2017年5月24日星期三

功夫點心 Kung Fu Dim Sum:糉有我心

今年食糉唔多,都喺品嚐過3家店嘅出品,今次就分享埋「功夫點心」嘅出品,有此機會都喺多謝友人送小弟一張瑤柱裹蒸糭套裝禮盒換領券,最好就喺任何一家店都可以換領。
張換領券唔喺得隻糉,而喺一門三傑,包括家鄉鹹肉糭、豆沙鹼水糭及懷舊瑤柱裹蒸糭,禮盒外觀都幾大體,一邊配以水墨畫,感覺幾傳統味道。
打開一睇,當然以裹蒸糭最大隻,而鹹肉糭同豆沙鹼水糭呎吋相約,全以真空獨立包裝,感覺保鮮衛生,不過,食用期唔長,都喺大概兩星期時間左右。
bowl懷舊瑤柱裹蒸糭
除咗大隻,中切開都見到有好多料,包括綠豆、五花腩、燒鴨、鹹蛋黃、蓮子、瑤柱、冬菇……等等,份量十足。糉身本身唔錯,食起嚟黏糯唔會太散。而各款材料亦有調過味,誘發出鹹香味,所以,整體真喺幾好食。
bowl家鄉鹹肉糭
跟裹蒸糭比,梗喺會有比下去嘅應感覺啦,因為,餡料主要只有豬肉同鹹蛋黃,食味比較簡單,食起嚟就比較傳統嘅感覺。
bowl豆沙鹼水糭
都喺慣常嗰句,鹼水糉鍾意就好鍾意,否則就好唔鍾意,講得都幾癈,哈哈!小弟屬前者,覺得鹼水糉個質感幾特別,配豆沙,淋啲糖漿,當甜品嚟食都得。
今次試過功夫點心嘅出品,雖然都喺傳統風味居多,無乜驚喜,但勝在穩打穩紮。最後,藉此多謝好友相贈,不時晌啲大時大節都送上點點賀禮,時刻總有我心。

個人評分
味道:7 /10
環境:- /10
服務:- /10
抵食:- /10
平均每人消費:HK$0(朋友送贈)

餐廳資料:
功夫點心 Kung Fu Dim Sum
尖沙咀廣東道33號中港城2座平台4號舖
2836 6788

沒有留言:

發佈留言