2017年6月11日星期日

泰海鮮 Seafood Thai:尋鮮新泰度

過往3年,我哋嘅死佬飯局都有入到嚟三聖食海鮮,一於三戰三「聖」,全取九分。最初兩年去咗冬菇亭嘅「興記」,對上一年就過咗嚟山腳位嘅「容龍」,今年班死佬就話唔再搞住,不過,有友人見我哋晌三聖食海鮮食得咁過癮,又搞局拉埋我入嚟食番餐,選址同屬冬菇亭嘅「泰海鮮」,今次友人搞,唔使小弟煩,真好。
三聖始終都幾遠,所以,友人想喺食完海鮮順道遊屯門,故今回嘅海鮮餐揀食晏,相對,客人無咁多,感覺會舒服啲。其實,咪睇喺冬菇亭,內裡裝修如中菜館,環境一啲都唔失禮。其實,上次去興記都已經知喺咁。
香港人嘅智慧一向靈活,我哋食完離開時,見到就算依家大熱天時,餐廳一樣可以晌室外照擺枱,你會問有無客願意咁嘅炎夏仲坐出去,答你喺絕對有嘅,點解?睇相你就個香港人有幾醒!
晌餐廳兜咗個圈都唔見佢哋有魚缸養海鮮,原來聽佢哋講養海鮮成本都高,加上絕大部份客都喺自攜海鮮嚟加工,但友人補充話依度嘅海鮮喺晌三聖海鮮街嘅「關財記」攞貨,根本同自己買過嚟分別唔大,差在未有自己落手落腳去揀同埋無跟幾家海鮮檔格價,但唔上心呢啲事又信得過餐廳,真喺煩少好多嘢。順手就上載埋佢哋啲收費俾大家參考,因為烹調法式繁多,喺就喺有啲複雜,但睇落跟同區比都算相宜。
友人講,依度除多款大路嘅海鮮煮法,仲有唔少創意嘅做法,不時有意外驚喜咁話!
今回主打嚟食海鮮,其實,店家都有好多小炒供應,就算餐牌上無寫出嚟,唔太刁鑽嘅菜式都會盡量提供。而店名嘅「泰」字,亦代表咗佢有多款泰式美食供應。
而飲品方面,啤酒、汽水就基本架啦,但溫馨提示一下,自攜食品、飲品喺需要收費,此外,亦如一般中菜館,收茶芥($8/位)、酸菜($15/碟)及加一。
bowl白灼鮮蝦 
食海鮮最緊要喺乜?咪就喺新鮮囉,唔新鮮就乜都喺假,出嚟效果一定大打折扣。而蝦夠鮮,白灼就最好,既食到蝦嘅原味,又嚐到鮮味,沾點豉油提提鮮就夠喇。難得啲蝦唔止大隻鮮甜,夠新鮮緣故,口感彈牙。
bowl海鮮湯
鮮料海鮮湯嘅加工費喺斷位收,每位收$18,兩位起計,你拎啲咩海鮮嚟就成為咩海鮮湯,不過,正如店員話齋,唔使用貴價料,啲海鮮夠新鮮就已經夠晒鮮甜。眼前依鍋海鮮湯以蕃茄薯仔湯底加入雜魚、沙白嚟增添鮮味,由於料多,鮮甜度無庸置疑,難得一大鍋,當然唔客氣搶住添飲啦。
bowl加拿大象拔蚌刺身
之前晌容龍或興記都有食象拔蚌,今次都唔例外,不過,今次友人就大膽啲,個象拔蚌膽唔做椒鹽,索性刺身食。整條象拔蚌刺身都處理得好,切得厚薄均一又夠大塊,入口極爽脆,沾少少芥末豉油,鮮味盡出。友人就大讚啲蚌膽新鮮,有啲似食豬潤嘅感覺,但口感滑潺潺。
bowl砵酒焗桶蠔
同樣之前晌容龍及興記都有試桶蠔,砵酒焗試過,薑蔥煀又試過,但以砵酒焗好啲,無咁太冚咗啲蠔味。美國桶蠔煮完都無乜點縮水,大隻厚肉,撲咗少少粉,咬落表面有點脆,細嚼蠔味濃郁,又有酒香。
bowl薑蔥鮑魚煲
之前幾次都喺果皮蒸,有建議不如薑蔥煀,咦!效果掂喎,啲澳洲鮑魚大隻有睇頭,入口軟腍而有咬口,又極有薑蔥香氣,仲頗入味添,非常惹味嘅一道菜式。
bowl白酒忌廉煮花甲
上述多道海鮮嘅中式做法都有水準,估唔到西式做法亦難唔到師傅,依道花甲用白酒忌廉煮,個汁底十分滑溜,食落都感受到下咗唔少忌廉,此外,白酒亦應該落唔少,因為個酒味都幾出,配上埋鮮甜有肉地嘅花甲,實在不俗。個人而言,認為配伊麵底或烏冬底都理想。
日頭嚟、夜晚嚟都喺咁嘅價錢,不過,小弟就覺得晚上人氣旺啲,變得較有氣氛啲,尤其冬菇亭依類街坊食店。但日頭嚟有個好處,就喺客無咁多,人手足就招呼熨貼啲!同埋,食完可以晌屯門周圍行吓,去黃金海岸又得,行麥理浩徑第一段又得。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$400

餐廳資料:
泰海鮮 Seafood Thai
屯門三聖街6號三聖商場地下5-9及14-16舖
2459 9313

沒有留言:

發佈留言