2017年2月18日星期六

鴻星海鮮酒家 Super Star Seafood Restaurant:死佬營爆盆菜

我哋一班死佬晌年初搞完壇蛇宴,一時興起話不如搞次露營,老實講,我哋都曾經講過話拋妻棄子跳出香港搞外遊,一路都唔成事,所以,初頭都擔心今次露營都喺唔成事。估唔到,雖然未喺一呼百應,但一行9人(7大2細)總算成事,浩浩蕩蕩闖入粉嶺鶴藪。
先頭部隊大概12:30pm到達,嘩!啲營多到呢……,好彩都被我哋搵到個有爐,有半邊枱(因為張枱喺另一營友先霸,佢哋得兩個用唔晒張枱,分半張借我哋用),可以開3個營嘅空地,之後仲陸續見有人嚟,但嗰時紮營真喺插針咁插先得,最後,啲營密到一個貼一個,老友打趣咁話猶如野外劏房。其實,喺有啲人一早嚟到搵啲天幕霸咗成半個籃球場嘅地方,再開營霸多4、5個爐同枱,先搞到啲地方咁擠迫,仲要晌天幕下玩到半夜三更,真喺好擾民兼破壞大自然寧靜!
本來打算BBQ做午餐,夜晚就食盆菜,不過,第二小隊同第三小隊成晏晝3:30pm先到,大家都餓到爆,就一於改改計劃,即時滾番個盆菜當午餐+下午茶。老友孔七兄經HKTV Mall訂咗「鴻星海鮮酒家」嘅「一品銀裝盆菜」(4-5人),$928,但需要憑券自行到鴻星分店自取,咁我哋有車自取都好小事。 
本身個盆菜內喺無湯汁,另附有原味飽汁,加上成個盆菜有保鮮紙包實晒,有巨型紙盒做固定,所以,就算長途跋涉拎到入嚟,都唔使怕會打瀉。而盆菜內整整齊齊埋滿乾瑤柱、花膠、發菜、海參、豬手、蠔豉、魷魚、魚丸、冬菇、雞、鴨、豬皮、蓮藕、扣肉、臘腸、芋頭,而蘿蔔同芋絲則另外以膠盒裝住,望上去非常豐富。我哋再加啲菜、烏冬,夠晒我哋9個人食。
滾起就食得,我哋一班麻甩佬就梗喺唔講衛生架啦,所以,基本不設公筷,想食就夾。食物嘅質素就唔詳細逐樣講,不過,整體而言,覺得用料唔差,基本上我都有試勻所有嘢,瑤柱夠香、花膠咬口、海參軟腍、蠔豉味濃、魚丸爽彈、芋頭粉香……,總之樣樣都幾好食。加上我哋一班死佬應該好肚餓,所以,就食得更滋味,三扒兩撥,就KO咗個盆菜。食飽,餘慶節目就喺行山,先行段短嘅過鶴藪水塘。
順便借少少版位分享是次死佬美食營,話說我哋一班死佬中,有啲喺對食都幾有要求,唔喺話咀刁嗰種,而喺食嘢唔會「求求其其」,所以,夜晚嘅燒烤,絕對唔喺腸仔、牛丸、雞翼……咁普通,有烤羊架、燒春雞、烤虎蝦、燒大蜆、焗龍躉腩、焗桶蠔、烤鮮菠蘿……等等,開埋香檳,小弟都真喺未試過燒嘢食燒得咁豪。
就算第二朝早餐,都新鮮即做炒蛋、雞肉腸多士,以及豬肉腸熱狗,喺帶漏啲茄汁同芥辣嚟,否則就一流。小弟就沖杯熱辣辣嘅咖啡嚟嘆熱狗,老友就索性晌陰寒嘅早上,嘆支熱維他奶,認真「梳肝」。
相隔大家對上一次一齊去露營,相信都有20、30年,今次嬉嬉哈哈渡過兩日,雖然大家都被啲環迴鼻鼾聲騷擾瞓唔到,不過,仍然喺玩得開心快樂!

個人評分
味道:8/10
環境:-/10
服務:-/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$100(只計盆菜)

餐廳資料:
鴻星海鮮酒家 Super Star Seafood Restaurant
荔枝角長沙灣道788號羅氏商業廣場地下
2628 0323

沒有留言:

發佈留言