2017年8月11日星期五

Log-on Cafe:樂安之聚

作為「九龍人」,雖然返中環工,港島東真喺好少嚟,數數手指,可以講喺一年一次都無。如果唔喺約咗位家住東區嘅多年老死聚舊食飯,相信唔會專登走到嚟太古城。
Log-On Cafe喺Log-On生活精品店旗下嘅一家日式西餐廳,一室淺木日系嘅清新環境,裝修簡約,地方頗闊落,感覺舒適。不過,由於採用半自助形式,即先到櫃位購票,將號碼牌放晌枱上,再由店員送餐,此外,就唔會特別有人招呼你,所以,搵位就要自己嚟,亦可以搭枱。
大大個餐牌底面兩版睇晒,雖然相張影得唔清,食物類別難以講出嚟,但大致有全日早餐、多款意大利麵、蛋包飯、沙律、炒飯、蕎麥麵、甜品、飲品……等等。
仲有個all day special嘅餐牌,共有5款選擇。
所有食品,都附送咖啡、茶或博多屋豆奶(原味),亦可以加錢升級選擇其他飲品或樽裝果汁。此外,有啲額外精選加配,如小食、甜點,小弟就揀咗加配Patisserie Yamakawa嘅件裝蛋糕。
bowl日式蛋包飯 $88
個蛋包飯有多種變化,可揀日式咖喱汁、香草蕃茄醬、忌廉粟米汁,而餸料則有香煎三文魚扒、吉列蝦、吉列豬扒、吉列雞、吉列蠔,如選野菜就賣平啲$78。老友選咖喱,微微辛辣帶點甜,而吉列蝦大隻好肉,口感爽彈,而且外層炸得香脆不膩,有水準;不過,話蛋包飯啲蛋就唔喺好包得住個飯,幸而個蛋皮做得唔老,仲帶帶點蛋漿。
bowl野菜大蝦扁麵配香辣蕃茄醬 $98
碟扁麵一身嬌紅,而隻大蝦堅大隻,睇落都幾吸引,入口又的確爽甜,可惜得一隻,唔太夠喉;扁麵做得好,麵質有咬口,個醬嘅蕃茄味好鮮活,有份甜香,而且辣勁點到即止,唔會太嗆;不過,最失敗喺配咗件蒜蓉多士,好睇唔好食,入口就明顯知喺擺咗好耐,香而不脆。
bowl即磨咖啡
我哋兩個都無特別轉其他嘢飲,亦無試個博多屋豆奶,只喺簡單叫番即磨咖啡。然而,啲咖啡幾香、幾醇。
bowl雜莓撻 +$40
晌鋪面嘅Patisserie Yamakawa見,單賣喺$48,所以,唔喺額外加配唔喺平好多。賣相十分吸晴,堆滿士多啤梨及藍莓,切開望望,內裡嘅吉士清晰睇到點點雲呢嗱籽,真材實料,入口亦好軟滑,啲雜莓亦夠晒清甜;唯獨個撻殼麻麻哋,唔多脆口,中間加咗層蛋糕,亦非海綿蛋糕般軟綿。
雖然是夜試嘅嘢唔多,但食物都頗有質素,環境又輕鬆寫意,最緊要都喺同咩人食飯啫,難得老友抽空一聚,食咩都可以啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$113

餐廳資料:
Log-on Cafe
太古太古城道18號太古城中心2期260-261號舖
2736 3866

沒有留言:

發佈留言