2017年6月1日星期四

Manhattan Grill & Bar:曼無一失

有日有個朋友無啦啦問我有無去過曼克頓,我話有,但已經喺廿幾年前嘅事,佢話間嘢邊有開咁耐呀,唓!原來喺講緊間餐廳,我講緊嘅喺紐約曼克頓囉,哈哈。就喺咁,知道晌觀塘區有家曼克頓嘅餐廳,是夜,同朋友嚟瘋狂大擦天然安格斯,以食肉獸嘅我而言,爽到爆。
一室以黑色為主調嘅型格裝修,入門口喺酒吧區,唔打算食正餐,純粹同朋友小酌吹吓水,坐呢度就最好,氣氛非常輕鬆。
再入少少就喺用餐區,屈個彎原來餐廳非常之大,環境寬敞,樓底又高,皮椅讓人坐得好舒適。最吸晴相信喺牆上一幅黑白並以燈光打造出嘅曼克頓夜景。
黑白嘅餐牌當然喺呼應番餐廳嘅主調,不過,燈光比較昏暗,影出嚟嘅餐牌比較懞,所以,今次貼唔到出嚟俾大家參考。其實,如餐廳晌每張枱頂上加盞聚焦燈,唔單止影相會好啲,氣氛亦可得以提升。
bowl自家製麵包籃
餐包都以白餐巾包住,有保溫作用,送上枱時仲微微暖。原以為都喺同一款包,正想拎起手發覺內裡喺兩款小圓包加個迷你英式鬆餅,鬆餅仲混有唔少甘筍絲及合桃碎,有誠意。
既為酒吧,又為餐廳,自不然飲品選擇非常多,炎炎夏日,冰涼嘅飲品就叫人最爽,加上嘆住扒,夾到無朋友。店長推介咗一系列雞尾酒,友人就揀咗,不過,酒就唔喺太啱我,另一面嘅沙冰、奶昔類就啱我多啲。
bowlApple Banana Shake $48
以蘋果、香蕉、橙汁及牛奶打成,香蕉味濃郁得嚟,都仲滲出絲絲蘋果香,兩者算得上味道均衡,不過,由於喺加入牛奶,而非雪糕去打成,所以,質感上無咁杰身,變得柔滑啲。
bowl鮮蝦、芒果、牛油果沙律 $128
雖然目標喺嚟食扒,但都要平衡少少嘅,所以,點都要先搵碟沙律落肚,既開開胃,又補番多啲纖維質。鮮蝦、芒果、牛油果都喺喜愛嘅食材,配點沙律菜墊底,淋上芒果漿,鮮豔奪目,清新健康,最緊要喺啲蝦鮮爽,芒果清甜,牛油果夠熟,成件事就會好協調。
bowl牛肝菌忌廉湯 $52
佢哋啲湯份量好足,兩個人共享一客都無問題。個牛肝菌忌廉呷一啖,菌味堅濃郁,而且,混和細碎嘅菌粒,飲完好有飽肚感。
bowl蟹肉龍蝦湯 $72
友人所揀嘅龍蝦湯,同樣做得有一手,蝦味香濃,彷如啖啖龍蝦精華,而口感幼滑,湯內更有唔少蟹肉,絕無欺場嘅出品。
bowl香煎意大利海鱸魚柳 $198
其中一位老友喺魚痴,主菜選咗一道海鱸我都估到喺咁,海鱸煎得靚仔,仲有兩大件之多,伴有西蘭花、車厘茄及薯蓉,賣相立體。海鱸煎得外皮極香脆,魚味不俗,但質感就未到最滑溜,有些微失色。
鋸扒喺是晚嘅目標,佢哋有好多選擇,唔喺講雞牛豬嘅選擇,而喺淨講牛扒都好多選擇,有平有貴,悉隨尊便。朋友就推介美國品牌Aspen Ridge嘅頂級天然安格斯,賣點喺100%素食飼養,絕不使用任何生長激素、抗生素,總之就喺夠天然。
bowl美國Aspen Ridge頂級天然安格斯肉眼 $408/12oz
安格斯有肉眼及西冷供選擇,小弟喜歡肉味濃,就梗喺揀肉眼,反正要五乘熟,拿捏得好一樣可以燒得軟腍。燒肉眼萬變不離其宗,少少鹽同黑椒調味,燒出招牌式坑紋就對板喇!12安士嘅份量真喺唔講得少,成塊面咁十塊,落刀一切真喺好軟腍,色澤粉嫩卻喺唔會有血水滲出,入口腍滑,帶點油脂而富肉香,沾點燒汁,味道一流。唯一挑剔有兩點,一就喺件扒有少少筋,影響咗少少口感;二就喺所伴嘅時蔬欠特色,幸而薯條炸得香脆唔油,拉番啲分。
bowl威靈頓牛柳 $308
依家少咗餐廳肯做威靈頓牛柳,因為嫌鬼煩,所以,難得依度有,友人就第一時間指定要試。酥皮內,除包住牛柳,仲放有唔少野菌粒,橫切一刀,件牛柳焗得好靚仔,恰到好處,咬落好嫩滑,又有肉味,酥皮算做得鬆化!
bowl忌廉菠菜 $38
見佢哋啲額外配菜(Side dish)都喺賣$38,感覺幾抵,大家又想再食多少少菜,故添多一客忌廉菠菜。啲菠菜煮得夠晒腍,沾滿忌廉汁,口感更柔滑,極有奶香,好食。
bowl焗蘋果酥餅 $68
去到呢個位,點可以少得甜品過過口癮。睇佢中文名會有少少誤會喺千層酥之類,但睇埋英文就知喺蘋果金寶,更伴有一球雲呢嗱雪糕,底層蘋果肉焗得軟腍充滿玉桂香,面面金寶粒唔算好多。
bowl特濃朱古力布朗尼 $56
布朗尼又喺小弟另一心愛甜點,貪其味道濃郁,不過,曼克頓嘅出品無出面常見嘅布朗尼咁實淨,偏向蛋糕嘅質感,但朱古力味確喺好香濃;然而,合桃並無加入餅身內,卻喺焦糖化咗放晌餅面,小弟就較喜歡放入餅身內增添咬口感。
可能餐廳都好緊張啲出品,不時店長都走過嚟問問我哋意見,覺得啲嘢啱唔啱食,好唔好食。出品雖未至萬無一失,但整體而言,食材喺有質素嘅,烹調手勢亦不俗,只喺仲有啲細位可以執執佢,例如主菜嘅配菜呀,賣相呀。然而,服務就細心熨貼,見我哋喺「些牙」食,就不時幫忙換碟,讓人感覺稱心。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$420

餐廳資料:
Manhattan Grill & Bar
觀塘觀塘道414號一亞太中心(OPC)3樓303號舖
2345 8546

沒有留言:

發佈留言