2017年9月14日星期四

我愛廚房 I Love Kitchen:優質廚品

雖然依篇唔喺食評,但都同飲食有好大關係。小弟久唔久都有落廚,但就唔喺咩大製作,勉勉強強見得吓人,而廚具亦無話太多要求,一向以精簡實用為主。最近,就因為家中塊竹砧板打柴,有朋友介紹一款美國出嘅砧板,話喺永久保用,喺唔喺咁堅呀!所以,專登走一轉睇睇,地點就晌K11內嘅「I Love Kitchen」,位置方便。
走進店內,真喺有唔少品牌嘅廚房用品,經店員介紹吓,先知佢哋所賣嘅都喺以國際級廚具及餐具為主,真喺入得廚房、出得廳堂,更有唔少品牌喺獨家發售。
美國艾美(Epicurean)「木纖維砧板」就喺是次小弟嘅主要目標,專設個角落陳列晒依個品牌嘅產品,更列出佢嘅「銜頭」,最勁揪嘅喺並承諾發霉、爆列,會永久為客人一換一,喺心動嘅亮點。
最後揀咗「專家板(14.5" x 11.25")」($598),都真喺唔平,但拎上手幾輕身,一換一嘅賣點當喺「長線投資」,而最鍾意喺佢四邊有條坑糟設計,喺收集切肉時嘅血水,唔喺淺瀉到周圍都喺。
此外,晌門口個推廣檔口仲睇咗個 韓國漢森(Hanssem)「真空抗氧化攪拌機」,蔬果用慢磨嘅方法處理我都覺得已經好特別,估唔到依家仲可以利用真空嚟攪拌,所以,先吸引我去睇睇。
其獨特之處喺頂部嘅抽真空技術,令蔬果晌真空狀態下攪拌,出嚟嘅口感更加超幼滑,而最大賣點喺無空氣下就唔會被氧化,完全鎖住蔬果嘅各種健康元素,如膳食纖維、酵素、維他命……等等,唔單止原汁原味,更喺讓人吸收晒當中嘅真正營養。
就正如當晚所見嘅示範,有用真空技術同無用嘅時候,出嚟嘅成品都真喺有幾大分別,尤其色澤同香味,都明顯分別到。不過,零售價要$4,500,稱唔上價錢大眾化,但相信有唔少追求健康嘅上等人就唔會覺得貴。
「我愛廚房」真喺喜歡入廚朋友嘅天堂,產品琳瑯滿目,而且款式新穎,走一圈,總會搵到你心水嘅廚房用品。除尖沙咀門市,晌九龍灣店及銅鑼灣店都設有分店,未知幾時會晌新界插旗,方便一眾新界嘅朋友呢!

店舖資料:
我愛廚房 I Love Kitchen
尖沙咀河內道18號K11商場地庫一樓B106舖
https://www.ilovekitchen.com/
3122 4131

沒有留言:

發佈留言