2017年5月23日星期二

八沢 Hachi Sawa:物競天沢

住東區嘅朋友知道拉麵店「八沢」晌上環開咗分店,屬小店經營,叫我不妨試吓。老實講,東區就真喺唔多會入去,但上環離公司算近,即管試試友人嘅推介,睇睇喺咪咁正。所以,就順便約埋個親友聚聚食餐「麵」講吓近況。
講明喺小店,地方就梗喺唔太大,基本上,裝修簡約,但餐廳尾化身成懷舊日式木屋,可見店主都花咗啲心思。
此外,親友本身都畫開畫,所以,牆上嘅彩繪就最吸引佢眼球,影完相再打量,睇吓喺咪手繪,佢話畫得幾靚。
坐低後,店員會放上一大張餐牌,可以直接寫晌上面點餐。前頁喺一系列烏冬、拉麵、串燒及炸物;另一面就喺小食、鍋物及飲品。
溫提一句,餐廳設最低消費$60,不過,基本嚟食碗麵都一定過。此外,有10%服務費,亦有收開瓶及切餅費,但就無講幾多錢,唔知會唔會實質執行,但以小店而言,呢啲小費予人感覺唔太好。心諗,應該都好少人嚟拉麵店慶生帶蛋糕嚟切。
bowl明太子雞翼 $30 / 2隻、牛乳忌廉餅 $28
明太子雞翼又喺友人叫我必試,我哋就再加一客 牛乳忌廉餅。明顯前者抵食啲,雞翼去咗上截骨位,釀入滿滿嘅明太子,一口咬落去,啱啱炸起嘅雞翼非常香脆,鹹辣嘅明太子令雞翼更惹味,又啖啖肉,食得夠晒暢快。
而牛乳忌廉餅炸得甘金唔油膩,同樣好脆身,裡面嘅牛乳軟滑有奶香,似喺加咗啲薯蓉,因為入口口感較實在啲。
bowl廣島蠔肉碎烏冬 $78
烏冬以石碗盛載,甚具和風氣息,睇起嚟份量十足,伴以唔少昆布同蔥;
成碗烏冬最有睇頭就喺啲廣島蠔,既大粒,又飽滿,肥嘟嘟咁,蠔味突出又鮮甜,食得出喺有質素嘅食材,反而肉碎唔多;
烏冬質感喺點呢?煮得滑溜,海鮮湯底OK啦,唔會有種好突出嘅感覺,整體而言,個烏冬都算唔錯。
bowl黑蒜灸燒極濃黑豚肉拉麵 $78
小弟鍾意食搵麵多啲,又喜歡黑蒜油,依個拉麵就啱晒我,仲以原煲上枱,夠晒型。先嚐一口湯,湯底如何呢?豬骨湯底濃厚適中,香濃得嚟唔會太漿口,而黑蒜油亦唔算下得太多,算喺點到即止,但估唔多仲加咗一大羹金蒜粒,所以,結果蒜香澎湃,其實都可以唔需要,反而俾客人選擇加唔加就仲彈性啲;
溏心蛋單睇外觀做得不俗,蛋黃凝固細膩,十分濃香,不過,雪白嘅外身就知無加入醬油去處理過;
今次碗拉麵就唔喺配叉燒,而喺灸燒極濃黑豚肉,細數共有4大片,薄切嘅黑豚厚薄均一,燒得帶點焦邊,入口有份燒烤味,感覺亦唔油膩;
拉麵用上曲麵,佢哋亦唔興揀硬度,啲麵條入口有微微腍身。
單觀乎今晚嘅食物,水準不俗,但仍有提升空間。晌香港,拉麵店真喺開到成行成市,競爭激烈,正所謂物競天擇,適者生存,希望小店繼續努力,做好啲出品,到時個名自然「沢」地有聲。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$120

餐廳資料:
八沢 Hachi Sawa
上環皇后大道中181號新紀元廣場1樓101A號舖
2669 9200

沒有留言:

發佈留言