2017年2月18日星期六

香港地 Hong Kong Day:我的星期六美孚早餐 ~ 美心茶記

原鋪位間美心MX搬去同區另一邊,唔知會轉手俾間咩餐廳接手,最後,原來喺「香港地」,同樣喺美心系,不過,就走茶記嘅路線,美心集團首間以港式茶餐廳為主題嘅食店,其實都唔喺咩新嘢,分店多達十多間,遍佈港九新畀。之前,就曾光顧過奧海城店,知道佢喺以高質素嘅食材為賣點,所以,定價較貼近翠華一類。今早,貪新鮮就同老婆落嚟嘆個早餐。
諗住開咗兩三個星期,會無咁多人,都成朝早九點幾,估唔到門口企唔少人在等位,不過,人流快上快落,都喺等咗幾分鐘就有位。入到裡面,環境帶點復古,但就唔喺搞懷舊,所以,仍有份型格嘅感覺。之但喺,逼逼狹嘅空間感就肯定架喇。
晌門口就陳列晒早餐有乜食,分類為日式、港式及歐陸,共10款選擇,定價進取,賣$31-$38,比同區嘅茶記,大概貴兩乘左右。上文都講過佢以靚料為賣點,所以,餐牌標明採用日本農場雞蛋,絕無抗生素及激素。
bowl黑松露醬鮮雜菇炒滑蛋 $36
老婆揀咗個炒滑蛋,雖然啲蛋炒得都算滑,又幾有蛋香,再加埋黑松露醬嘅幽香,味道確實唔錯,不過,炒蛋得好少,厚多士亦得半件,咁嘅份量真喺連我老婆屬細食型都話唔喺太夠。
bowl絲級奶茶
我無打錯,餐牌真喺印住絲「級」,而唔喺絲襪,亦唔喺A級、B級,而喺「絲」級,真喺唔明佢意思。點都好,奶茶嘅茶底唔錯,幾香茶味,雖然用黑白奶,但又唔會話特別滑到曉飛,感覺同平時晌美心MX飲嘅差唔多。
bowl日式溫泉蛋濃蕃茄澳洲和牛通粉 $38
碗牛通份量就正常啲,一定填得飽,個濃蕃茄湯做得幾好,濃郁鮮活,而和牛又腍又滑,不過同樣份量唔多,我已經撈晒出嚟影張相做記錄,份量就真喺得相中咁多,至於隻溫泉蛋都仲有少少流心,叫OK啦!啲通粉口感啱啱好,有少少咬口,最怕喺啲過腍嘅通粉。
bowl即磨咖啡
去茶記我就一定揀飲奶茶,喺不二之選,但估唔到老婆竟然揀奶茶,所以,小弟就改試咖啡,即磨確喺醇香啲,雖然唔喺咩特色咖啡,但單單嗰份咖啡香,都可以止吓癮先。
是日朝早咁旺場,相信都喺好多人好似小弟咁,正一「新屎坑」,走嚟試新店。不過,早餐嘅質素唔覺得特別高,定價相對嚟比亦有啲偏貴,服務就普普通通咁啦,估計一段時間後,我覺得啲老街坊都喺會回歸附近嘅茶記懷抱。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$37

餐廳資料:
香港地 Hong Kong Day
美孚蘭秀道1-15, 2-24號美孚新邨地下N10-12號舖
2743 2793

沒有留言:

發佈留言