2017年3月31日星期五

Little Creatures:杯中尋味

啤酒,絕對喺小弟門外漢嘅領域,不過,幾杯落肚都還可以,只喺未識欣賞其精髓而已。不過,友人對酒就甚有研究,唔單止紅酒、白酒、威士忌,對啤酒亦有一定嘅心得,近年香港極流行手工啤,佢就嚐過不少,今晚小弟掹衫尾同佢嚟堅尼地城新海旁嘅Little Creatures見識見識。
聽朋友介紹,Little Creatures喺南澳頗有名嘅啤酒廠,落戶香港佢已經萬分期待。走進店內,絕對有點大開眼界嘅感覺,究竟喺啤酒廠?定喺餐廳?
樓底極高,而且,面積又長又深,地方非常之大而寬敞。由於顧客對象有唔少喺外國人,所以,就算啲4人卡座都寧舍闊落得多,兼極有氣氛。
一排牆身裝修都花咗唔少心思,用好多簡單物料設計出唔同嘅字款及圖案,頗有心思同趣味。
當然,最吸晴就應該落晌數個巨型釀啤酒缸身上,咪以為裝飾,喺堅運作中,由原材料發酵成啤酒,依個亦喺餐廳嘅景點位,唔少客經過都影番幾張相,所以,喺咪話佢又啤酒廠,又餐廳嘅模式好特別呢?
既然餐廳以賣啤酒為主,飲品餐牌中酒啤嘅款式故然特別多,但亦有餐酒及非酒精飲品供應。
bowlBlood Orange Soda、LLB (Lemon, Lime and Bitters) @$30
小弟雖未至於滴酒不沾,但始終對酒唔太識欣賞,故揀咗杯LLB,以檸檬汁、青檸及
溝成,入口好清爽,伴啲濃味食身一流。友人嘅血橙梳打,喺意大利S. Pellegrino品牌,質素有一定保證,但友人略嫌佢淡口咗啲。
bowlBeer Tasting Paddle $100
友人嘅必然選,不過,餐牌無標價錢,問問店員原來定價$100,仲打算以後會以此定價,而賣點喺一次過可試到6款不同特色嘅啤酒(每杯100亳升),絕對喺過足口癮,而評酒則交由老友代勞,小弟就勿班門弄斧獻醜嘞。
上啤酒時,晌特製杯托上已附有每款酒嘅名稱及資料,如 酒精度(ABV)、苦味度(IBU)、色澤度(EBC),哈哈,依啲嘢小弟真喺識條鐵。但最見心思喺仲列出埋該款啤酒嘅特性,大可對比吓自己嘅舌頭準唔準,此外,更建議每款啤酒配咩食物為佳。
Original Pilsner(ABV4.5%, IBU40, EBC10)
Bright Ale(ABV4.5%, IBU30, EBC13)
Pale Ale(ABV5.2%, IBU36, EBC20)
House Brew(可稱為是日出品,次次不同)
Rogers' Amber Ale(ABV3.8%, IBU24, EBC35)
India Pale Ale(ABV6.4%, IBU60, EBC25)
評酒就唔在行,講食就啱我啲。餐廳供應嘅美食亦唔少,包括:餸酒用嘅小碟小食,共享嘅前菜、大盤、沙律、三文治、漢堡、薄餅、意大利麵、意大利飯及芝士。
bowlBeetroot & Goat Cheese Salad $95
簡簡單單紅菜頭與羊奶芝士組合嘅沙律,不過加埋其他新鮮配料,淋上雪莉醋及灑下榛子碎,平凡中顯得不平凡,酸香醒胃中,味道變得更有層次。
bowlLime Chicken Tacos $120
再嚟一道墨西哥風嘅粟米餅,一客有4片口感煙韌嘅栗米餅,伴上烤雞肉,亮點就喺啲醬汁,墊底有綠色嘅牛油果醬,再加上帶微辣嘅酸忌廉,鍾馗意嘅仲可唧少少青檸汁嚟提算清新度,包好後一大啖噬落去,極之惹味好食,集酸辣香於一身。老友話一啖啤、一口粟米餅,爽到爆。
bowlPappardelle Bolognese $140
肉醬意粉呀,海鮮寬條麵呀……就食得多,但呢個肉醬寬「帶」麵就好有驚喜。首先,肉醬底就搵咗羊肉、牛肉、豬肉嚟做,感覺寧舍香濃,肉香中滲出微微羶香,刨下幾片半硬身嘅羊奶芝士Pecorino,更添香味;而Pappardelle喺極少見嘅意大利麵條,好似未有正式中文譯名,都喺晌網上見有台灣人譯為寬帶麵,跟寬條麵厚薄差唔多,但闊度有兩隻手指闊,甚具咬口。
諗住主打飲啤酒嘅地方,都唔會點重視甜品一環,但估唔到,唔止有甜品供應,仲一啲都唔「求其」,好幾款都睇得出別具特色。
此外,如果想點杯咖啡或熱茶嚟襯一襯甜品,同樣無問題。
bowlYoghurt Mousse & Caramelised Fig $105
主體喺以乳酪做成嘅慕絲,酸酸甜甜,口感滑溜到不得了,而中間混入蜜餞雜莓醬,混埋啲慕絲一切食,清甜芳香。而面面嘅焦糖無花果及杏仁鳥結糖,豈止裝飾咁簡單,淨食或撈慕絲,同樣好味。
嚟到Little Creatures,唔飲酒都絕無問題,皆因食物做得出色,加上氣氛好,環境又舒適,喺三五良朋聚一聚嘅理想地。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$340

餐廳資料:
Little Creatures
西環堅尼地城堅彌地城新海旁2-5A號五福大廈地下1號舖
2833 5611

沒有留言:

發佈留言