2017年4月19日星期三

餃掂手工餃子雲吞專門店 Nom Nom Dumpling:松善如流

我老婆喺幾鍾意食餃子嘅人,尤其中式嘅湯餃,就連早個月前去南九州旅行,行程最尾一晚都搵咗間賣中國菜嘅「紅虎餃子房」食餃子。最近,先知太子有家特色餃子店「餃掂手工餃子雲吞專門店」,有多款特色餃子,有湯餃,有煎餃,專登過嚟會一會佢,老婆鍾意食嘅嘢,小弟一向從善如流。
門面上面有個電子屏幕,打住「天下第一餃」,喺咪咁堅先?走入店內,以餃子店而言,佢哋裝修都算喺幾摩登精緻,一室以黑色為主調,牆上不時見到唔少有開松茸嘅介紹,以及一啲處世之道或趣味格言。
滿以為要等位,原來廚房旁嘅走廊,可以入到鋪後嘅另一個用餐區。裡面都唔細,擺到三數張枱,坐到十鬆啲人。
途經走廊時,睇到半開放式廚房內,幾位店員以熟練嘅手勢不停咁包餃子,另一邊廂就不停煮餃子。
一坐低,枱上最吸,晴就喺嗰大大罌嘅酸泡菜,主要喺白蘿蔔,少少紅椒及青椒,但醃得好食,啲蘿蔔入口爽脆,酸香得嚟一啲都無嗆喉,越食越開胃,仲喺免費任食。
食住泡菜嘅同時,睇睇有啲咩好食。至尊松茸餃子講到全球首創,亦喺吸引我哋嚟嘅原來之一,仲要中英日韓文嚟介紹,真巴閉。
餐牌內,故然餃子嘅選擇喺最多,餃子以外,仲有麵食、涼菜、湯品及飲品,圖文並茂,印刷精美。
bowl野味酸辣雲耳 $16
先嚟兩碟涼菜,因為見定價抵食,老婆又鍾意雲耳依類養生食材。雖然只賣$16,但份量交足貨,啲雲耳好爽口,酸酸辣辣,清爽開胃。
bowl回味手拍青瓜 $16
青瓜切得比較大條,但又確喺有拍過,故啲蒜味幾入味及平均,口感爽脆就唔使多講。
隔無耐,至尊松茸豬肉餃就送到嚟,亦喺今晚嘅主角。因為喺店家招牌,所以認真大事鋪張咁介紹。除餐牌有介紹松茸之外,牆上嘅電子黑板亦都有介紹,更講到媲美法國嘅黑松露。自行睇睇相,小弟就唔多講佢有咩功效。
bowl至尊松茸豬肉餃(跟狀元九鼎湯)$65
份量分中碗(8隻)及大碗(12隻),而灼同煎亦唔同價錢,每份松茸餃都跟狀元九鼎湯。因為打算試埋香煎軟心芝士餃,所以松茸餃就要灼嘅。每隻餃子都包到脹卜卜,無乜太多虛位,皮薄透餡,可見用料十足無欺場。餃皮除咗薄之外,亦頗滑溜,內裡嘅豬肉饀刴得幼細,而且,唔覺有太多肥豬肉,不過,好老實,啲餃子唔喺好食到啲松茸味,但附有一碟松茸醬,一邊微辣,一邊唔辣,沾咗之後真喺添份幽香,味道層次大升級,不愧為鎮店之作。
除咗啲松茸醬,枱上仲有其他佐料,如醬油、醋、芝麻醬、青瓜醬、四川辣醬……等等,按個人口味再配餃子食,感覺幾特別。
題外話,行經「走廊位」,見有盒裝松茸、松茸醬出售,不過,因為無打算買,就無刻意問賣幾多錢,亦唔見餐牌有列價錢,有興趣就要自行查詢。
至於個狀元九鼎湯又喺咩料?餐牌中又大篇幅介紹,功效、材料都印晒出嚟,咁實際味道會喺點?味道極似生魚煲粉葛,但頗為清淡,原來喺無加鹽,店員話健康啲,但我就覺得喺淡口咗啲囉,哈哈!
bowl香煎軟心芝士餃 $48
份量跟松茸餃有中碗(7隻)及大碗(10隻),比起松茸餃,小弟就更加鍾意依款芝士餃,一來煎得金黃,食落甘香脆口,二來裡面堅塞滿好多芝士,軟綿綿嘅芝士混埋粟米同豬肉,極之好食。
bowl四川涼麵 $20
咪以為淨食餃子會唔夠飽肚,其實啲餃子包得好足料,幾夠飽,但點客四川涼麵就純粹過吓口癮。涼麵淋咗少少麻辣汁(可以少辣)及灑上少少花生碎,自行再加啲芝麻醬及青瓜醬,味道紛陳,不過,麵條有點腍就美中不足。
雖然只喺試咗兩款餃,但兩款都做得不俗,當然芝士餃較為討我歡心多啲,此外,啲涼菜好食又抵食。喺個涼麵差咗啲,可能食得辣嘅人要大辣,效果會唔同啲。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$83

餐廳資料:
餃掂手工餃子雲吞專門店 Nom Nom Dumpling
太子界限街30號地下
3105 9968

沒有留言:

發佈留言