2017年4月11日星期二

Day and Nite by Master Kama:龍重登場

聽聞依間主打食龍蝦嘅西日料理餐廳好耐,據聞非常有人氣,由銅鑼灣總店開到嚟旺角,一間餐廳開得分店,理應有一定支持度先得,所以,抱住一試嘅心態嚟到試試。
餐廳開晌一幢商廈二樓,但商廈地下正門已有餐廳招牌,白底黑字,十分易認,並有員工做接待。而上到餐廳,店內環境比較狹長,用餐區分一左一右,長得嚟都幾深。
而裝潢主要喺以湖水藍襯白瓷磚,一派悠閒風,感都唔錯。
餐牌設計精美,內裡所見,菜式選擇非常之多,圖文並茂,包括沙律、前菜、日式串燒、招牌龍蝦菜式、飯麵、海鮮、主菜大盤、濃湯石窩系列、甜品及酒精或非酒精嘅特色飲品。除龍蝦作為招牌亮點,西日料理亦為核心,故見到唔少菜式加入日式元素。
上面都提及咗有一款濃湯石窩系列(Kama Pot),究竟喺乜嚟?見成用店方嘅名字,據店員介紹,原來店名「Kama」喺取自「Kamameshi」嘅簡稱,即喺日式嘅釜飯,依等熱窩系列就喺借用釜飯概念。濃湯有5款選擇($8-$15),配料有8款選擇($65-$88),再選配燴飯定手打烏冬,自由配搭。
bowl日式叉燒+溏心蛋配龍蝦濃湯燴飯 $12 + $72
上枱時個石窩滾熨,熱氣逼人,但賣相就無餐牌張相咁靚仔,可以講喺賣相零分,因為太多湯冚過晒所有食材,只喺勉强仲見到隻溏心蛋而已。
個龍蝦濃湯實在不俗,濃郁鮮香,溏心蛋亦做到恰到好處,湯內又有木耳及粟米嚟增加口感,不過,要挑剔就喺燴飯比較少,叉燒亦被啲湯沖到碎濕濕,想撈一塊完整嚟影相都唔得。其實湯上一半或3/4份量都夠晒,更可以另上,上枱時先好似啲鐵板燒咁倒落個窩度,既被客人睇到所有食材,倒湯所發出嘅吱吱聲更有睇頭。
主菜大盤中,我哋揀咗個有龍蝦元素嘅薄餅,因為,從他人食評中都讚佢哋啲薄餅做得唔錯。
bowl意式龍蝦海鮮薄餅 $168
對比起個石窩燴飯,放上半邊龍蝦頭上面嘅薄餅隆重登場,個薄餅嘅賣相明顯吸引好多,加上餅面上加咗唔少沙律菜,令顏色更好睇。薄餅喺薄脆批底,算做得幾脆口,食落龍蝦肉確實唔少,又爽口,仲有啲蝦肉、魷魚、蜆肉等等,加上落咗唔少芝士,香濃好食。
bowlApple Crumble $68
原先,喺想試梳芙厘,不過,店員告之是夜好爆場,梳芙厘製作唔撤,所以,退而求其次,搵咗「蘋果金寶」代替,不過都要預等10分鐘左右。依度嘅蘋果金寶喺以小煎鑊盛載,火辣登場,加上一大球雲呢嗱雪糕及幾粒爆谷,淋上焦糖漿,未食已好期待。
平時食「金寶」主要喺牛油麵粉粒嚟,晌度就加入大量燕麥片,而下面嘅蘋果焗得香甜,帶微微玉桂香,混和啲燕麥金寶,極具口感;再溝埋啲雪糕一齊,一熱一凍,非常過癮。順帶一提,睇見啲雲呢嗱籽,你就知球雲呢嗱雪糕唔喺普通貨色。
bowlMike Caramel Tea $58
餐廳有一系列特色茶品,以日本「山田詩子紅茶店」所出嘅茶包沖泡,一共有12款,唔單止圖文並茂為每款味道作介紹,更奉上載有茶葉嘅小樽,等你聞一聞茶葉嘅香氣先選擇都得。
友人結果揀咗焦糖王子牛奶茶,佢最欣賞套茶壺及茶杯,精緻有趣,然則,就覺得杯奶茶雖有焦糖香,但奶味略嫌重啲啲,蓋過啲茶香。
bowlLatte $38
襯甜品,小弟指定喺拿鐵,不過,好老實,眼前杯咖啡真喺唔知佢喺拿鐵定意式泡沫咖啡,泡沫好厚而唔喺混和咖啡中,雖然唔可以講難飲,但入口口感唔得,好唔平均,離一杯真正有水準嘅拿鐵好遠。先旨聲明,我有重複問店員杯嘢喺拿鐵定意式泡沫咖啡架!
整體而言,Master Kama嘅菜式喺擺放唔少心思,雖然只試咗薄餅,但其他龍蝦系列菜式又幾吸引,但部份菜式個人覺得仍有很多改善空間,期望餐廳晌擴展版圖同時,都能夠保持好出品嘅水平!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$230

餐廳資料:
Day and Nite by Master Kama
旺角山東街50號1-2樓
3106 0900

沒有留言:

發佈留言