2017年2月25日星期六

土司工坊 Toast Box:南洋茶會

近6年間,前前後後因唔同原因,去咗3次新加坡,有身邊嘅朋友都覺得稀奇,有啲話去新加坡一次都嫌多,都無咩嘢好玩,其實都唔喺吖,城市規劃幾好,地方乾淨整潔,最鍾意去啲好屋村嘅熟食中心搵食,好有種返到自己細個時長大嘅屋村咁。不過,去咁多次,就一次都無幫襯過當地嘅「土司工房」,有次晌機場少少趕時間而過門不入。
點解咁有興致同朋友嚟嘆下午茶?平常報咗旅行團都會開吓茶會,就嚟出發自由行去日本,就梗要拉埋啲團友仔講講個行程,交待一下啲細節。土司功房位處新世紀廣場嘅食代館,旺角火車站樓上,啱晒我哋九龍人同新界人,但佢本身又入咗鋪,所以揀入鋪坐又得,揀美食廣場位都得。
啱啱遇到鋪內有位,就無謂再四圍走。環境以白色為主,簡潔光猛,一室白地磚,牆上少少掛飾,有無少少南洋風情呢?
兩頁紙嘅餐牌,就印齊晒店家所有食物,一面喺散點嘅食物及飲品,另一面就喺各類套餐。晌櫃面落單後,會俾個傳呼器你,等佢響就有得拎嘢食。
bowl星洲叻沙套餐 $56
碗叻沙又大碗,又足料喎,有鮮蝦、魚片、豆卜及唔少芽菜,友人話啲餸料就無話好出色,質素平穩咁啦,但個湯底確喺一流,除咗濃郁富椰香之外,下咗唔少香料,香味好有層次,再者,個湯夠厚身,好掛麵,所以,炷炷麵都沾滿汁,好食到唔停。
bowl南洋奶茶(星洲叻沙套餐)
如果落單時同店員講要奶茶,佢會俾煉奶底嘅奶茶過你,若你喺想飲搵花奶沖嘅,就記得講話喺紅茶加花奶。奶茶睇落色澤較淡色,奶嘅成份偏重,茶底唔錯,入口亦算順滑。
bowl傳統土司套餐 $35
套餐有一份牛油咖椰土司配兩隻半熟蛋,不過友人唔喺咁食得生嘢,所以,半熟蛋改為煎蛋,配杯南洋咖啡。份土司切得幾工整,內裡塗滿咖椰醬,清甜有微微斑蘭香,插咗一片厚牛油,稍稍溶啲,好香滑;煎蛋始終無半熟蛋咁多話題性,不過,蛋黃仍有少少流心。
bowl南洋咖啡 +煉奶(傳統土司套餐)
咖啡亦可以加煉奶或花奶,小弟就揀前者,仲記得嗰時去馬來西亞旅行,成個行程去咗唔少次「舊街場」嘆白咖啡。咪睇杯咖啡好多泡,佢哋好似拉茶咁「拉」咖啡,雖然非用花奶,一樣醇香順滑。
雖然喺餐下午茶,但喺一餐半馬嘅下午茶,因為點少少嘢,就坐咗兩個鐘,兩個鐘喺小弟跑半馬嘅時間,邊食邊講解行程,大家有講有笑,真喺未出發,先興奮!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$56

餐廳資料:
土司工坊 Toast Box
旺角太子道西193號新世紀廣場3樓346及347-356號舖食代館R1號檔
3690 1377

沒有留言:

發佈留言