2017年8月21日星期一

EL CERDO:尋味黑毛豬

西班牙菜近年都算大熱之一,從啲飲食雜誌所見,西班牙餐廳開完一家又一家,就算唔喺開餐廳,都不少西餐廳額外引入西班牙小食Tapas。是晚約咗朋友短聚,搵咩地方由小弟決定,由於友人未接觸過西班牙菜,所以,就一嚐頗有地方特色嘅西班牙菜。
EL Cerdo晌荃灣已開有店舖,但就朋友方便,就揀嚟新開嘅灣仔店,除位處旺區之外,出地鐵後都喺數十步之遙,極為方便。甫進內,一派酒吧格局,全部都喺高脚枱櫈,難得編排一啲都唔密,挨牆一邊嘅位更配上咕臣,再加上柔和嘅燈光,強勁卻唔太吵耳嘅音樂,讓人寫意萬分。
其實,細心留意,酒吧位嘅牆身磚,近門口天花嘅七彩圖案,身後嘅巨型玻璃酒架,以及吊燈,都頗有特色。
就算唔喺嚟食飯,跟友朋嚟坐低飲吓嘢,都喺幾舒服嘅聚腳點。時間許可嘅話,就最好襯晌歡樂時光嚟啦,不過,個時間就比較短。
食物就印晒晌墊枱紙上,一目了然,西班牙文為主,輔以英文,唔似荃灣店會印有中文,明顯客路都預咗喺針對外國人為主。菜式類別分為The classic、the land、iberian cured meat and cheese、the sea、the garden及something sweet,價錢跟以前食過嘅西班牙餐廳相若。
另一個揭頁嘅喺飲品餐牌,當中包括紅白餐酒、啤酒、雞尾酒、果汁……等等。
bowlSangria $55
小弟雖然唔好酒,但一啲低酒精嘅飲品都OK嘅,而傳統嘅西班牙水果酒(Sangria)就喺其一,雖然喺紅酒底,但加入多款水果後,感覺變得清爽好多,紅酒跟果香頗平衡,相對易入口。
bowlCranberry Juice $40
友人喺滴酒不沾嘅人,對佢嚟講,果汁喺較合宜嘅選擇。鮮紅色嘅紅莓汁,當然唔會喺新鮮貨色啦。
bowlTabla de Carnes Curadas $158
(Iberian meat platter)
既然嚟到西班牙餐廳,當然瞄準較特色嘅西班牙菜啦,一邊飲嘢,一邊傾偈,依一道伊比利亞黑毛豬肉拼盤就喺最好嘅選擇,一客就有5款肉,由左至右為Salchichon、Lomito、Chorizo、Morcilla、Jamon,可以同時試到唔同嘅味道同質感。
Salchichon (Iberian salami with black peppercorn)
意式嘅莎樂美腸就食得多啦,搵伊比利亞黑毛豬做嘅莎樂美,感覺有啲高人一等。入口煙韌,細嚼慢慢滲出油脂感。

Lomito (Iberian pork loin with paprika & garlic)
可以講喺西班牙豬肉乾,但乾得嚟唔會話好韌,而且,有肉香,唔油膩。

Chorizo (Iberian pork sausage with paprika & garlic)
依一款西班牙辣肉腸較常見,因為晌製作上混入辣椒粉及香蒜,所以,味道方面較香濃。

Morcilla (Iberian pork blood sausage)
「血腸」聽落好嚇人,不過,成品只喺睇為深色啲嘅風乾肉腸,味道更加唔會有「血腥」嘅感覺,其實,味道只喺鹹香啲。

Jamon (Iberian ham 60 months)
壓軸味黑毛豬做成60個月熟成嘅風乾火腿,外觀充滿光澤,入口果然不同凡響,肉質細膩,橡果味豐潤,不愧高質。

bowlMejilones, Chorizo Y Jerez $88
(Mussels, Chorizo, Sherry)
西班牙小食接續登場,先有一客青口,雖然啲青口都比較細隻,唔喺好夠肉地,但不失鮮甜,再者,加埋啲西班牙辣肉腸粒、蔥粒及雪利酒去煮,非常惹味。講到尾,食青口都喺啲比利時青口最得我心,既大隻,又鮮甜。
bowlcon Chutney de Almendra $68
(mixed mushroom, roasted almond chutney)
太多油脂,太多肉,所以,想平衡啲,老友就揀咗一份炒雜菌,雜菌主要喺大傘菇同雞脾菇,切得厚身又大粒啲,比較有口感,食落又有菇香,加咗啲金蒜,有少少「避風塘」格,味道更富層次。
bowlPaella $198
西班牙海鮮炒飯俾小弟嘅印象就喺「今次大鑊喇」,真喺無三幾個人咪試,不過,近年興細份量牌,早前晌奧海城嘅Cocina 3 Tapas就試過,百零蚊好抵食。初頭睇餐牌時都唔發覺有西班牙海鮮炒飯,但明明印有Paella字樣,問問原來喺有供應,但就無放晌餐牌中,兼同樣有細份量,剛好啱兩個人食。飯粒入口軟綿,充滿海鮮味,海鮮有大蝦、青口、帶子及魷魚,幾款海鮮料都新鮮具質素,啖啖海鮮精華。
bowlChurros con Nutella $48
(Spanish Fried Doughnut / Nutella Sauce)
食西班牙油條最緊要喺香脆得嚟唔好太油,依度嘅出品都做得唔錯,入口非常香脆,亦唔算好油,沾上香濃嘅Nutella朱古力漿,真喺好夾。但如果啲油條再灑上少少玉桂粉,我覺得就更好。
西班牙菜確喺有其特別,友人都好欣賞,不過,以咁嘅價位,碟頭嘅份量感覺有點細,但咪睇啲嘢細細碟,其實都食得我哋好飽,只喺消費有點高。此外,服務值得一讚,主動換碟、添水,所以,整晚用餐都頗舒服,最估唔到,店家喺唔收加一,並相信客人會欣賞佢哋嘅服務而主動俾貼士。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$330

餐廳資料:
EL CERDO
灣仔駱克道114號地鋪
2832 9222

沒有留言:

發佈留言