2017年3月4日星期六

MoMo Café:甜蜜嘆世界

老婆個家姐一家人住晌碧濤花園,所以,馬鐵嘅石門站一年都有機會嚟一兩次,睇住佢對出嘅荒地變商場「京瑞」,是日同老婆嚟到沙田萬豪酒店嘅MoMo Cafe嘆個甜品自助餐,同樣喺由露天停車場變成酒店,感覺好似轉眼間嘅事。
餐廳啱啱新推嘅自助餐名為「環球之旅甜品自助餐」,供應時間逢周六、日,3:30pm-5:00pm,成人每位$118 + 10%。但跟指引上載甜品自助餐相片到facebook或instagram,可享淨價每位$98,划算好多 。
餐廳嘅環境非常舒適,地方故然閣落,採光十足,一室雅致嘅暖和木系,讓人感到寫意悠閒。中間更有一大區域梳化椅,甚有嘆下午茶嘅感覺,不過,食起嘢上嚟就有啲唔方便,所以,都喺揀番近窗口啲餐枱位,同樣寬敞舒適。
因為喺「甜品」自助餐,所以,清一色以甜品為主,所有甜點都放晒晌中央甜品區,走一圈就一清二楚有啲咩款式,粗略所記,有近30款,款款都精緻的骰,後面仲有一組糖果櫃,共14款得意糖果。
咁稱得「環球之旅」,就要包括多國嘅甜點,本土嘅就故然唔少得啦,仲有澳門、台灣、日本、馬來西亞、新加坡、泰國、英國、法國、德國、意大利、瑞士、美國……等多國款式。每款甜點都配上名牌,除知道喺乜之外,仲印有相關國旗喺邊度嘅地方甜點。
bowl生果碟
小弟一向食自助餐第一輪例牌都會喺沙律或生果,志在先開開胃,之後再拼搏,不過,佢哋嘅甜品自助餐無提供沙律,就只好食多幾片生果,以及晌朱古力噴泉度整幾粒朱古力火龍果及菠蘿。
bowl第一輪甜品碟
因為目的都喺食甜品,所以都喺盡量樣樣都想試,故隨心拎,無話精選要揀邊款。第一轉揀咗椰撻、葡式蛋撻、麵包布甸、提子鬆餅、榴槤酥餅、焗蘋果卷。
依一轉以麵包布甸、提子鬆餅、焗蘋果卷幾款做得較好食。乾身挺實嘅提子鬆餅搽啲忌廉芝士,未必喺人人都喜歡嘅質感,但小弟就幾鍾意嘞。而焗蘋果卷做得頗出色,橫切面睇出蘋果喺切片做,一塊疊一塊,口感比切粒好,又加咗提子乾、肉桂粉,味道層次好,再者,個皮夠酥脆,當然,熱啲就最好啦!
椰撻充滿椰香,口感濕潤,算唔錯;葡式蛋撻雖然有熱燈照住,但保唔到咩溫,所以,欠熱度嘅葡撻感覺都喺差少少,還好蛋漿夠滑;榴槤酥餅外皮幾挺酥化,咬落榴槤味幾香,只喺榴槤果肉太少。
bowl第二輪甜品碟
食完第一轉抖抖回氣,而第二轉所揀嘅甜點有以下款式:班蘭戚風蛋糕、班蘭椰絲卷、薰衣草忌廉泡芙、意式奶凍、珍珠奶茶奶凍、朱古力冬甩、布朗尼、香橙蘆薈杯。
今轉嘅甜點款式都頗有特色,幾鍾意薰衣草忌廉泡芙、珍珠奶茶奶凍、朱古力冬甩、布朗尼依四款,超好食,尤其布朗尼,朱古力味濃郁,唔又唔止裡面有合桃,外面仲加有一大粒果仁,正呀!不過,部份食物可能因擺放耐,流量慢,變得唔太好食,如班蘭戚風蛋糕、班蘭椰絲及下一轉嘅和菓子,味道OK嘅,可惜外皮或外層有啲乾硬。意式奶凍同香橙蘆薈杯做得比較「實淨」,欠缺應有嘅質感。
bowl第三輪甜品碟
再後一輪甜品碟,所揀嘅幾款精緻甜點如下:和菓子、銅鑼燒、杞子桂花糕、椰汁西米糕、合桃酥、彩虹千層糕。
銅鑼燒因為喺現場即做,填滿清甜紅豆嘅銅鑼燒,掂喎,不過,最好揀佢即做好嘅嚟攞,咁餅皮先「新鮮」軟綿,有啲做好擺晌度,肯定無咁好啦;椰汁西米糕及合桃酥同樣做得幾好,前者好滑充滿椰香,後者鬆脆。但其餘幾款就不過不失,唔試都無損失。
bowl即焗紫薯梳乎厘
即近尾聲,九成幾飽就唔敢成碟成碟咗拎,打游擊逐款甜點試試。紫薯梳乎厘喺店家推介,唔單喺即點即焗夠熱辣,雖然無焗到彈高成倍,但不失鬆軟輕綿,而且,薯味足,真喺唔錯。
bowl木桶豆腐花
是日最後一道甜點,小弟無乜點食,老婆就讚佢幾嫩滑,有豆香。
bowl熱咖啡、熱紅茶
食甜點,無論如何都要襯番一杯咖啡,所以,小弟就要咗鮮奶咖啡,雖然喺機沖,還好咖啡夠醇香,只喺無撞奶泡所誘發出順滑均勻嘅感;老婆就要杯紅茶,有消滯安神之效。
雖然餐廳嘅環境非常舒服,晌星期六、日嚟迤吓,不知幾爽,但「甜品」自助餐在香港人而言,都喺較小眾嘅興趣,所以,能長期吸客都好有限。然而,提供一啲沙律、鹹點、酥餅、麵包、三文治……等等鹹食,變為「下午茶」自助餐相信有更多人有興趣,選擇亦無咁單一。

個人評分
味道:7/10
環境:9/10
服務:8/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$98(試食邀請)

餐廳資料:
MoMo Café
沙田安平街1號香港沙田萬怡酒店
3940 8788

沒有留言:

發佈留言