2017年9月4日星期一

McCafe:McCafe鴛鴦

一年出入香港機場唔多,就算上大陸山區做嘢,我哋都喺取道深圳機場,因為嗰邊班次多啲,啲時間又好啲。今日嚟到香港機場,唔喺出門,而喺接老婆機,佢就好啦,同姨仔(即喺兩姊妹)兩個去咗北歐旅行,卒之完結咗15日嘅行程,所以,今日就專登入嚟接機。去到機場,發現佢哋嘅航班有延誤,加上我又早到咗,故晌抵達大堂層嘅McCafe打住躉先。
食咗晏先過嚟,所以,嘆杯咖啡就最好不過。其實,一向都有晌美孚幫襯McCafe食早餐,佢哋啲咖啡真喺一啲都唔差。今次就揀咗杯伯爵茶鮮奶咖啡(Earl Grey Latte $27),單睇個拉花已經唔失禮啦,平衡一致,無話側埋一邊,最有心思仲晌杯面糝少少茶葉碎,伯爵茶嘅香味更突出。而飲落,杯嘢掂喎,咖啡味唔喺太重,但伯爵茶嘅香味又突出到,啱啲想飲咖啡又怕太重味嘅人。
飲杯咖啡,碌吓手機,打吓食評,時間可以好快過。當然。依杯伯爵茶鮮奶咖啡有別於我哋嘅港式鴛鴦,但同樣好飲,味道好有層次。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
McCafe
赤鱲角香港國際機場一號客運大樓5樓抵港層接機大堂5T150號舖(非禁區)
2261 0426

沒有留言:

發佈留言