2017年2月24日星期五

February:二軍突起

之前都講過因為唔少餐廳進駐入廠廈,就多咗嚟觀塘區食飯,其實,除咗廠廈嘅「用途」轉變,依區亦不斷有新商廈落成,亦喺增加唔少新食店嘅契機。是夜嚟到中海日升中心嘅「February 」就喺一例,又睇睇能唔能夠成為異軍突起。
餐廳有咩食,其實晌門口已經一眼睇晒,因為將個餐牌放大咗貼出門口。不過,既然又唔喺企晌度等位,自然坐低慢慢睇。
走入餐廳,餐廳中央嘅水吧咁區,背後放滿酒,就知喺一派酒吧枱局。
左右兩邊盡頭喺大梳化椅,感覺應該喺最好坐,佈置簡潔,但配以柔和燈光,尤其幾盞富中東色彩嘅吊燈,令環境添幾分情調。
餐牌嘅內頁喺高貴嘅紫色,慢慢再細閱餐牌,食物主要都喺分為小食、湯品、沙律、主菜、意大利飯/麵及甜品;飲品方面則包括啡茶、汽水、紅白餐酒、雞尾酒、啤酒及沙冰。
除二、四人套餐,當中嘅主菜及意飯麵,都可以+$38轉為晚餐,多一份精選餐湯或精選沙律及配一杯啡茶,+$12可要齊餐湯及沙律,+$22 更可以升級至龍蝦忌廉湯或白松露野菌忌廉湯。
bowl龍蝦忌廉湯 +$22
估唔到個湯做得香濃幼滑,蝦味亦夠晒突出,份量又唔少,湯裡頭仲有微微絲絲蟹肉(雖然唔喺好食得到),但比相像中好,唔比啲大鋪遜色。但如果,加少少蝦肉粒,湯面下忌廉時唧得靚仔啲,就一定更討人歡心。
bowl精選沙律
雖然只喺一般嘅田園沙律,沙律菜淋啲沙律汁,稱唔上咩精選或者有咩特色,但啲沙律菜夠新鮮,入口爽脆,配幾片青蘋果感覺清新。
bowl西班牙黑毛豬鞍架配蕃茄菠蘿沙沙 $182
件黑毛豬鞍非常大件,又喺厚切,極有睇頭,切起嚟感覺幾鬆軟,入口試試,真喺唔錯喎,鬆化之餘又富肉汁,襯蕃茄菠蘿沙沙,酸酸甜甜喺幾合適嘅配搭,不過,記得曾經食過啲黑毛豬鞍仲帶有啲爽脆口感,但今次就無喇。加埋啲炸薯角、烤蕃茄、沙律菜,份量十足夠飽肚。 
bowl香煎帶子牛肝菌意大利飯 $142
另一道主菜可謂姍姍來遲,飯粒煮得唔錯,有咬口,又帶有唔少菌香,只喺略嫌太濕,而鮮帶子煎得香口,大粒質感又夠彈性,只可惜得一粒,認真唔夠喉。
bowl藍莓芝士蛋糕 $52
主菜份量本身都幾足,但大家嘅胃納都仲有少少位,加上餐飲大家都打算揀咖啡,就一於點一件蛋糕共享一下。小弟原屬意件朱古力慕絲,可惜無貨,改為試試藍莓芝士蛋糕,餅底厚薄適中,芝士味亦見濃郁,但難得個藍莓醬似喺自家製,酸活無死甜,配多兩粒迷你藍莓口味雪米糍,整體真喺唔錯,不過,定價$52以同類同級餐廳而言就肯定偏高。
bowl即磨咖啡(餐飲)
餐飲簡簡單單要杯即磨咖啡就算,意外少少喺附上嘅奶唔止喺熱嘅,仲喺打起過嘅奶泡,雖然少少奶泡加落啲咖啡度唔會話變得好飲到飛起,至少見到份誠意。
雖然訂咗枱,但嚟到都要等10分鐘,餐飲嘅奶加熱咗值得加分,但上完客黑毛豬鞍架,等好耐先嚟客意大利飯,好彩我哋都喺一齊共嚐,否則就一個食完主菜,另一個就遲遲都未有得食。所以,整體服務算喺不過不失!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$260

餐廳資料:
February
觀塘駿業街56號中海日升中心2樓A號舖
2237 1119

沒有留言:

發佈留言