2017年5月3日星期三

公利 Kung Lee:遊中上環小休公略

講到依個「景點」就絕非第一次幫襯,不過,寫佢食評就真喺少,因為,真喺嚟親唔喺鮮榨蔗汁,就喺蔗汁糕,從未食過其他嘢。其實,今次都喺,只不過事緣帶朋友專登走過嚟中上環影壁畫,就順道帶佢哋嚟公利小休,兼試試佢哋啲招牌。
公利真喺唔止一家賣傳統中式嘢飲嘅小店,更喺活化古蹟啦!鋪內仲喺保留緊50、60年代涼茶鋪嘅格局,懷舊紙皮石,古老酸枝枱櫈,依啲老店晌香港所剩無幾,所以,已變成唔少遊客嘅景點。
好多人都只知公利賣竹蔗汁,其實,佢有唔少其他出品,如雞骨草、五花茶、火麻仁、羅漢果水、龜苓膏……等等。
bowl竹蔗汁 $13
竹蔗汁喺佢哋嘅名物,飲過你就知喺無得輸,睇鋪面嘅招牌「真料竹蔗水」,夠膽咁講就知有幾堅。而且,哥仔就晌鋪內玩場即榨,稱得上新鮮現榨,童叟無欺,啲蔗汁入口蔗味超濃郁,又清甜,更喺爽心涼,飲完一杯爽晒。
bowl蔗汁糕 $15
一小碗蔗汁糕,老闆娘已幫手輕輕鎅開4件,篤起嚟件糕「震藤藤」,口感好軟綿,清爽,不過,飲完啲竹蔗汁先食糕,啲糕變得無咁甜,蔗味亦唔及啲竹蔗汁咁濃,所以,建議先食糕,後飲竹蔗汁,效果應該好好多。
抖一抖,我哋再起行,繼續沿荷李活道往上環方向行尋找壁畫,並順道參觀埋元創坊、基督教青年會……等景點,終站喺太平山街一帶。
朋友滿「影」而歸,亦滿意小弟依位臨時「哎吔」導賞員,更計劃等天氣涼返啲,再去西環覓食尋壁畫。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$18

餐廳資料:
公利 Kung Lee
中環蘇豪荷李活道60號地下
2544 3571

沒有留言:

發佈留言