2017年5月7日星期日

彩福皇宴 Choi Fook Royal Banquet:滿福疑團.得獎點心!

聽「彩福皇宴」個名,你就知佢喺擺婚宴系嘅酒家,平時搵食多數喺我提議,今次就喺老婆同朋友嚟試過,話佢哋有一系列由香港旅發局所頒發嘅「美食之最大賞 - 至高榮譽金獎」點心, 覺得唔錯而帶我嚟吓。香港旅發局?信唔過啦,但老婆誠意拳拳,就梗喺嚟撐吓佢嘅提議啦。
講得喺專擺婚宴,整個場嘅裝修就梗喺富麗堂皇啦,但又無話好俗套,加上高樓底,枱櫈嘅編排又唔會過於擠逼,感覺比好多中式酒樓好。
枱上嘅枱號牌插住好多張點心紙,但兩公婆唔食得幾多,所以都喺集中睇其中兩張就算。順帶一提,星期六、日茗茶每位收$13,小點、中點、大點、特點收費分別喺$18、$24、$29、$34,個別點心另標明唔同單價,而加一服務費就例收架啦。

bowl黑松露鳳眼餃 $30
雖然唔喺咩得獎之作,但做得不俗,皮薄透光,餃皮咬落黏糯唔黐牙,餃面一小撮黑松露醬,算落足料,內裡嘅鮮蝦又夠爽甜。
上文都講過為咗個別得獎點心而專登走上嚟試試,佢哋晌香港旅發局所搞嘅美食之最大賞,4年嚟有7款點心攞獎,單睇配搭及賣相,喺頗有心思,我哋揀咗其中3款試試。
bowl芝心海皇千絲春卷 $33
睇樣就知喺心機菜啦,有別全統嘅春卷,外層非用春卷皮,而喺用上麵條絲嚟包(我估咋),入口非常脆卜卜,兼且無絲亳油膩;內有鮮蝦粒、帶子粒及菇菌,再夾入少許芝士,所以,味道多添幾分香濃,一客6件,好抵食。
bowl富貴海蝦皇雜菌功夫腸 $45
外型甚有炸兩嘅感覺,加上擺埋隻富貴蝦(即喺瀨尿蝦)做襯托,真喺賣相有啲亮點。而腸粉皮內唔喺油炸鬼(初時我都以為喺),而喺春卷皮,食落確有幾分似食炸兩,腸粉皮拉得夠薄夠滑。咪以為瀨尿蝦淨喺裝飾,裡面真喺以鮮拆嘅瀨尿蝦肉及雜菌嚟做,怪不得稱佢為功夫腸。
bowl真功夫潮州炸粉果 $30
晌點心紙上,印咗「真功夫潮州蒸粉果」攞到2015年嘅至高榮譽金獎,予人感覺就流流哋,所以,試試同喺2015年攞獎嘅「炸粉果」。賣相喺花咗啲心思,扮到好似石榴雞咁,但味道真喺麻麻,食炸粉果通常伴以上湯,而上湯喺另上,最大問題喺粉果極厚皮,入口只喺一糰粉,餡料少,好睇唔好食嘅樣板,咁都喺得獎,真喺令人滿腹疑團。
bowl蟹肉湯伊麵 $42
細細個嗰時,成日聽人講去飲喜酒時,開席前啲人總會叫客蟹肉伊麵打底,唔止從未見過,印象中,好似都未食過。依家出面食碗牛腩麵都三、四十啦,咁不如試番碗。對比起幾款得獎點心,碗伊麵做得有啲迤,啲銀芽飛晒出嚟,寫明湯伊麵,少湯到好似撈麵。不過,還好嘅喺麵條無過腍,兼份量十足,的而且確有唔少蟹肉,堅喺蟹肉,都幾鮮。
因為一心一意嚟試啲得獎點心,其實,主點心紙有幾款點心睇落仲好,例如海螺片滑雞扎(大點)、紫薯蓉冬菇包(大點)、蟲草花素粉果(中點)……等等。然而,環境好,招呼亦好,所以,同朋友上嚟飲餐茶,傾吓迤吓,絕對喺飲得過。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$115

餐廳資料:
彩福皇宴 Choi Fook Royal Banquet
尖沙咀麼地道65號安達中心13樓
2766 3538

沒有留言:

發佈留言