2017年2月12日星期日

La Famille:得戚過人

一身湖水綠嘅鋪面,加上點點歐陸小屋嘅設計,令La Famille有份少女情懷嘅感覺,法文喺「我家」嘅意思,但店子卻喺日本過江龍,並且晌戚風蛋糕界享負盛名,出品自然令人有所期待。
以前入黃埔可能有啲麻煩,依家港鐵延伸至黃埔就變得超方便,而La Famille就晌Aeon Style內,直頭D1出口就直駁入商場內。鋪前嘅餅櫃排出一列共13款嘅戚風蛋糕,最特別喺每個蛋糕都以高身玻璃罩罩住,高雅衛生。店員睇我駐足,就為我介紹當中數款,如熱賣、獨特口味……等等,非常友善健談,亦對產品好了解。 
除戚風蛋糕,店家亦有售賣其他產品,如焙茶、抹茶、曲奇或特色茶葉禮盒。
包裝盒同樣以湖水綠為主色,並採用直立式,易拎便攜。而每件蛋糕更以膠紙黐實於盒內,唔怕你左搖右擺,拎到返屋企會撞花晒。
bowl沖縄黑糖栗子 $46
黑糖喺小弟喜愛嘅食材,栗子就喺老婆至愛,面層嘅栗子蓉的確軟滑綿綿而充滿栗子嘅粉甜香味,而戚風蛋糕加入沖縄黑糖,所以色澤帶少少啡,細嚐會嗒到清香嘅純甜黑糖味;蛋糕嘅中心喺中空,卻填滿北海道鮮忌廉,軟滑輕盈,一啲都唔覺得有膩嘅感覺,用料不賴。
bowl香濃開心果 $46
開心果口味嘅戚風蛋糕一身翠綠,以藍莓及紅桑莓做裝飾,感覺清爽。個戚風蛋糕嘅開心果味未有預期中咁強,不過,因為蛋糕內混入好多開心果碎,所以,仍然食得出開心果味;蛋糕中央同樣唧滿北海道鮮忌廉,配合鬆軟而有回彈力嘅蛋糕,一樣咁好味。
bowl英國伯爵茶 $44
英國伯爵茶味嘅戚風蛋糕裝飾相對簡單,只喺唧啲忌廉,同灑啲朱古力碎碎。啲戚風蛋糕一入口就已經好食得出啲伯爵茶味,茶味幽香,非常突出,令到佢晌3個蛋糕中個性比較明顯,而蛋糕嘅鬆軟度跟其他嘅都一致,証明水準穩定。
果然品牌即喺品牌,有質素就喺有質素,過江龍嘅La Famille都唔喺浪得虛名,不愧晌戚風蛋糕界享負盛名!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$46

餐廳資料:
La Famille
紅磡黃埔花園第5期AEON百貨地庫B14A號舖
5597 9935

沒有留言:

發佈留言