2017年6月26日星期一

Star Kitchen:虛張星勢

一同人講到去葵芳食嘢,唔喺葵廣,就喺新都會,其實過晒橋,走到去盛芳街、禮芳街、信芳街一帶,有好多食肆,雖然大部份屬街坊小店,但可以講喺各有個性。Star Kitchen喺朋友嘅爸爸開,點都要嚟一嚟撐吓場。
對比起隔離嘅粉麵檔,從Star Kitchen店面可見餐廳比較喺有情調少少嘅格局。入到去,整間餐廳地方唔大,都喺屬小店格,一室紅與黑,餐枱鋪上紅色硬膠枱布,喺易於打理嘅取態,簡約裝修,柔和燈光,予人都感覺舒服。而牆上如壁報板嘅巨型黑板,除以唔同顏色粉筆畫上唔少插圖之外,更貼咗好多推廣選擇。
相信店主或其家庭成員都好鍾意手作仔,就連餐牌都好手工,餐牌上嘅菜單都喺以人手親手寫上,並貼有少少圖片作點綴。
打開細看,有生蠔套餐、晚市套餐、意大利麵、意大利飯、沙律、小食、薄餅……等等,其中主食類,+$20可配餐湯、沙律、甜品、飲品,變相成為套餐。最簡單,同老婆都喺揀食晚市套餐。
bowl蘑菇忌廉湯
事後跟店員傾開,話今日原來喺南瓜忌廉湯,不過,賣晒之後就改為蘑菇忌廉湯,並非帶有好多菌粒嗰款,而喺港式茶記常見嘅「白湯」,唔喺話差,但就肯定喺好普通嘅貨色。
bowl田園沙律
沙律菜配甘筍絲及栗米粒再淋上胡麻醬,雖然唔喺咩貴料嘢,但算簡單清新,又堆得大大碗,挺開胃嘅前菜。
bowl寶雲酥羊架 $168
好快主菜登場,本來餐牌喺寫住「意式香草羊架」,但店員問我有無興趣試試「寶雲酥」,當然有啦,因為「寶雲酥」做法比較複雜少許,既然價錢無變,就要啲特別啲啦。可見伴碟亦花咗心思, 蕃茄更切成一隻蝴蝶,整體擺出嚟有種蝶舞花搖嘅意境,相當精緻。
一客有3大支羊架,鋪滿麵包糠,肉質軟腍帶點羊羶香,而麵包糠令外層添加一陣彈脆口感,細嚼仲有朕芥末香,所以,唔沾薄薄醬都好夠味。
伴菜亦非常夠份量,有大大個原個焗薯、烤茄子及烤蒜頭,個焗薯更用心挖走薯心肉混入煙肉做成薯蓉,再蘸上酸忌廉一齊食,超好味,而啲烤蒜烤至入口即化。
bowl西京銀鱈魚拼法國無激素春雞扒 $228
老婆喺銀雪魚鐵粉,所以,不由分說就揀依道主菜。先試少少隻春雞,講明喺春雞,當然喺細細隻,所以老婆就話啱晒佢份量。隻雞燒得皮脆肉滑,唔喺講笑,啲肉質真喺非常嫩滑;相反,對比之下,西京銀鱈魚就略為差咗少少,其實,肉質都燒得嫩滑,外皮好香脆,但老婆話略嫌個味道淡口咗啲。伴碟同樣有原個焗薯、烤茄子及烤蒜頭,份量之足老婆都話食唔晒,所以,如果3個女生嚟不妨考慮點兩個主菜加一客小食。
bowl芒果布甸
晚市套餐包一客指定甜品,是晚就喺芒果布甸,雖然布甸底下有唔少芒果粒,但感覺都喺大路貨色,份量亦只喺一小杯,絕無驚喜。
bowl黑松露燉蛋 +$12
相反,好彩轉咗一客做特色甜點「黑松露燉蛋」,面層嘅焦糖做得薄脆焦香,燉蛋好幼滑,黑松露嘅幽香亦好突出。其實,唔喺第一次食黑松露燉蛋,但再食都仲有份驚喜感。
餐飲選擇,只喺包一般啡茶,但亦有一系列「蝶豆花夢幻」(正價$35,跟餐+$20)、「星之特飲」(正價$28,跟餐+$15),都可以跟餐加配,但我哋只喺飲番普通啡茶就可以喇。
bowl熱咖啡、熱檸水
咖啡喺港式茶記嘅味道,咁即喺點?咪有陣陣嘅咖啡醇香,帶點苦,卻以花奶沖調,奶味重。熱檸水就點都好難有咩好寫,唯一就喺俾嘅檸檬夠多,足5片,哈哈!
兩道主菜都做得相當出色,不過,沙律、餐湯都未有突出嘅配合。另一個感覺喺,餐具以餐紙捲起包住放晌枱面,讓人感覺低調咗,臨尾嘅布甸、餐飲,亦只喺附上膠羹,都喺拉低整體觀感,變得虛張聲勢。始終個場嘅環境唔錯,又賣生蠔,又有賣啲高質素食材,唔喺$40、$50嘅茶記晚餐,依啲細位執執佢可以俾人感覺唔同咗。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$205

餐廳資料:
Star Kitchen
葵芳禮芳街21號地舖
9777 3132

沒有留言:

發佈留言