2017年6月16日星期五

美心西餅 Maxim's Cake Shop:好友狂嚐曲(65)

今次依篇「好友狂嚐曲」好易寫,皆因美心嘅杏仁條晌「好友狂嚐曲系列」中曾經寫過,不過,依次收到嘅跟上次又有少少分別,就喺加入檸檬味嘅杏仁條。好多謝友人咁有心,一齊食餐飯都仲送包杏仁條俾小弟。
老套啲介紹吓包嘢,每包內有6條杏仁條,每一條面面都黐滿杏仁片,有啲甚至連兩邊都黐咗唔少杏仁片,外觀烘得金黃。
雖然包裝面標榜佢有192層,但側望層次感唔算好分明,咬一口,確喺鬆脆,富牛油香而不膩,特別之處就喺再慢慢滲出一層層檸檬清香味,感覺唔會話好去膩,但就清新咗啲,而表層嘅杏仁片亦好脆口,轉眼間,一頓下午茶就KO晒。
依一類嘅杏仁條食過唔少,但每次收到都喺咁鍾意,作為下午茶,香脆嘅口感,襯杯咖啡,已經喺一份寫意。

個人評分
味道:8 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(好友送贈)

餐廳資料:
美心西餅 Maxim's Cake Shop
尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場LG樓LG03號舖
2786 9600

沒有留言:

發佈留言