2017年7月10日星期一

五斗米 South Taiwan Comfort:升斗小店

睇番自己嘅旅遊記錄,每隔三、四年就會過寶島旅行一次,對上一次喺2013年尾嘅台北搭宜蘭之郊遊樂(有興趣嘅朋友可瀏覽小弟遊記:http://travel.openrice.com/traveller/trip.htm?tripid=3892)。嗰次旅行發覺宜蘭好好玩,所以,今年九月已安排好進發花蓮、台東。台灣真喺好多美食,牛肉麵喺其中一種,印象較深喺晌高雄市鹽埕區嘅老宋牛肉麵所食嘅紅燒牛肉麵,平靚正(https://tw.openrice.com/zh/kaohsiung-pingtung/review/%E7%9C%9F%E5%81%87%E8%80%81%E5%AE%8B-e83827)。食友話我知,晌堅離地城都有一家小店「五斗米」,牛肉麵亦喺一讚,故是晚特意到訪。
果然喺小店一家,拉開趟門,窄長嘅環境一眼見晒,近門口有個開放式大廚房,時刻傳來陣陣鹵水香。裝修簡樸,一排打直就喺啲二人位,牆上除有啲別緻嘅掛燈外,就喺一啲台灣寫實黑白照。
餐牌就只有落單嘅點菜紙,已寫上5款主食、6款台式滷味、2款特色小食,以及4款台式飲品,飲品可隨個人喜好額外加珍珠。食物選擇唔多,相信想在乎精及專注。
冬瓜茶 $15、古早味紅茶 $15
消暑嘅梗喺揀冬瓜茶啦,自家煲製無添加,飲落清甜潤喉。不過,依度啲飲品唔會好凍,事後聽老闆解釋,台灣人唔會飲得太凍,通常喺涼涼哋,但如果客人要凍啲加冰都無問題。另一杯古早味紅茶,茶味幾清純,唔會有咩苦澀味,老闆補充話喺台東嚟嘅茶葉,咁我到時去台東旅行就要好好享受吓當地茶葉喇。
原汁牛肉麵 $60
此行嘅目標喺牛肉麵,所以,原汁牛肉麵喺穩膽,另再加多碗肉燥飯。個麵嘅湯頭好濃郁鮮香,卻不覺油膩,呷一口可以話喺啖啖精華,麵條好有韌性,而牛肉大概有6-7嚿,入口軟腍鬆化,且極之入味,感覺好有嗰次晌高雄食到嘅感覺。
滷雞腿肉燥飯 $55
肉燥飯又喺好能代表台灣嘅食物,肉燥似喺用上半肥瘦豬肉做,混有少少冬菇粒同蝦米粒,又淋上少少膏油,感覺可能有點肥,但配上飯粒分明嘅珍珠米,卻非常芳香好食;而滷雞腿入晒味,肉質比預期嫩滑,再伴以未必人人喜歡口感爛爛哋嘅白菜滷,的確好有地道風味。
水煎香腸 $40
台灣香腸本身都頗有特色,仲記得以前啲人好鍾意買黑橋牌香腸做手信,至於對店中嘅「水煎」香腸喺源於好奇,原來,因為啲香腸油份足,簡單以水煎熱逼出油份就夠,腸皮香脆,味道帶甜;地道啲食法就喺伴蒜蓉,辛辣中更突出香腸嘅甜味。
台式燙青菜 $25
友人想多點蔬菜落肚,所以,就要咗一客台式燙青菜,點樣台式法?就喺灼生菜中加入肉燥、蒜蓉同醬油,令整體味道更鹹香。
原汁牛肉麵及滷雞腿肉燥飯嘅份量都好十足,小弟都只喺去過台灣數次,次次都試唔同嘢,所以,真喺唔敢講話一食就知正唔正宗,地唔地道,但絕對跟香港本土有唔同嘅風味;尤其啲白菜滷,晌墾丁第一次食真喺唔太接受架,感覺爛溶溶咁,所以,難得店主堅持台灣口味而沒有刻意去改變。

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
五斗米 South Taiwan Comfort
西環堅尼地城厚和街44號地下9號舖
3707 0824

沒有留言:

發佈留言