2017年6月20日星期二

趣意廚 DK Pizza Cafe:趣口薄餅街坊小店

早排先去完"Bistro" Pizza Hut食薄餅,估唔到隔無耐又嚟食薄餅,事緣早前同食友傾開依間「特別」嘅必勝客,佢話試過有間薄餅小店晌長沙灣,二人餐非常抵,再問詳細啲位置,正正順寧道尾,啱啱就喺上次一齊晌Choo Choo食飯嘅表姨甥女樓下,所以,索性搵佢聚一聚。
對順寧道幾熟,因為有幾個親戚住呢區,佢話間鋪喺Pizza Hut隔離,就大概知邊度。而且,夠瞻正正開晌Pizza Hut隔離,估計有一定嘅自信。餐廳冠以Cafe為名,內裡裝修都睇得出花過啲心思,仿水泥地磚,水泥牆身,藍黑鋼椅,水喉通壁燈,帶點粗獷嘅工業風。加上樓底夠高,空間感足。
兩組餐牌,一個喺主餐牌,主要羅列晒所有散點菜式,設計精簡,類別分為小食、雞類、燒烤、沙律、薄餅、意粉、焗飯、甜品、多人套餐及飲品。
另一組喺啲套餐超值餐牌,主要都喺一個人份嘅,定價都算親民,而且,全日更免收加一。
就喺因為聽食友推介咗佢個「豪華二人套餐 」($178)超抵食先會嚟,所以,未坐落已篤定叫呢個餐。雖則話二人餐,但份量足3個人食,包餐湯兩客、任何款式嘅6吋薄餅、細凱撒沙律、飯、粉、小食類任擇1款,雞類 2 件或細醬燒豬肋骨、咖茶2杯。
順便講吓,依度茶水、餐具自助,既然無收服務費,就更加唔介意自己招呼自己啦。
然而,一堆調味料如辣椒仔、茄汁、芝士粉……等等,早已放晒晌枱面自由任用,夠大方唔使成日煩到啲店員。
bowl芒果森林 +$17
見個套餐咁抵,所以,就貪得意加錢試試沙冰系列嘅芒果森林,即喺芒果沙冰,入口超冰涼,非常之爽,芒果咪亦頗濃郁,唯一美中不足喺沙冰未夠幼細,仲有些微冰粒感。
bowl海洋世界 +$12
表姨甥女見我轉特飲,佢都唔執輸,試咗梳打系列嘅海洋世界,顏色好靚,同樣感覺清爽,味道就唔喺好特別,喺加入藍色糖漿嘅檸檬梳打。
bowl羅宋湯、忌廉湯
餐湯嘅選擇就比較普通,港式西餐常見嘅紅湯、白湯,老實講,質素又講唔上有咩特別,叫做平穩,羅宋湯做番出應有嘅酸辣味,撈一撈原來亦有唔少料;忌廉湯口感綿滑,至少唔會太杰或太稀。
bowl凱撒沙律
兜沙律雖然較似一人份量,但做得有驚喜喎,驚喜在於諗住水準唔會高,但啲羅馬生菜冰涼爽脆,醬汁撈得均勻,配上脆口嘅麵包粒同煙肉碎,更撒上芝士粉,真喺交足貨。
bowl海鮮闊條麵
因為薄餅已選定泰式辣香雞口味,又有一客細豬肋骨,咁多肉,所以,就揀海鮮闊條麵。雖然唔喺咩靚料,但蝦肉、魷魚、蜆肉、蟹柳鋪得滿滿,又加上唔少芝士,焗得金黃。食味的確不俗,好甘香,唯少少可惜喺啲闊條麵有些微腍身咗,未夠最咬口嘅狀態。
bowl泰式辣香雞薄餅
餐牌喺咁樣形容個薄餅:泰式辣醬、洋蔥、青椒、蘑菇、菠蘿、雞肉、黑胡椒及加倍芝士,一拉起件薄餅,果然芝士加倍,多到冚實晒啲餡料,啱晒我啦,今次連芝士粉都唔使落。薄餅喺厚批格,入口十分鬆軟帶少少脆口,餡料豐富,配搭效果唔錯,小弟本身唔喺好算食得辣,但覺得再辣多點就顯得更有個性。
bowl醬燒豬肋骨(細)
話喺細份,都有成6支骨,燒得焦香吸引,食豬肋骨點可以用刀叉,搵手拎住食就最滋味,飲住杯沙冰,不知幾過癮。啲豬肋骨做得有水準喎,肉質鬆化又唔嚡,未算肉汁豐盈但絕不乾身,而且好入味,又有焦香感。加埋啲脆香薯角,不油不膩,真好!
總結而言,薄餅做得有水準,個二人餐的確超抵食,飽到上心口,只喺對普遍嘅人嚟講位置吊腳啲,但相信佢哋都喺以街坊客為主,故定價咁親民,實行薄利多銷,值得支持吓嘅小店。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
趣意廚 DK Pizza Cafe
長沙灣順寧道483號順景華庭地下4號舖
2323 2680

沒有留言:

發佈留言