2017年7月25日星期二

鉄人旨花 Shika Teppan-Yaki:再拾旨味

有老友就嚟出遠門去澳洲做嘢,一去就幾個月,多得另一老友搞局,等大家可以聚一聚。選址由老友決定,揀嚟「鉄人旨花」食廚師發辧(Omakase, $1,280)。都曾經嚟過「鉄人旨花」食鐵板燒喇,不過,已經喺兩年多前嘅事,由師傅即席做鐵板燒,邊睇邊食,感覺真喺好唔同。其實,真失禮,廚師發辧都喺第一次試。
由於一切有老友安排,加上仲喺廚師發辧,所以,真喺乜都嚟使諗,等食就得喇。餐廳跟上次嚟都無點變,一入門口靠右喺壽司、刺身吧位,就喺我哋食廚師發辧嘅位置。
再入到啲屈個彎,就喺鐵板燒枱嘅位置,共3張鐵板燒枱,同一時間可以應付唔少客人。整體而言,裝修帶和風,但就以簡潔為主,天花掛有唔少櫻花串做裝飾。
此外,仲有一啲廂房,喜歡私隱高啲嘅客人就可以揀入嚟,不過,就唔知有無最低消費,或包房唔知要幾多。
bowl枝豆 $48
朋友要遲嚟,所以,搵啲枝豆、魚乾攝吓時間。先嚟枝豆,暖暖哋,綿綿腍腍過吓口癮。
bowl燒河豚乾 $78
啲河豚乾燒得好香口,望落好飲似好硬,其實軟軟哋,又好咬口,當餐前小食邊食邊等人就最好。
bowl三文魚冰頭漬
小小一碗三文魚頭內啲軟骨位,搵少少醋醃漬,味道酸酸咁,口感卻好爽脆,真喺叫人幾開胃小食。
bowl前菜三味
晌醬汁方面配搭都頗有心思,包括:京都豆腐配芝麻醬、加拿大牛肉配黑醋草莓汁、日本三文魚漬配柚子醋,賣相的骰精巧,為今晚嘅廚師發辧揭開序幕。啲豆腐好滑溜,牛肉質感軟腍,三文魚漬估唔到咁味濃。
bowl赤座蝦
跟住呢道火炙赤座蝦造型非常靚,蝦隻嚟自九州宮崎,蝦肉拆出嚟啱啱好有兩口,輕輕火炙後再放上黑松露醬及金箔,更顯矜貴。入口先有一朕焦香,然後喺黑松露嘅幽香,再細嚼喺一份鮮甜清爽感。
見到師傅開始晌吧位嘅碟擺上漬物,就知喺食壽司嘅序幕,日本芥末、薑片都喺食壽司之用,而黃色嘅漬醃黃瓜好脆口。隨之,就喺逐件逐件壽司上碟,食得好悠閒。足有9貫壽司,一邊食,師傅一路介紹,希望無記錯佢哋啲名啦!
bowl深海池魚壽司
淡色嘅池魚望落好光澤,足見其新鮮度,魚質嫩得嚟帶爽口;壽司飯搓得細細件,鬆軟唔會太死實,一口過放入口啱啱好。
bowl竹籤魚壽司
第二款壽司喺竹籤魚,喺一款極少接觸嘅魚料,加少少火炙處理,再擺點紫蘇葉花做點綴,形態極靚。味道依然好鮮,帶點油潤,微微嘅油脂感,感覺輕盈。
bowl油甘魚壽司
一撮紅紋喺其標記,油甘魚魚質柔嫩細膩,甚有魚香。基本上,壽司內已塗有少少日本芥末,輕輕沾丁點醬油提鮮就好足夠。
bowl金目錭壽司
轉眼,碟上嘅漬物已換上醃漬櫻桃蘿蔔。金目錭被輕輕炙過,配柚子醬,中和金目鯛嘅油脂,食落富油香而不膩。
bowl燒帶子刺身
食完一輪壽司,來一客燒帶子刺身,點解話佢喺刺身,因為只喺輕輕燒過,入口仲保持帶子嘅爽口感,好軟腍,夾塊紫菜同食,都幾有趣。
bowl𩶘魚壽司
開始壽司嘅味道越食越濃,𩶘魚壽司亦有經火炙處理,油香、魚味都較重,燒過後帶微微爽脆感。
bowl醬油漬赤身壽司
紅色嘅赤身經醬油漬,色澤更深紅,卻喺保持光澤。放入口,真喺好有魚味,醬油亦剛好,唔會冚過啲魚味。
bowl拖羅壽司
小弟對壽司、刺身唔喺好精,不過,睇見件拖羅嘅細緻雪花紋就覺得幾高質,色澤粉嫩,油分十足,入口好有即溶嘅感覺,咁好味,真想再嚟多件。
bowl拖羅筋壽司
最後一件壽司喺有驚喜嘅作品,師傅都專登唔講喺乜,等我哋估吓先揭盅。先喺爽爽哋,部份位置好咬口,口感非常有趣,原來喺吞拿魚一個筋位,認真刁鑽。
bowl燒香魚
接住上場喺一道擺得精緻嘅燒魚,條魚叫做香魚,又喺少接觸嘅食材,個人而言,唔算好有驚喜,亦比較多骨,反而青綠色個醬幾得意,嗒落辣辣哋,喺一種叫「鮎蓼」嘅植物整成,另外有一小片花形日本准山,爽脆帶點黏黏感。最得意喺新鮮嘅香魚,會散發出一股西瓜嘅香氣,如果唔喺師傅拎條生魚俾我哋聞吓,就喺唔信會咁神奇。
bowl雜魚湯
之前晌度食鐵板燒都知道近尾聲會上湯品,有別食粵菜咁先飲湯。湯底呈少少奶白色,至於用咗咩魚去熬煮,師傅就無透露,不過,飲落陣陣魚鮮香味。再加少許配菜,令個湯一啲都唔單調。
bowl迷你北海丼
怕你唔夠飽,整多一碗迷你丼,個丼真喺幾迷你,與其話用嚟填飽肚,不如話喺填飽味蕾,因為飯面嘅海膽、蟹肉、三文魚籽夾埋可能多過啲飯,幾樣食材超新鮮,尤其啲蟹肉,鮮甜到痹。
bowl甜點
有兩款選擇:水蜜桃雪糕或櫻花啫喱雜果,小弟喜歡水蜜桃嘅香味,所以,揀上前者。一大球水蜜桃雪糕再灑上脆米,雪糕頗柔滑,水蜜桃嘅味道好清甜,真喺唔錯嘅餐後甜點。
嚟食廚師發辧只有坐吧位,所以,大多人一齊就唔太方便傾到偈,故此,最好兩、三個嚟。而師傅真喺要啲時間逐道菜為大家做,要有心理準備「慢慢」嘆。今晚所試嘅食材,有不少都喺平常少見嘅嘢,好有大開眼界嘅感覺。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$1,450

餐廳資料:
鉄人旨花 Shika Teppan-Yaki
銅鑼灣謝斐道477-481號肇明大廈2樓
2892 8819

沒有留言:

發佈留言