2017年5月19日星期五

La Famille:戚吒風雲

日本過江龍La Famille這品牌出品嘅戚風蛋糕曾試過一次, 之前嘅食評都介紹過佢哋晌戚風蛋糕界就算唔喺叱吒風雲,都稱得上享負盛名,試過一次感覺真喺唔差,唔喺浪得虛名。早前同朋友飯聚,多謝友人嘅小禮物,送我一個La Famille戚風蛋糕。
湖水綠嘅包裝盒,精簡得體。之前曾試嘅口味包括沖縄黑糖栗子、香濃開心果及英國伯爵茶,都喺有心思嘅出品,而友人所送嘅喺意大利芝士口味,啱啱好無重複。
件戚風蛋糕嘅賣相喺一貫嘅精緻,蛋糕面唧滿一小球一小球意大利芝士,灑上薄薄嘅唂咕粉,再以一小隻朱古力花蝴蝶做襯托,精簡別緻。
切開睇睇,原以為上層喺原味戚風蛋糕,下層喺朱古力味戚風蛋糕,其實成個都喺原味,下層只喺外圍沾咗層朱古力漿而已。整個蛋糕都好鬆軟,有回彈力,入口輕綿到不得了,糕心中空而填滿帶微微咖啡味嘅馬卡風芝士,輕柔軟滑,做得一絲不苟。
多謝友人嘅餽送,讓小弟再一次品嚐咁美味嘅戚風蛋糕,再試都喺咁有水準。

個人評分
味道:8/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:-/10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
La Famille
大坑新村街37號地下
5597 9935

沒有留言:

發佈留言