,唔錯,事後先知外樣喺用蕃薯粉做。
bowl高第街牛肉餅 $28
睇餐牌嘅相片喺以竹簽串住,所以,初時仲以為送錯嚟。一客有8粒,其實用8片形容更貼切,而口感就猶如潮州嘅牛根丸咁,但就切成片狀奉客。
bowl傳統蠔烙 $72
依度就無賣鹵水嘢,但就有蠔烙。佢哋嘅蠔烙用蛋較少,做得薄身,所以,有份香脆感,而啲蠔就落得一啲都唔手軟,又多又大隻,入口肥美,好食。
bowl潮汕凍馬友 $168
大眼雞剝皮魚喺打冷嘅名物,依度就有一款凍馬友,以鹽包住嚟醃,凍食。不過,跟預期無咁理想,唔似食剝皮魚,肉質較腍,而且,偏鹹,餸粥就啱啱好,淨食就會覺得鹹咗啲。
bowl麻辣雞煲 +$1
小店都搞嘅「開業福利」,就喺消費滿$100,加$1就送一客麻辣雞煲,我哋依啲發唔到達嘅就貪吓依類小便宜。滾熱辣嘅雞煲送到上枱超香,唔知喺咪送嘅關係,份量唔算多,但味道一流,極為惹味,而且,出乎意外辣勁點到即止,花椒亦落得適中,麻得嚟唔會太嗆,雞肉夠嫩滑。
bowl方魚炒芥蘭 $62
幾款蔬菜揀個無咁油膩嘅,芥蘭唔苦,仲有啲甜味,加入方魚落去炒,令啲菜更香口。
bowl砂鍋粥 $140
睇佢定價細鍋$118,大鍋$288,但啲配料又有個別價錢,都唔明點計,但店員一解釋就明晒,上述兩個價可以講喺最低消費,例如細鍋粥要兩款配料加埋唔過一百,就照收$118,但好似我哋呢鍋喺瑤柱 + 田雞 + 花甲夾埋$140,就收你$140。
好彩叫細鍋,因為細鍋送到嚟都一大鍋,分到成6-7碗,夠晒我哋4個人分。而且,堅多料,尤其啲花甲,大隻好肉,田雞就似乎少啲,落咗瑤柱就喺想令個粥底更甜。如果你食過潮式嘅方魚肉碎粥,口感就喺相類似,粥底綿綿哋,但又保持番原粒米花,少少驚喜位喺粥內混入馬蹄粒,添加一層口感,抵食!
部份小食確喺有點特色,小炒同雞煲亦做得夠鑊氣,而最突出喺鍋海鮮粥,喺成餐飯嘅亮點。小店雖然細,人多確喺有少計逼,但稱得上夠氣氛,菜式定價唔貴,又無加一,估計應以「街坊飯堂」定位,相信有得做。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
米香園
觀塘宜安街1-7號地下E號舖
2813 2008

沒有留言:

發佈留言