2017年5月15日星期一

Cafe REVOL:咖啡毅術

依一間咖啡小店喺朋友嘅極力推薦,問其原因,就話店主沖調咖啡好用心,唔似啲大型連鎖咖啡店嚟嚟去去都喺得幾款,而且,小店位處旺中帶靜嘅內街,氣氛更顯悠閒。所以,專登搵埋識嘆咖啡嘅親友過嚟聚一聚,順道恭喜佢接到份「筍嘢」短期項目。
小弟一向低調,估唔到Cafe Revol同我一樣,中灰嘅門面唔多顯眼,真喺行過都唔知。踏進餐廳,水泥牆身、水泥地,木系枱櫈,一派工業風風格,配合暖和嘅燈光,近門口處又設置一張共用大枱,簡樸嘅設計,又喺文青聚腳好去處。
此外,作為一家咖啡小店,咖啡嘅相關產品自然唔少得,亦有自家品牌嘅咖啡豆出售。仲有就喺一啲咖啡、茶葉嘅小擺設。
小弟就特別鍾意依一張咖啡「比例圖」,有時被人問起意大利泡沫咖啡、鮮奶咖啡、瑪琪朶……點分,呢張圖就俾大家有少少概念。
餐廳採半自助形式,晌出面櫃位落單,再由店員送上食物。翻一翻餐牌,頁首有餐廳嘅自我介紹,我幾喜歡當中嘅一句:「咖啡是一門藝術,而且是每一個人每天都可以接觸到的藝術」。其實,飲食本身就已有喺一種藝術!
再細心睇睇餐牌,咖啡肯定喺主打,因為足有3頁喺咖啡飲品:特色咖啡、香味咖啡、特調咖啡、手工咖啡、花香特調……等等,此外,仲有非咖啡奶花、花茶、梳打、冰雪類飲品;
食物方面,以輕食為主,如各款全日早餐、三文治、特色多士、小食、沙律,仲提供數款意粉作為主菜,所以,嚟食嘢作為正餐都無問題。
晌餐牌無寫甜品嘅類別,但收銀旁嘅凍櫃見擺放鬆餅、蛋糕,喺店內可供選擇嘅甜點。
雖然,落單後有侍應將食物送上,但清水、餐具、餐紙、調味料就要自己動手拎,全自助,不過,嚟得依類小店,服務自助喺絕唔介意。況且,餐廳唔收加一服務費,就更應該自己動吓手腳。
bowl黑松露雜菌意粉 $80
估唔到小店做出嚟嘅意粉不俗,意粉煮得咬口啱啱好,又掛滿醬汁,醬汁充滿松露幽香,加上不少鮮蘑菇片,確喺好食。何解話佢喺鮮蘑菇片?因為罐頭貨會又細片又濕又腍,但佢啲蘑菇片較大片,入口仲帶少少爽身。伴上一大片蒜蓉包,讓人滿意嘅意粉菜式。
bowl經典英式早餐 $118
小弟都算食過唔少英式早餐,但就極少好似佢哋咁晌餐牌寫到明有邊款食材,包括煙三文魚、德國香腸x3、煙肉扒、香煎雙蛋、炒蘑菇、茄汁焗豆、德國酸菜、烤麵包配忌廉芝士及沙菜。
寫喺咁寫,做出嚟又喺點呢?上枱時嘅「早餐」認真大份,堆到成隻碟滿一滿,唔知佢喺咪預咗俾兩個人食,樣樣食材都有兩件,份量足之餘,用料都不賴。較深印象喺其中一款香草豬肉腸,非常好食,腸衣脆口,帶好濃香草味,而煙肉鹹香不膩,炒蘑菇將啲雞脾菇切到大大粒,唔會碎濕濕有爽口感,兩大片黑麥包配忌廉芝士,唔喺配牛油普通料,黑麥包麥感強韌身有咬口,搽滿忌廉芝士份外好食。雖然喺普通嘅西煎雙蛋,但可以+$8配松露醬,但我哋已揀咗一客黑松露雜菌意粉,煎蛋就無加松露醬喇。
bowl生薑鮮奶咖啡 $40
朋友話佢啲咖啡夠特別,所以,一於試杯較特色嘅生薑鮮奶咖啡,睇佢做成點!薑汁配鮮奶咖啡非第一次飲,晌尖沙咀嘅My Little Coffee都飲過一次(黑糖薑餅咖啡拿鐵),所謂薑餅元素就喺加入薑汁,今次杯生薑鮮奶咖啡明顯喺「重薑」之作,未飲都已聞到,入口薑味確喺好突出,帶少少澀,但亦算跟咖啡味嘅醇香平衡到,加上拉花細緻,值得不妨一試。
bowl晨曦 $41
親友揀嘅「晨曦」,喺鮮奶瑪琪朶加入蜜糖嘅作品,親友話瑪琪朶部份沖得好細滑,口感均勻,最頂層嘅奶泡輕盈綿密,滲出蜜糖嘅清甜。
咖啡唔止喺一杯飲品,沖調咖啡亦喺一門藝術,更喺講求毅力嘅事情,見到咖啡師、廚師都好年青,盼望佢哋晌不斷磨練下做得更好,多謝朋友真喺無介紹錯,讓我哋悠悠閒享受咗一餐寫意晚飯。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$140

餐廳資料:
Cafe REVOL
佐敦德成街4-16號富裕臺地下5號舖
3702 0170

沒有留言:

發佈留言